درب ضد سرقت

انواع درب ضد سرقت

انواع درب ضد سرقت

انواع درب ضد سرقت با توجه به تقسیم بندی های مختلفی دسته بندی میشود، در مطلب گذشته به طور کامل به معرفی درب ضد سرقت پرداختیم که اجزای سازنده و تفاوت آن با درب های معمولی چه بود. در این مطلب برای آشنایی بیشتر شما عزیزان به معرفی انواع درب ضد سرقت پرداخته ایم تا برای خرید اینترنتی درب ضد سرقت آمادگی و اطلاعات بیشتری داشته باشید.

دقیقا همان طور که در مطلب معرفی درب ضد سرقت گفته شد درب ضد سرقت از اجزای مختلفی ساخته شده است که تفاوت در هر کدام از آن ها باعث میشود تا به انواع مختلفی تقسیم بندی شوند. به طورکلی تقسیم بندی درب های ضد سرقت در ابتدا به کشورهایی که درب مختص آن هاست تقسیم بندی میشود مانند ایران، چین و ترکیه که معمولا درب های ضد سرقتی که در خانه های ما استفاده میشود مختص این کشورهاست. نوع دیگر تقسیم بندی انواع درب ضد سرقت بر اساس کارایی آن ها و خدمات پیشرفته ای است که در آن ها به کار رفته است. که به طور کامل در ادامه در مورد آن ها صحبت خواهیم کرد.

و در آخر تقسیم بندی نهایی مربوط به جنس چوب، نوع قفل و یراق است که در دو مطلب جدا به انواع چوب در و قفل آن ها پرداخته ایم.

در نهایت قبل از شروع کامل محتوا میتوان گفت تمامی درب های ضد سرقت ایمان ویندور (نمایندگی درب ضد سرقت) دارای ضمانت و کیفیت بالا هستند بعد از آشنایی با کاربرد هر یک برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

انواع درب ضد سرقت بر اساس کشور سازنده

قطعا یکی از مواردی که هنگام خرید درب ضد سرقت یا هر وسیله ای ذهن شما را درگیر میکند این است که جنس کدام یک بهتر است خارجی یا ایرانی؟ کیفیت کالا ها کاملا متفاوت هستند و به طور یقین نمیتوان گفت که در تمام موارد کیفیت کالاهای کدام کشور بهتر است. نکته مهم دیگر در خرید درب ضد سرقت خارجی یا ایرانی، تفاوت بارز قیمت آن هاست، به همین منظور توضیحات کاملی درباره کیفیت، قیمت و شرایط تولید درب های ضد سرقت ایرانی و خارجی آورده ایم.

انواع درب ضد سرقت ترک اصل:

درب ضد سرقت ترک اصل

درب ضد سرقت ترک اصل محصول کشور ترکیه است که وارد ایران میشود، واردات این محصول به دلایل مهمی از جمله کیفیت، استفاده از عناصر اولیه درجه یک و نحوه ساخت و تولید آن برمیگردد. درب های ترکیه جز محصولات با کیفیت محسوب میشوند، چراکه از ویژگی های خاص و خوبی بهره مند هستند.

ویژگی های بارز درب های ضدی سرقت ترکیه:

  • درب ضد سرقت ترک مرغوب، عایق صدا هستند.
  • عایق رطوبت و حرارت هستند.
  • در برابر برش و فشار های مختلف مقاوم هستند.
  • در برابر وقوع حوادث طبیعی مختلف زلزله، آتش سوزی و … مستحکم هستند.
  •  دارای اسکلت فلزی قوی شامل دو لایه روکش فلزی هستند.
  •  بخش داخل لنگه درب ضد سرقت از ورق فلزی مقاوم استفاده می شود تا نفوذ به داخل ساختمان را غیرممکن کرده و یا به تأخیر بیندازد .
  • و…

برای اطلاعات بیشتر در مورد درب ضد سرقت ترکیه و قیمت های آن با ما تماس بگیرید.

انواع درب ضد سرقت چین:

درب ضد سرقت چینی

درب ضد سرقت چین مانند تمامی محصولات دیگری که از این کشور وارد ایران میشود دارای انوع مختلف و کیفیت های پایین تری نسبت به اصل آن است. البته نمیتوان صد در صدی کیفیت آن ها را رد کرد ولی مطمئنا از نظر کیفیت کار، از درب ضد سرقت ترک ضعیف تر هستند اما بازهم بعضی از مدل های این کشور جز موارد خوب و با کیفیت محسوب میشوند.

تفاوت درب ضد سرقت ترک و چین را نوشته ایم تا راحت تر بتوانید تفاوت این دو مدل را بررسی کنید.

  • درب های ضد سرقت چین به درب های فلزی معروف هستند چون اکثر جنس به کار رفته در آن ها فلز است.
  • درب های چین دارای سایز مشخص هستند و شما نمی‌توانید برای اندازه های مختلف از این درب ها استفاده کنید ولی ترک باتوجه به سایز چارچوب شما تولید میشود.
  • درب های چین با اینکه از فلز ساخته میشوند ولی معمولا وزن کمتری نسبت به سایر درب ها دارند.
  • یکی از ویژگی های بازر درهای چینی پنهان سازی لولاهای مختلف است که باعث افزایش امنیت میشود.
  • درب های چین ممکن است که در مقایسه با ترک کمی ضعیف تر باشند ولی از استاندارد جهانی بهره مند هستند.
  • درب های ضد سرقت چینی مانند نمونه های ترکی دارای تجهیزات چشمی، درزگیر هوا، قفل ها و یراق ضد سرقت هستند.

باتوجه به شرایط واردات، قیمت ارز و همین طور زیاد بودن انواع درب ضد سرقت چین قیمت های یکسان و مقطوعی وجود ندارد برای همین برای اطلاع از قیمت های تکی و کلی محصولات چینی با ما تماس بگیرید.

انواع درب ضد سرقت ایرانی:

متاسفانه گاهی به خاطر سودجویی بعضی افراد و باب کردن جنس بد بین مردم این تصور پیش آمده که درب ضد سرقت ایرانی بی کیفیت است، در صورتیکه که برندهای معتبر درب ضد سرقت ایرانی با نمونه های این محصولات در ترک و ایتالیا رقابت میکند و حتی گاهی بعضی از برندها به علت نداشتن دستگاه های مورد نیاز برای داشتن کیفیت مناسب با شرکت های ترک قرارداد میبندد که خب طبیعتا کیفیت کار به مراتب بالا میرود.

انواع درب ضد سرقت در ایران نسبت به محصولات وارداتی بیشتر است چراکه برندهای مختلفی دست به تولید زده اند و نمایندگی های زیادی در سراسر کشور مشغول فروش و تبلیغ هستند. مشخصات و ویژگی های درب های ایرانی بارز است و کیفیت خوبی دارند فقط برای اینکه از جنس درجه یک استفاده کنید تحقیق کافی از اسم بزند داشته باشید.

نکته قابل توجه دیگر که سند کیفیت کار اجناس ایرانی است، برای ساخت درب های ضد سرقت ایرانی از قطعات مهم ترک استفاده میکنند تا کیفیت کار را بالا ببرند پس استثنا در این زمینه اگر کالا ایرانی را پسندید و از برند آن مطمئن شدید تعلل نکنید قضیه درب های ضد سرقت ایرانی مثل پراید نیست. 😀

همان طور که گفته شد درب های ایرانی در برند های مختلف در نمایندگی درب ضد سرقت به فروش میرسند پس برای راهنمایی و خرید یک جنس خوب نیاز به شناخت زیادی دارید. برای اطلاعات کافی و قیمت برندهای مختلف با ما تماس بگیرید.

انواع درب ضد سرقت بر اساس ظاهر

همان طور که در مطالب قبل توضیح داده شد درب های ضد سرقت چه ایرانی چه خارجی از رویه های مختلفی استفاده میکنند، جدا از این که جنس چوب به کار رفته در رویه های درب ضد سرقت خودش باعث دسته بندی جداگانه ای میشود، نوع طراحی، جنس عنصر اولیه، خاصیت و کارایی آن نیز کتگوری خاص خودش را دارد. که در مطالب قبل در مورد جنس چوب مد نظر توضیح کاملی داده شد به همین دلیل اینجا، انواع درب ضد سرقت را بر اساس نوع طراحی و کارایی آن ها تقسیم بندی کرده ایم.

درب ضد سرقت برجسته و cnc

هنگامی که روکش درب گذاشته میشود نوبت به طراحی و شکل دهی درب ضد سرقت میشود. شاید تصور کنید که زیبا سازی و برجسته کاری برای درب کار عاقلانه ای نیست اما یک نکته مهم است اول اینکه ظاهر گول زننده ای پیدا میکند و باعث افزایش ایمنی میشود، دوم اینکه با توجه به معماری های مدرن و ساختمان های شیک اگر درب ضد سرقت به زیبایی و شیکی ساختمان نباشد برای تکمیل زیبایی ساختمان مجبور میشوند درب معولی بگذارند که امنیتی ندارد به همین دلیل نیاز است که به طراحی در به طور کامل پرداخته شود.

حال تفاوت درب های برجسته با cnc در همین است اگر به دسته بندی هرکدام از این نمونه ها بروید کاملا از نمونه محصولات قابل رویت است که منظور از انواع درب برجسته همان هایی است که با طراحی زیبا و منبت کاری طرح های برجسته ای بر روی ساختار درب کشیده شده که به اصلاح سلطنتی طور هستند ولی درب های cnc  ساختاری تخت دارند که در شکل های مختلفی با دستگاه طراحی شده‌اند. خب طبیعی است که از نظر قیمت درب های برجسته به مراتب گران تر هستند اما از نظر کیفیت کار و ایمنی تقریبا برابرند.

برای مشاهده انواع این دو نمونه به منو و سپس دسته بندی درب ضد سرقت مراجعه کنید یا برای اطلاعات بیشتر با نمایندگی درب ضد سرقت (ایمان ویندور) تماس بگیرید.

انواع درب ضد سرقت با روکش فلز و pvc

انواع روکش پی وی سی برای درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت رویه های مختلفی دارند که کاربرد هر یک از آن ها متفاوت است، درب های ضد سرقت با روکش pvc معمولا برای درب های cnc  به کار میروند این روکش ها قابلیت های مختلفی از جمله استحکام در برابر ضربه، مقاومت در برابر آتش و حریق را به در اضافه میکند. یکی از مزیت های خوب روکش های pvc رنگ بندی متنوع آن هاست که باتوجه به دکوراسیون منزل خود میتوانید هر نوع رنگی را برای درب ضد سرقت انتخاب کنید و ترکیب رنگ منزل خود را حفظ کنید. روکش های pvc به شدت جز روکش های خوب درب های ضد سرقت محسوب میشود.

روکش فلز همان طور که از اسمش پیداست روکش فلزی است که برای درب هایی که به شدت نیاز به استحکامت دارند به کار میروند، به عنوان مثال درب های ضد سرقت انبارهای مهم و یا حتی ورودی های خاص از روکش فلز استفاده میکنند، چراکه به شدت به استحکامت آن ها اضافه میکند. توجه داشته باشید که درب ضد سرقت با روکش فلز با درب های فلزی متفاوت هستند.

انواع درب ضد سرقت بر اساس قفل

همان طور که واضح است یکی از قطعاتی که باید در درب های ضد سرقت به صورت ویژه استفاده شود قفل و لولاهای آن است. قفل های محکمی که در درب های ضد سرقت به کار میروند که معمولا جنس ترک هستند و به دو نمونه تقسیم میشوند.
قبل از اینکه به معرفی آن ها بپردازیم باید تاکید کنیم هنگام خرید درب ضد سرقت حتما به قفل آن دقت داشته باشید که دارای ضمانت و گارانتی باشد. اکثر محصولات ایمان ویندور دارای 7 سال ضمانت قفل و یراق هستند که جنس آن ها ترکی است.

قفل کاله درب ضد سرقت

دو نمونه پرکاربرد از قفل وجود دارد که هر دوی آن ها ترکی است:

  • قفل در ضد سرقت داف ترکیه
  • قفل درب ضد سرقت کاله ترکیه

این دو قفل از نظر کیفیت و کارایی و ایمنی هم تراز هستند و با یکدیگر رقابت میکنند، اگر مطمئن شدید دری که برای خرید انتخاب کرده اید، یکی از این دو نوع قفل را دارد خیالتان راحت که ایمنی خانه شما تضمین شده است.

خب با تفاوت ها و انواع درب ضد سرقت و در مطالب قبلی با معرفی در ضد سرقت آشنا شدید حال اگر سوال و نکته ای درباره هر کدام از این موارد دارید حتما برای ما کامنت بگذارید، برای قیمت ها هم چون بستگی به جنس کالا و تعداد خرید دارد حتما تماس بگیرید و به پیج اینستاگرام ما هم سر بزنید.

راستی، ایمان ویندور به صورت تضمینی خرید اینترنتی درب ضد سرقت را برای شما فراهم کرده است، پس با یک تلفن راحت خرید کنید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *