درب ضد سرقت

راهنمای خرید درب ضد سرقت

راهنمای خرید درب ضد سرقت

قبل از خرید هر وسیله ای بررسی آن یک امر مهم و ضروری است این مقاله با هدف راهنمای خرید درب ضد سرقت برای کمک به شما که بهترین انتخاب را داشته باشید نوشته شده است.

خرید درب ضد سرقت معمولا توسط دو گروه انجام میشود اول افرادی که میخواهند امنیت منزل و ساختمان خود را بالا ببرند و به فکر بازسازی منزلشان هستند، گروه دوم مهندسان و معمارانی که در حال ساخت و ساز ساختمان اند. هر دو گروه برای خرید درب ضد سرقت مناسب خود نیاز به بررسی و راهنمایی کامل جهت خرید درب مد نظرشون دارند.

ابتدا موارد مهمی که باید هنگام خرید به آن توجه داشته باشید را بررسی میکنیم و سپس مرحله به مرحله نحوه خرید درب ضد سرقت از بازرگانی ایمان (نمایندگی درب ضد سرقت) را خواهیم گفت تا بدون مشکل و با اطلاعات زیاد خرید خود را انجام دهید.

اگر به صورت حضوری بررسی های خود را انجام داده اید و نیاز به مطالعه ندارید کافی است تا با بازرگانی ایمان تماس بگیرید و پس از مشاوره تلفنی و رایگان نمایندگان فروش درب ضد سرقت ایمان، خرید خود را انجام دهید.

هنگام خرید درب ضد سرقت باید به چه نکاتی توجه کرد؟

راهنمای خرید درب ضد سرقت برای بررسی درب های مختلف به چند قسمت مهم تقسیم میشوند که در ادامه به بررسی تک تک آن ها پرداخته ایم.

بررسی فنی درب ضد سرقت

در طی مقالات گذشته با انواع درب ضد سرقت و اجزا تشکیل دهنده آن آشنا شده اید، طبق موارد گفته شده درب ضد سرقت از اجزای مهمی مثل جنس و ابعاد چارچوب، جنس قفل و یراق، نوع و ضخامت رویه و تعداد زیادی لولا  تشکیل شده است. این موارد گفته شده مواردی است که شامل ظاهر درب و قابل سفارشی سازی هستند. بقیه اجزا داخلی درب ضد سرقت مثل فلز اولیه و نوع حرارت و روش ساخت مواردی است که در ظاهر دیده نمیشوند و قابل قیاس نیستند مگر اینکه خود نمایندگی و تولیدی توضیحات خاصی درباره درب تولید محصول مورد نظر به شما بدهند.

در مقالات قبل درباره تمامی این اجزا توضیحات کاملی داده شده است که خیلی خلاصه دوباره به آن ها اشاره میکنیم:

راهنمای جنس و ابعاد چارچوب درب ضد سرقت:

در هنگام خرید ابتدا به جنس چارچوب دقت کنید از مواردی است که هنگام خرید درب ضد سرقت باید مورد بررسی قرار بگیرد. چارچوب خوب و باکیفیت از بروز مشکلات اولیه هنگام نصب جلوگیری میکند جنس اعلا چارچوب باید از فلز و آلیاژ های خوب باشد. جدا از جنس و ابعاد آن نوع جوش کاری آن نیز خیلی مهم است حتما دقت کنید که سرتاسر جوشکاری شده باشد.

راهنمای جنس قفل و یراق درب ضد سرقت:

قفل کاله

طبق راهنمای خرید درب ضد سرقت و کارایی این درب ها قفل ها نقش مهم و حائز اهمیتی را ایفا میکنند. در مطلب انواع قفل درب ضد سرقت به طور کامل توضیحات مختلفی جهت آشنایی با انواع قفل های داده شد که در همان جا به کیفیت بالا قفل کاله ترک اشاره شده است.

هنگام خرید درب ضد سرقت حتما مطمئن شوید که جنس و نوع قفل شما چیست و از چه برندی استفاده شده است. بازرگانی ایمان قفل های کاله خود را تا 7 سال ضمانت و گارانتی میکند، اگر از مجموعه ما خرید میکنید راجع به قفل های درب ها اصلا نگران نباشید چراکه اکثرا ترک کاله هستند و ضمانت بالایی دارند.

راهنمای جنس و ضخامت رویه درب ضد سرقت:

رویه های درب ضد سرقت دارای  تنوع زیادی از لحاظ جنس، رنگ و طرح هستند. طبق راهنمای خرید درب ضد سرقت نکاتی که باید برای رویه مد نظر توجه داشته باشید و حتما با مشاور فروش خود مطرح کنید ضد خش و میزان کیفیت رویه درب مد نظر است.

در قیمت محصولات درب ضد سرقت سایت، درب ها با رویه های مختلفی ارائه شده است که باتوجه به طرح و رنگ مد نظر شما میتوانید مشخصات دقیقی درباره رویه انتخابی خود به دست آورید.

نکته طلایی راهنمای خرید درب ضد سرقت:

در صورتیکه میخواهید خانه هوشمندی داشته باشید و در محلی که قرار است درب ضد سرقت را نصب کنید احتیاج به امنیت بالاتری دارین میتوانید از وسایل امنیتی جانبی که بر روی این درب ها نصب میشوند استفاده کنید و درب ضد سرقت متناسب با آن را سفارش دهید مثل  دستگاه اثر انگشت یا کارت خوان- سیستم دزدگیر و …

و در پایان توجه کنید که حتما در میان دو رویه درب ضد سرقت ورق فولادی به کار رفته باشد حتی جایگزین آن جنس دیگری نباشد چون مهم ترین رکن حفط امنیت و مقاومت همین لایه فولادی است.

بررسی هزینه درب ضد سرقت

یکی از موارد مهمی که هنگام خرید هر کالایی به آن توجه میکنند هزینه است و به قول معروف بالا پایین میکنیم که به قیمتش می ارزد یا نه 😀

متاسفانه باتوجه به شرایط ارزی و نوسانات مختلف برای اجناس خارجی نمیتوان قیمت واحد در نظر گرفت. و این موضوع نه تنها خریدار را ناراحت میکند بلکه فروشنده ها نیز ریتم مشخصی برای خود ندارند. قطعات مختلف خارجی، گمرک، حمل و نقل و …. همگی تحت تاثیر نوسانات ارز هستند به همین دلیل قیمت واحد فعلا در بازار وجود ندارد.

راهنمای خرید درب ضد سرقت به شما تنها این کمک را میکند تا هزینه های مختلف از نمایندگی های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید. البته دقت کنید که شرایط کاملا یکسان باشد مثلا درب ضد سرقت با ابعاد مشخص و قفل و لولا مشخص و حتی رویه تعیین شده را با دقیقا عین ان در نمایندگی های دیگر مقایسه کنید و اگر اختلاف قیمت زیادی بود حتما دلیل آن را پیدا کنید.

راهنمای خرید درب ضد سرقت در سایت

ابتدا با توجه به توضیحات داده شده و محل نصب درب مد نظر خود از توی لیست محصولات میتوانید درب مد نظر خود را انتخاب کنید داخل صفحات هر محصول توضیحات کاملی درباره محصول مد نظر شما داده شده است.

خیلی طبیعی است که بین چند انتخاب نتوانید تصمیم بگیرید راحت ترین راه حل استفاده از آپشن مقایسه درب ضد سرقت است که طبق ویدئو زیر مراحل انتخاب آن مشخص شده است که چطور دو کالا را با یکدیگر مقایسه کنید.

بعد از مقایسه و مطالعه درباره هریک از محصولات مد نظر قطعا به یک یا دو انتخاب واحد میرسید که متاسفانه به دلایل گفته شده یکی از عوامل مهم مقایسه در سایت نیست اما بازه قیمتی بین 3 تا 5 میلیون تومان است که با تماس به کارشناسان بازرگانی ایمان میتوانید سوالات کافی و قیمت کالا مد نظر خود را بپرسید و در نهایت خرید خود را انجام دهید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *