درب ضد سرقت

درب ضد سرقت دو لنگه (ابعاد، مشخصات، قیمت و…)

درب ضد سرقت دو لنگه

یکی از انواع درب ضد سرقت مورد استفاده برای ساختمان ها، درب ضد سرقت دو لنگه است. درب ضد سرقت دو لنگه معمولا برای درب لابی ساختمان و درب ورودی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. کمتر پیش می آید که درب های ضد سرقت دو لنگه برای ورودی آپارتمان مورد استفاده قرار گیرند. این مسئله به این دلیل است که سایز درب آپارتمان مناسب درب ضد سرقت یک لنکه یا یک و نیم لنگه است.

ابعاد درب ضد سرقت دو لنگه

ابعاد درب ضد سرقت دو لنگه

درب های دو لنگه ضد سرقت دارای ابعاد استانداردی هستند که معمولا در این اندازه ها تولید می شوند اما ساخت آنها در ابعاد سفارشی نیز کاری مرسوم است. بیشتر مشتریان و ساختمان سازان، ابعاد این درب ها را متناسب با وضعیت بنای خود سفارش می دهند. زیرا تغییر اندازه درب ضد سرقت دو لنگه، کاری راحت تر، کم هزیه تر و منطقی تر نسبت به تغییر بنای ساختمان است و از طرفی دست طراحان ساختمان را کاملا باز می گذارد. دو عدد از انواع پر استفاده این درب ها شامل: درب دو لنگه چوبی ورودی آپارتمان و درب دو لنگه حیاط است.

اما برای اینکه محدوده ی اندازه درب ضد سرقت دو لنگه را بدانید، اندازه های آنها را در زیر آورده ایم:

عرض درب ضد سرقت دو لنگه:

درب یک لنگه با کتیبه های کناری: از پشت تا پشت چارچوب 195 سانتی متر

درب دو لنگه با کتیبه های کناری: از پشت تا پشت چارچوب 270 سانتی متر

ارتفاع درب ضد سرقت دو لنگه:

هر نوع درب با کتیبه یا بودن کتیبه: از زیر ساب فریم (بالای درب) تا کف تمام شده بنا 215 سانتی متر

انواع مدل درب ضد سرقت دو لنگه

این درب ها در انواع مختلفی تولید می شوند که این تنوع وابسته به ساختار فلزی و استراکچر درب و همچنین جنس رویه و یراق آلات آن است. یکی از انواع متداول این درب ها، همراه با MDF و روکش چوب یا با پوشش PVC تولید می شوند که هر کدام، خصوصیات و دوام منحصر به خود را دارند. درب های دولنگه به خاطر افزایش زیبایی و انتقال حس لوکس بودن معمولا با کتیبه بالا و کناری که از جنس خود درب یا شیشه است تولید می شوند. البته گاهی هم فقط شاهد دو درب ساده و بدون حاشیه و کتیبه هستیم که این سادگی نیز سبب می شود تا ورودی ساختمان بیش از حد شلوغ نشود.

این درب های معمولا با پاخور و پاشنه از جنس فریم تولید می شوند اما پیشنهاد ما این است که از پاخور سنگی یا هم جنس کف استفاده کنید. این مسئله باعث می شود تا هم بر زیبایی و نمای تمام شده افزوده شود، هم اینکه باعث بالا رفتن امنیت درب شود.

درب ضد سرقت فلزی دو لنگه

درب دو لنگه اهنی یا فلزی از جمله درب های ضد سرقت دولنگه ارزان قیمت موجود در بازار است. استفاده از رویه فلزی و چارچوب فلزی به جای رویه چوب، باعث می شود تا قیمت تمام شده این درب ها کاهش یابد. البته این مسئله همیشه به خاطر کاهش هزینه ها انجام نمی شود و گاهی استفاده از فلز در این درب ها به دلیل مسائل امنیتی یا افزایش مقاومت در مقابل آتش سوزی انجام می شود. زیرا درب دو لنگه چوبی مقاومت کمتری در مقابل آتشسوری های شدید دارد.

درب ضد سرقت چینی دو لنگه

یکی از مدل های پرفروش درب ضد سرقت دولنگه، نوع چینی آن است. درب ضد سرقت دو لنگه چینی دارای مشخصاتی از جمله لولای مخفی، چارچوب های تخت و کم حجم، وزن کمتر از نمونه های ترک و ایرانی هستند. یکی از مزیت های این درب ها، قیمت پایین آنهاست که باعث می شود بتوانند با انواع ایرانی و ترکی رقابت کنند. البته این درب ها در نظر بعضی از مردم به خاطر ذهنیت آنها در مورد جنس های چینی خیلی محبوب نیستند. از معایب این درب ها نیز می توان به کم بودن ضخامت ورق فولادی درون آنها اشاره کرد که باعث کاهش مقاومت این درب ها شده است.

قیمت درب ضد سرقت دو لنگه

ابعاد درب ضد سرقت دو لنگه ای از تک لنگه به مراتب بزرگتر است. این درب ها ممکن است علاوه بر دو لنگه خود، دارای یک حاشیه و کتیبه چوبی یا شیشه خور نیز باشند و این به معنای استفاده از متریال بیشتر است. این مسئله باعث می شود درب ضد سرقت دولنگه نسبت به درب های تک لنگه دارای زمان ساخت و هزینه تولید بالاتری باشد.

همچنین به دلیل گسترده تر شدن و پیچیده تر شدن سیستم قفل های آن، زمان رگلاژ و تنظیم آن بیشتر و حساس تر خواهد بود. تمام این مسائل باعث می شود درب ضد سرقت دو لنگه قیمت به مراتب بیشتر از درب های معمولی باشد. قیمت درب های ضد سرقت دو لنگه، گاهی 2 تا 3 برابر درب های تک لنگه مشابه و هم رده خود است. در این میان قیمت درب ضد سرقت ایرانی به دلیل تولید شدن آنها در ایران، به مراتب کمتر از انواع ترک آن است. برای اطلاعات بیشتر در مورد درب های ارزان قیمت می توانید به مطلب “معرفی انواع درب ضد سرقت ارزان در بازار ایران” مراجعه کنید.

خرید درب ضد سرقت دو لنگه

یکی از راه های مناسب و جایگزین خرید حضوری درب ضد سرقت، خرید اینترنتی درب ضد سرقت دو لنگه است زیرا دردسرهای خرید حضوری را ندارد. شما می توانید به صورت اینترنتی، تمام مدل های مد نظر خود را ابتدا مشاهده کنید و سپس به مقایسه آنها با یکدیگر بپردازید. در انتها با انتخاب مدل مد نظر خود می توانید هم به صورت آنلاین و هم به صورت تلفی، مشخصات و قیمت محصول را با فروشنده نهایی کرده و محصول مد نظر خود را در محل اعلامی خود به راحتی تحویل بگیرید. حتی برخی فروشندگان درب ضد سرقت، امکان پرداخت حضوری و در هنگام تحویل را برای مشتریان خود در نظر گرفته اند که یک خدمت عالی به نظر می رسد.

 

فروشگاه اینترنتی ایمان ویندور عرضه کننده انواع درب ضد سرقت از جمله درب های دو لنگه است. شما می توانید با کلیک روی دکمه زیر، به بیش از 100 مدل درب ضد سرقت دسترسی داشته باشید.

خرید انواع درب ضد سرقت

 

همچنین می توانید جهت اطلاع از قیمت روز محصولات درب ضد سرقت، خرید یا مشاوره، با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

شماره موبایل ایمان ویندور

شماره ثابت ایمان ویندور

همچنین اگر ساختمان ساز هستید و یا به امور مربوط به ساختمان سازی علاقه دارید، می توانید با دنبال کردن صفحات ایمان ویندور در شبکه های اجتماعی از جدیدترین ایده ها و مطالب در این مورد با خیر شوید.

imanwindoor-instagram

5/5 - (1 امتیاز)

1 نظر در “درب ضد سرقت دو لنگه (ابعاد، مشخصات، قیمت و…)

  1. iman گفت:

    بسیار عالی

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *