محصولات درب ضدسرقت

خرید درب ضد سرقت یکی از واجبات امروزه برای تامین امنیت ساختمان های مسکونی و تجاری است. درب ضد سرقت همان طور که از نامش پیداست، با دارا بودن اسکلت فلزی مستحکم و انواع یراق آلات حفاظتی، مانع از بروز مشکل در حین حوادث و خطرات طبیعی و انسانی می‌شود.

باتوجه به اینکه امروزه اغلب مردم به صورت آنلاین و اینترنتی خرید می‌کنند و یک بخش عظیم کار ما فروش اینترنتی درب ضد سرقت است. همان طور که در تمامی محصولات نمونه هایی تقلبی یا اصطلاحا فیک در بازار موجود است، در خرید اینترنتی درب ضد سرقت نیز این مسئله وجود دارد. اما سایت ایمان ویندور نمایندگی فروش آنلاین و حضوری درب ضد سرقت با قیمت مناسب و کیفیت عالی در سراسر ایران، در خدمت شما عزیران است تا با فروش جنس اصل و با کیفیت به شما کمک کند.

فهرست مطالب

معرفی درب ضد سرقت

معرفی درب ضدسرقت
  • خب همان طور که از اسم درب ضد سرقت مشخص است ویژگی بارز این درب ها محافظت و ایمن ساختن ساختمان و منزل شماست.
  • درب های معمولی نیز مانند اسمشان معمولی هستند و از قفل و بدنه ساده ای ساخته شده اند که براحتی شکسته و مورد تهاجم سارقین قرار می‌گیرد.
  •  درب های ضد سرقت با توجه به نقشه داخلی‌شان از لولاهای محکم، تعداد زیاد قفل های بزرگ، بدنه‌های سخت ساخته شده اند. در مدل‌های خاص ویژگی مقاومت دربرابر آتش سوزی و … را دارند.
  • تمامی درب‌های ضد سرقت، مقاومت بالایی در برابر ضربه دارند و برخی از انواع آن ها در برابر برش و تخریب نیز مقاوم هستند.
  • درب‌های معمولی و قدیمی ایمنی کمی دارند، اگر با پیچ گوشتی هم باز نشود، میتوان به راحتی با یک ضربه محکم اقدام به شکستن آن کرد که یک ویژگی منفی برای آن‌ها است.

پس طبق توضیحات گفته شده تفاوت اصلی و مهم درب ضد سرقت با درب‌های دیگر امنیت و مقاومت دربرابر سارقین و اتفاقات طبیعی است که باز به نوبه خود مشخصات درب های ضد‌سرقت نیز با یکدیگر متفاوت است.

اگر تصمیم به خرید درب ضد‌سرقت را دارید به شما توصیه می‌کنیم، از بین انواع مختلف درب ضد سرقت در قسمت محصولات سایت، درب ضد‌سرقت با ویژگی‌های مدنظر خود را جستجو کنید و برای اطلاعات بیشتر با نمایندگی درب ضد سرقت تماس بگیرید.

مزایای درب ضدسرقت

با تعریف و کاربرد درب ضد سرقت آشنا شدید که ایمن سازی و بهبود عایق بندی خانه و ساختمان توسط درب‌های ضد سرقت صورت می‌گیرد، درب‌های ضدسرقت مزایای مختلفی دارند که در مقایسه با درب‌های معمولی به شدت متفاوت و تاثیرگذار هستند.

لیست زیر مزایا و برتری درب‌های ضد سرقت را نسبت به درب‌های معمولی نشان می‌دهد:

  • مقاومت زیاد دربرابر تمامی فشارهای خارجی
  • مقاومت زیاد در برابر حرارت و آتش‌سوزی
  • عایق بندی خوب و مناسب در برابر گرما و سرما
  • عایق بندی مناسب در برابر صدا
  • مقاومت در برابر بلایای طبیعی مثل باد، طوفان، سیل و …
  • عمر زیاد و طولانی
  • مقاومت در برابر خوردگی و خش های سطحی و حشرات
  • دارای روکش های محکم و مقاوم
  • زیبایی خاص
  • قابلیت نصب تعداد زیادی قفل جهت ایمن سازی
  • دارای لولاهای زیاد و به شدت محکم

تست ضربه درب ضدسرقت

برای اینکه بهتر بتوانیم امنیت درب ضد سرقت را به شما نشان دهیم، یک ویدئو تست مقاومت درب ضد سرقت را برای شما در اینجا آورده‌ایم. خودتان ببینید وقتی از امنیت این درب‌ها صحبت می شود به چه معناست.

 

انواع مختلف درب ضد سرقت ایمان ویندور

 فروش درب ضدسرقت با طرح‌ها و رویه‌های مختلف، قیمت‌های مناسب در مجموعه ما صورت می‌گیرد. انواع درب ضدسرقت های ما به دو دسته ترک و ایرانی تقسیم می‌شوند که مدل‌های مختلفی مانند درب ضد سرقت ونوس، آویژه، آریس، کرکره، طرح های گلدار و گلدان، سارای، حکاکی های مختلف، آراز و …  با تنوع رنگ زیاد موجود هستند.

تفاوت قیمت درب ضد سرقت با درب‌های دیگر چیست؟

قطعا و طبیعتا تفاوت قیمت زیادی بین درب‌های معمولی و درب ضدسرقت است اما این تفاوت قیمت به چند دلیل مهم بر می‌گردد که از ما به شما نصیحت ارزشش را دارد تا برای ایمنی منزل، شرکت، محل کار و … خود کمی سر کیسه را شل کنید 🙂
عواملی که باعث شده تا اختلاف قیمت بارزی بین درب ضد سرقت و درب معمولی باشد:

  • استفاده از جنس درجه یک برای رویه درب
  • استفاده از فولادهای درجه یک برای لولا ها و استراکچر داخلی و چارچوب
  • استفاده تعداد زیاد و بیشتر قفل در قسمت های مختلف درب
  • زحمات و به کار بردن نیروهای انسانی، برق و … زیاد برای ساخت خاصیت های ضد حریق و ضد ضربه درب ضدسرقت
  • استفاده از قفل درجه یک
  • استفاده از رنگ های خاص و مقاوم برای رویه درب

با وجود تمامی نکات نگران قیمت نباشید چون ایمنی شما برای ما بسیار مهم است، مجموعه ایمان ویندور تخفیفات ویژه‌ای برای خرید شما در نظر دارد، برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

درب ضدسرقت از چه اجزایی تشکیل شده است؟

اجزای تشکیل دهنده درب ضد سرقت

اجزا درب ضد سرقت از سه قطعه اصلی(فلز، رویه و قفل ) تشکیل شده است که هرکدام زیر مجموعه‌های مختلفی دارد.
جدا از سه عنصر اصلی لازم به ذکر است که درب ضدسرقت دارای اجزا متنوعی مانند پشم سنگ یا یونولیت داخل و یا فوم، رویه های خاص برای محیط های اسیدی، چشمی های دیجیتالی یا معمولی، دستگیره های هوشمند و دیجیتال، قفل های چنگکی اتوماتیک، اکسسوری های متنوع الکتریکی و …است. این موارد در طرح های مختلف به کار می‌روند به عنوان مثال درب‌های ضد سرقت هوشمند دارای چشمی های دیجیتال، دستگیره های هوشمند و … هستند، هریک از موارد گفته شده را در مقاله‌های بعد معرفی خواهیم کرد.

متریال اصلی درب ضد سرقت

 یکی از اصلی‌ترین اجزا تشکیل دهنده درب ضد سرقت، شاسی (استراکچر داخلی و چارچوب) و متریال اصلی درب ضد سرقت است و تمامی اجزا دیگر درب بر روی آن نصب می‌شوند.
قدرت و کیفیت ساخت استراکچر هر دری بیشتر باشد امنیت درب به همان اندازه بیشتر می شود. استراکچر درب ضد سرقت به طور معمول از کلاف فلزی، کمربندهای فلزی و صفحه‌ی فولادی تشکیل می شود که بر روی آن رویه های چوب مختلف با رنگ های درجه یک قرار می‌گیرند به همین منظور است که درب شما ضدحریق و ضدسرقت می‌شود.

رویه درب ضدسرقت

رویه درب ضدسرقت از لحاظ بصری و زیبایی از موارد اصلی در انتخاب آن محسوب می‌شود. امروزه با توجه به معماری ساختمان‌ها، درب منزل است که همان ابتدا نمای اولیه ساختمان را ایجاد می‌کند. به همین دلیل زیبایی درب‌ها از عوامل مهمی هستند که می توانند یک درب را زیبا و یا معمولی جلوه دهند. با توجه به سلایق متنوع موجود در بازار، رویه درب های ضد سرقت نیز از نظر طرح و رنگ از تنوع بسیار زیادی برخوردارند. اکثر رویه‌های درب ضدسرقت از جنس ام دی اف (MDF) با روکش، فلزی و چوب طبیعی معمولا با طرح های برجسته، نیم برجسته و سی ان سی (CNC) یا حکاکی شده تولید می‌شوند.

قفل و دستگیره

قفل و دستگیره درب ضد سرقت

یکی از بخش‌های اصلی تامین‌کننده امنیت در‌ب‌های ضد سرقت، قفل آن‌هاست. یراق آلات مورد استفاده در درب‌های ضد سرقت اعم از قفل، دستگیره، توپی، قفل پستچی و … جزو بخش‌های پراهمیت درب ضد سرقت هستند.

اکثر درب های ضد سرقت موجود در بازار از دو نوع قفل های کالی (کاله) یا داف استفاده می کنند. همچنین همه ی درب‌های ضد سرقت، چشمی نیز دارند که مجموعه ما برای قفل و یراق موجود روی درب 3 تا 7 سال ضمانت وابسته به جنس قفل و یراق و رویه در نظر گرفته است. دستگیره های مورد استفاده در این دربها نیز از طرح های متنوع و در رنگ های طلایی یا نقره ای و … ساخته شده اند.

درب ضد سرقت ایرانی

درب ضد سرقت آریس ضد خشدرب ضد‌سرقت ایرانی که در کارگاه‌ها و کارخانه‌های سراسر کشور تولید می‌شوند، از نظر کیفیت و قیمت ارزش خرید مناسب و منطقی‌ای دارند. یکی از مزیت های درب ضد سرقت ایرانی، امکان پشتیبانی و خدمات پس از فروش کالاست. زیرا در حال حاضر بسیاری از قطعات و یراق آلات این درب‌ها در خود ایران تولید می شود و امکان خرید و جایگزینی آن برای شرکت‌ها فراهم است.

شاید نام درب ضد سرقت طرح ترک به گوشتان خورده باشد. برخی از درب‌های ضد سرقت ایرانی، با طرح درب‌های ضد سرقت ترک تولید می‌شوند. این معنای آن است که همه یا برخی از اجزای درب‌های ترک وارد ایران شده و اینجا مونتاژ می شود و یا اینکه فقط از نظر طرح و نقش مشابه آن‌ها است. تفاوت درب ضد سرقت ترک با ایرانی عموما در کیفیت اجزای کار شده در درب‌هاست. در درب‌های ضد سرقت ترک مونتاژ ایران، از اسکلت لنگه و بدنه و چارچوب ایرانی و رویه(روکش) و یراق‌آلات و قفل ترک استفاده می‌شود.

درب ضد سرقت ترک

درب ضد سرقت ترک

یکی از با کیفیت ترین انواع درب های ضد سرقت موجود در بازار ایران، درب ضد سرقت ترک است. درب های ضد سرقت ترک در چهار درجه کیفی تولید می شوند، که از بالاترین کیفیت ترین به ترتیب با نام های: مولتی لوکس، لوکس، برجسته و اکونومی دسته بندی می شوند. یکی از دلایل استقبال از درب ضد سرقت ترک در میان مردم، استفاده از یراق آلات با کیفیت و قوی تر است. لولای درب های ضد سرقت ترکی قطورتر  و مستحکم تر است و در گذر زمان و استفاده زیاد دچار مشکل نمی شود.

درب ضد سرقت ترک دارای 3 کلید کارگری و 8 عدد کلید اصلی است که به وسیله دستگاه های کامپیوتری و با دقت بالا تراش کاری شده. این درب ها دارای عایق صورت، حرارت و رطوبت بوده و به دلیل استفاده از روکش فلزی نورد شده، در هنگام زلزله از استحکام کافی برخوردار است. همچنین در رویه ی درب های ضد سرقت ترک از ورق MDF از جنس چوب طبیعی یا روکش های PVC است.

درب ضد سرقت چینی

درب ضد سرقت چینی

درب ضد سرقت چینی اولین نوع از انواع درب های ضد سرقتی است که وارد بازار ایران شده اند. این درب ها در یک دوره زمانی در انواع درجه بندی های کیفی، به وفور در بازار یافت می شدند. اما اگر بخواهیم منصف باشیم، باید بگوییم که عمده ی این درب ها دارای کیفیت مناسبی نبودند. این تفاوت کیفیت در بیشتر اجزای درب از جمله رویه، یراق آلات و سایر اجزا کاملا مشهود بود.

درب های ضد سرقت چینی از نظر طراحی دارای برجستگی های کمتری در سطح خود هستند. این درب ها عمدتا دارای چارچوب تخت و با اختلاف سطح کمی هستند، در حالی که درب های ضد سرقت تولیدی ترکیه و ایران دارای حجم ها و برجستگی های بیشتری اند. تفاوت دیگر درب های ضد سرقت چینی با دیگر درب های ایرانی و ترکی در لولای آن است. لولای درب ضد سرقت چینی به شکلی کاملا مخفی طراحی شده می شوند در حالی که در نمونه های ترکی و ایرانی، لولاها در طرف داخلی درب کاملا مشخص اند.

درب ضد سرقت ایتالیایی

درب ضد سرقت ایتالیایی

شاید یکی از با کیفیت ترین درب های موجود در بازار جهانی، درب ضد سرقت ایتالیایی باشد. کشور ایتالیا از سازندگان و تولید کنندگان صنعتی به نام اروپاست. همانطور که می دانید، این کشور در زمینه ساخت انواع لوازم خانگی و تجهیزات مربوط به ساختمان، دارای تولیدات با کیفیت و برتر در سطح جهان است.

تفاوت درب ضد سرقت ایتالیایی با درب های ترک، ایرانی و چینی، در مواردی مثل: کیفیت اجزا، ظاهر، خلاقیت و نوآوری های صورت گرفته در آن است. این درب ها وزنی معادل 2 برابر درب های ترک دارند که این وزن بالا به دلیل استحکام، مقاومت و ایمنی بالای این درب هاست. شاید خاص ترین تفاوت درب ضد سرقت ایتالیایی با انواع دیگر درب ها، قرار گرفتن لولای آنها در وسط درب و به صورت مخفی است. این به این معناست که محور چرخش آن از وسط است.

شما می توانید برای تهیه و خرید درب ضد سرقت، با مقایسه قیمت ها، بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت را در نمایندگی درب ضد قیمت تجربه کنید. برای راهنمایی بیشتر می توانید با ما در تماس باشید و همچنین برای مشاهده مطالب مرتبط به اینستاگرام ما سر بزنید.

شماره ثابت ایمان ویندور

شماره موبایل ایمان ویندور

imanwindoor-instagram

خرید درب ضد سرقت

باتوجه به توضیحاتی که درباره شرایط فروش درب ضد سرقت مجموعه ایمان ویندور گفته شد شما می‌توانید برای خرید درب ضد سرقت خود از میان مدل های متنوع، مدل مد نظر و وریه خود را انتخاب کنید. رویه های مختلفی که بر روی درب ها به کار می‌رود (راش، بلوط، گردو و …) رویه هایی هستند که معمولا بر روی اکثر درب های ضد سرقت از آن ها استفاده می شود.

در مقاله معرفی رویه های مختلف درب می‌توانید توضیحات هر یک را بخوانید و سپس باتوجه به ویژگی ها، رویه مد نظر خود رو انتخاب کنید. با توجه به موارد گفته شده، خرید درب ضد سرقت از مجموعه ایمان ویندور یک انتخاب و خرید مطمئن و منطقی به حساب می آید.

خرید اینترنتی درب ضد سرقت

باتوجه به رشد صنعت و پیشرفت تکنولوژی، کم کم نحوه خرید مردم از بازارهای فیزیکی به سمت و سوی خرید آنلاین و اینترنتی رفته است. جدای از این موضوع در شرایط حاضر با وضعیت خطرناک بیماری کرونا، قدم زدن در بازار کار مناسب و درستی نیست به همین دلیل خرید اینترنتی و آنلاین یک انتخاب و تصمیم درست تر به نظر می رسد. ایمان ویندور و خیلی از نمایندگی های دیگر با راه اندازی فروشگاه های آنلاین، شرایط خرید درب ضد سرقت را برای شما فراهم کرده اند. با خرید اینترنتی درب ضد سرقت از فروشگاه های آنلاین میتوانید به راحتی و بدون دردسر به محصول مورد نظر خود دست پیدا کنید.

شاید فکر کنید با خرید اینترنتی درب ضد سرقت نتوانید به خوبی تصمیم گیری کنید و درب مورد نظر خود را بخرید. نگرانی شما به جاست اما راه کارهای زیادی برای رفع این قضیه وجود دارد. هر نمایندگی کارشناسان فروشی جهت مشاوره و راهنمایی مشتریان خود دارد. به همین منظور می توانید به راحتی با تلفن یا صفحه شبکه های اجتماعی هر شرکت ارتباط کاملی جهت راهنمایی گرفتن از آنها داشته باشید. جدای از کارشناسان فروش، هر فروشگاه آنلاین با معرفی کامل محصولات خود راهنمایی کاملی را برای شما گذاشته است که می توانید با مطالعه کامل این موارد اطلاعات تکمیلی جهت خرید محصول مورد نظر خود را داشته باشید.

جهت اطمینان یافتن از صحت اطلاعات ارائه شده در مورد شرکت و مجموعه مورد نظر خود می‌توانید با بررسی چند مورد زیر در هنگام خرید اینترنتی، با خیالی آسوده به خرید اینترنتی درب ضد سرقت بپردازید:

  • پرداخت پول و هزینه شما باید از طریق درگاه shaparak یا با هماهنگی و به صورت کارت به کارت با ذخیره شماره رهگیری انجام شود
  • بررسی و مطالعه نظرات مشتریان قدیم، جهت اطمینان از ادعای فروشنده
  • بررسی شرایط ضمانت و خدمات پس از فروش
  • بررسی شرایط ارسال درب ضد سرقت
  • بررسی نمادهای اعتماد الکترونیکی

ایمان ویندور یک فروشگاه معتبر آنلاین خرید اینترنتی درب ضد سرقت است.

دیدگاهی در مورد “درب ضدسرقت

  1. موسوی گفت:

    ممنون از محصولات خوبتون درب های ضد سرقت با تنوع زیادی داشتید و کامل راهنمایی شدم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    1. ایمان ویندور گفت:

      ممنون از نظر مثبت شما

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. لیلا جاودانی گفت:

    تنوع محصول درب ضد سرقت شما عالی بود
    تماس گرفتم کامل راهنمایی شدم.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. حمید گفت:

    سلام تنوع خیلی خوبی داشتید ولی چه بد که به خاطر شرایط نمیشه قیمت داشته باشین چون میخوام مقایسه کنم نیاز برای خرید امیدوارم شرایط به زودی درست بشه

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    1. admin گفت:

      سلام ممنون از لطفتون
      متاسفانه شرایط بازار شرایط و برای قیمت گذاری خیلی سخت کرده خصوصا که اجناس ترک وارداتی هستند اما برای اجناسی که در انبار موجود باشند قیمت مناسبی در نظر گرفتیم
      برای اطلاع از قیمت هر درب ضد سرقتی تماس بگیرید باهامون کارشناس ها کامل براتون توضیح میدن
      موفق باشید 3>

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  4. امیر شادکام گفت:

    سلام وقت بخیر.من یک درب ضدسرقت نگین و یک پنجره دوجداره از شما خریداری کردم و واقعا زیبایی و کیفیتش همینطوری بود که گفته بودید..واقعا سپاسگذارم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    1. سلام خوشحالیم که راضی هستید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  5. سهراب گفت:

    چه همه تنوع خوب و خوشگل درب مرسی خیلی خوب بود

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    1. خوشحالیم که نمونه درب ها رو پسندیدین

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  6. سعید منش زادگان گفت:

    قیمت درب های طرح ونوس چند است؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    1. سلام دوست عزیز بستگی به روکش، دستگیره و تعداد قفل مد نظر شما دارد با ما تماس بگیرید 091200612577

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  7. اگر نیاز به مشاوره در زمینه های مختلف کسب و کاری دارید
    مانند مشاوره راه اندازی کسب و کار ، مشاوره فروش
    ، مشاوره بازاریابی ، مشا.وره
    افزایش درآمد و … به سایت مراجعه نمایید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    1. ممنون

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  8. سمساری آنلاین خریدار کلیه لوازم منزل ، اداری ، لوازم گازی ، مبلمان ، فرش لوازم آشپزخانه
    ، لوازم چوبی و غیره می باشد. جهت فروش لوازم خود از طریق اطلاعات
    تماس در سایت ، با ما تماس بگیرید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  9. مشاهده, گفت:

    جهت دریافت مشاوره در زمینه های مختلف
    کسب و کاری مانند مشاوره راه اندازی کسب و
    کار ، مشاوره فروش ، مشاوره حقوقی ، مشاوره مالیاتی، مشاوره مالی و …
    به سایت ما مراجعه کنید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  10. جهت مشاوره کسب و کار ، مشاوره فروش ، مشاوره بازاریابی ، مشا.وره افزایش درآمد و …
    از سایت ما بازدید نمایید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  11. سعدی گفت:

    سلام کسی انلاین هست

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    1. سلام
      بله بفرمایید
      شما میتونین با شماره های همراه تماس بگیرین

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *