درب ضد سرقت

بورس درب ضد سرقت

بورس درب ضد سرقت

بورس درب ضد سرقت یا بورس هر محصول دیگری به این معناست که در یک محل یا خیابان مرکز خرید عمده اون کالا باشه . مغازه داران و یا تولید کنندگان اون محصول همگی کنار یکدیگر مشغول فروش و بیزینس محصول مشترک خود باشند.

یکی از روش های خرید هر محصولی جست و جو درباره آن محصول و مقایسه قیمت ها و شرایط فروش است که برای این کار معمولا به خیابان یا محله ای میروند که نمونه های مختلفی از آن محصول وجود دارد که بتوانند به راحتی محصول مورد نظر خودشون رو با قیمت مناسب پیدا کنند.

درب ضد سرقت نیز یک نوع کالایی است که هم دفاتر مرکزی نمایندگی دارد، هم مغازه دارانی که به فروش فیزیکی محصول میپردازند و هم تولید کنندگانی که درب ضد سرقت را یا وارد و یا تولید میکنند. تمامی شهر ها منطقه ای که به عنوان بورس درب ضد سرقت باشد را ممکن است نداشته باشند و نمایشگاه های بین المللی که برگزار میشود حکم همان بورس فروش درب ضد سرقت را دارد.

جدا از اینکه کلان شهرها بورس درب ضد سرقت خود را دارند ولی بیشتر تولید کنندگان درب ضد سرقت در شهرهای آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و شهرک های صنعتی اطراف آن ها واقع شده است چراکه بیشتر درب های ضد سرقتی که در بورس درب ضد سرقت تهران شهرستان های بزرگ ارائه می شوند از متریال های ترکیه ای و کشور ترکیه وارد شده اند. به طور مثال ترکیه یکی از کشورهای بسیار مهم در مورد صادرات رویه های رنگ شده ی درب ضد سرقت به کشور ایران است.

در ادامه مقاله به معرفی بورس درب ضد سرقت در شهرهای مختلف پرداخته ایم که آیا اصلا هر شهری بورس درب ضد سرقت دارد یا نه ؟ اینکه دارای چه شرایطی است و در کدام خیابان واقع شده است؟

بورس درب ضد سرقت تهران

همان طور که گفته شد بورس درب ضد سرقت به معنای این است که یک منطقه یا خیابان به فروش و بیزینس درب ضد سرقت بپردازد. در مناطق مختلفی از تهران نمایندگی درب ضد سرقت، فروشگاه های معتبر و … وجود دارد. اما در اصل بورس درب ضد سرقتی در تهران وجود ندارد و مانند خیابان ستارخان یا اتوبان رسالت که چندین فروشگاه درب ضد سرقت در آن ها واقع شده است، واسطه های فروش هستند و بیشتر تولید کنندگان و نمایندگان اصلی و رسمی در نقاط مختلف تهران واقع شده اند.

اما در مجموع میتوان گفت بورس درب ضد سرقت تهران شامل درب های اصل ترک و یا درب های ایرانی مونتاژ ترک هستند که با کیفیت بالا و قیمت مناسب به بازار عرضه میشوند. تولیدکنندگان درب ضد سرقت در تهران مشغول فروش انواع درب ضد سرقت با کارایی متفاوتی هستند پس اگر به همان واسطه های فروش مراجعه کنید شما را برای رسیدن به درب مد نظرتون همراهی میکنند.

بورس درب ضد سرقت مشهد

همان طور که مشخص است مشهد جز کلان شهرهای ایران محسوب میشود، طبیعی است تولید کنندگان و نمایندگان مختلفی در مشهد وجود داشته باشند. بورس درب ضد سرقت در مشهد نیز به چند منطقه تقسیم میشود که مانند تهران این مناطق واسطه های فروش و یا مرکز فروش تولیدی های شخصی هستند، خیابان سناباد و معلم مناطق بورس درب ضد سرقت هستند.

اما به صورت کلی اکثر تولیدی های درب ضد سرقت و یا در و پنجره دوجداره انتهای خیابان خیام یا خین عرب واقع شده اند.

اگر قصد خرید از طریق واسطه های فروش را دارید میتوان خیابان سناباد را به عنوان بورس درب ضد سرقت و دکوراسیون داخلی منزل نام برد.

مراکز فروش درب ضد سرقت:

مراکز خرید زیادی در بازار هستند اما نکته حائز اهمیت کیفیت کار، تجربه و نوع محصولاتی است که این مراکز به مشتری ارائه میدهند. چند نمونه از مراکز فروشی که کار با کیفیت ارائه میدهند را معرفی کرده ایم:

ایمان ویندور:

شرکت تولید کننده درب ضد سرقت

نمایندگی درب ضد سرقت با 5 سال سابقه است. ایمان ویندور علاوه بر فروش آنلاین و حضوری درب ضد سرقت به تولید پنجره دوجداره و یو پی وی سی فعالیت دارد.

ایمان ویندور جهت حضور پر قدرت در بازارهای داخلی و خارجی و قبول اینکه کیفیت رمز ماندگاری است از سیستم های مدیریت تضمین کیفیت و استانداردهای ملی و بین المللی بهره برده تا حضورمان سبز باشد و آینده مان روشن. در باورمان، یک نکته بیش از هر چیز دیگر نمود دارد: جلب رضایت مشتری آرمان ماست.

 آتاک درب:

آتاک درب در زمینه تولید و واردات انواع محصولات ورودی شامل درب اتاق ، درب لابی ، درب ورودی اصلی و درب های لوکس  فعالیت می کند ما در ابتدا و در زمان شروع فعالیت خود با انتخاب مسیر و هدف مشخص کردیم که فقط درب های با کیفیت لوکس تولید خواهیم کرد و سال هاست با تمرکز بر کیفیت محصولات فقط در زمینه تولید درب ضد سرقت ترک لوکس فعالیت میکنیم تیم متخصصین آتاک درب تمام ذهنیت خود را برا اساس تولید لوکس ایرانی متمرکز کرده است و مدت دو سال است که توانسته ایم اولین درب ضد دیلم را در ایران و جهان تولید نماییم با بررسی های کارشناسان ما حتی در سایر کشورهای دنیا و از جمله ترکیه تا کنون هیچ شرکتی موفق به تولید درب ضد دیلم نشده است و این آتاک درب بوده است که توانسته است با تکیه بر دانش فنی کارشناسان بومی خود با ارتقا سطح کیفی محصولات به این مهم دست یابد همچنین در زمینه تولید محصولات مدرن همچنان پیشتاز بازار تولید هستیم و امیدواریم بتوانیم با راهنمودهای شما مشتریان عزیز گام های محکم تری در این زمینه برداریم و به موفقیت های بیشتری دست پیدا کنیم

ایمن درب:

به گفته مرکز فروش ایمن درب: درب ضد سرقت هزینه نیست.جلوگیری از هزینه است. ایمن درب با جمع آوری بهترین و متنوع ترین دربهای ساختمانی از جمه دربهای ضد سرقت ایرانی درب ضدسرقت ترکیه و در ضد سرقت چینی و عرضه انواع درب ضد حریق و درب پله فرار و انواع درب اتاق سرور دررانواع رنگ و طرح مختلف آماده خدمت رسانی است.

ایساتیس درب

ایساتیس درب مفتخر است با بیش از 7 سال سابقه در زمینه توزیع و اجرای درب های ضد سرقت و ضد حریق، اقدام به تهیه درب های ضد سرقت اورجینال با بهترین کیفیت و متریال موجود در بازار کشور ترکیه نموده است و آماده ارایه بهترین خدمات به هموطنان عزیز هستند. خط مشی این شرکت ارایه برترین کیفیت و اجرا با بالاترین دقت با توجه به نیاز و سلایق مشتریان خود است.

سبلان درب

شرکت تولید کننده درب ضد سرقت

گروه صنعتی سبلان درب مهر یکی از بزرگترین تولیدکنندگان درب های ضد سرقت، داخلی، لابی و ضد حریق کشور می باشد. آنچه که در این مجموعه خلق می شود حاصل تلاش نیروهای متخصص و کارآمد ایرانی است.

بورس اصلی درب ضد سرقت در ایران

خب معنای بورس درب ضد سرقت در لغت و خیابان های بورس در دو شهر بزرگ تهران و مشهد را عنوان کردیم، در شهرهای دیگر مکانی برای بورس درب ضد سرقت تقریبا وجود ندارد مغازه و فروشگاه های خاصی در سطح شهر برای فروش و اراده محصولات خود وجود دارد.

در کنار بحث بورس درب ضد سرقت در تهران و مشهد و مرکز خرید درب ضد سرقت، بیشتر تولید کنندگان درب ضد سرقت در شهرهای آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و شهرک های صنعتی اطراف آن ها واقع شده است چراکه درب های ضد سرقت ترک و یا قطعات ترکی که برای تولید درب های ایرانی به کار میرود از ترکیه از مرز آذربایجان وارد ایران میشوند.

هم چنین میتوان به این نکته اشاره کرد که مراکز فروش درب ضد سرقت در استان آذربایجان غربی زیاد وجود ندارد و این استان به عنوان صادر کننده ی درب به استان های دیگر ایران و به کشورهای دیگر مطح شده است.

بورس درب ضد سرقت مجازی

بورس درب ضد سرقت

خب با بورس های فیزیکی درب ضد سرقت در کلان شهرها و شهرهای مرزی که نقش صادر کننده محصولات به بقیه استان ها را دارند آشنا شدید. اما یک اتفاق خوب و با پیشرفت شرایط نت و فروشگاه های اینترنتی نیازی به حضور در فروشگاه های واسط، آشنایی به خیابان های بورس درب ضد سرقت در شهرهای مختلف، طی کردن مسافت زیاد برای خرید درب ضد سرقت و … را ندارید.

نمایندگی درب ضد سرقت ایمان ویندور و نمایندگی های مختلف دیگر با راه اندازی فروشگاه های آنلاین مختلف خود شرایط خرید و آشنایی شما با محصولات مختلف را فراهم کرده اند.

پس شاید بتوان گفت بهترین بورس درب ضد سرقت فروشگاه های آنلاین برای خرید درب های ضد سرقت باشد که به انتخاب و مشاوره تلفنی و مجازی میتوانید درب ضد سرقت خود را به راحتی سفارش دهید و درب منزل خود تحویل بگیرید. ایمان ویندور نمایندگی درب ضد سرقت در سراسر ایران با فروشگاه آنلاین و مشاوره تلفنی رایگان در خدمت شما عزیزان است.

 

5/5 - (3 امتیاز)

1 نظر در “بورس درب ضد سرقت

  1. پشتیبان شبکه گفت:

    خیلی مطلب خوبی بود. ممنون از به اشتراک گزاری.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *