درب ضد سرقت

لیست شرکت های تولید کننده درب ضد سرقت

لیست شرکت های تولید کننده درب ضد سرقت

درب ضد سرقت جز صنعت های تقریبا جدید است که در چند سال اخیر به شدت پیشرفت چشمگیری داشته است. رشد صنعت ساخت و ساز، پیشرفت علم و افزایش خانه های هوشمند، احساس نیاز به امنیت بیشتر و … عواملی هستند که باعث رشد صنعت تولید درب ضد سرقت شده است.

ساخت و ساختار بندی درب های ضد سرقت ایتدا در ایتالیا آغاز شد و کم کم در دنیا، کشورهای مختلفی دست به تولید و مونتاژ درب ضد سرقت زده اند. در آسیا ترکیه، ایران و چین جز کشورهایی هستند که وارد این صنعت شده اند.

استفاده از انواع مختلف درب ضد سرقت و استقبال و خرید مردم  باعث شده تا رقابت های سنگینی در این حوزه به وجود بیاید. در مقالات گذشته درباره خود درب ها و برندهای مختلف صحبت شده و اطلاعات کاملی در این زمینه میتوانید با مطالعه مقالات گذشته به دست آورید.

در ادامه لیست شرکت های تولید کننده درب ضد سرقت را نوشته ایم تا اگر قصد خرید محصول خاصی را دارید با آشنایی شرکت های معتبر خرید مطمئنی را انجام دهید.

 درب ضد سرقت ایمان ویندور

شرکت تولید کننده درب ضد سرقت

ایمان ویندور، نمایندگی درب ضد سرقت در سراسر ایران است که شعبه اصلی این نمایندگی در خوزستان و در شهرستان دزفول قرار دارد که در واقع نمایندگی درب ضد سرقت دزفول است.  ایمان ویندور مجموعه ای بزرگ با بیش از 5 سال سابقه کاری در صنعت درب ضد سرقت و تولید پنجره های دوجداره است. نمایندگی درب ضد سرقت ایمان ویندور با تنوع بیش از 200 مدل درب ضد سرقت ترک و ایرانی فعالیت دارد. درب های ضد سرقت موجود در بازار ایران در سه مدل ایارنی، ترکی و چینی است که ایمان ویندور فقط نمایندگی درب های ترک و ایرانی است.

نمایندگی ایمان ویندور با ارائه درب های با کیفیت و ضمانت های مختلف بر روی محصولات خود توانسته رضایت مشتریان خودش را جلب کند. در حال حاضر باتوجه به ثابت نبودن قیمت ها مختلف بازار نمیتوان قیمت های قطعی برای هر محصول در نظر گرفت چراکه اگر موجودی نباشد برای تولید نیاز به متریال هست و هزینه متریال خصوصا برای اجناس ترکی در نوسانات قیمتی به شدت تغییر میکند.

اما با قیمت های مناسب جهت فروش عمده و تکی در میان رقبا خود برتر شده است. برای خرید اینترنتی درب ضد سرقت میتوانید به فروشگاه ایمان ویندور سر بزنید.
ایمان ویندور جهت حضور پر قدرت در بازارهای داخلی و خارجی و قبول اینکه کیفیت رمز ماندگاری است از سیستم های مدیریت تضمین کیفیت و استانداردهای ملی و بین المللی بهره برده تا حضورمان سبز باشد و آینده مان روشن. در باورمان، یک نکته بیش از هر چیز دیگر نمود دارد

شعار: جلب رضایت مشتری آزمان ماست.

آدرس : دزفول، نبش تقاطع خیابان فتح المبین و صابرین
شماره تماس: 09120061257


درب ضد سرقت البرز درب

شرکت تولید کننده درب ضد سرقت

البرز درب تولید کننده انواع درب های ضد سرقت و درب های چوبی با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت است البرز درب با واردات مستقیم بهترین یراق آلات وداشتن خط تولید های اختصاصی درب های ضد سرقت و چوبی بهترین کیفیت را با کمترین قیمت در اختیار شما قرار می دهد.

آدرس: تهران -جاده ساوه سه راه آدران شهرک قلعه میر بعد از آتشنشانی خیابان مفتح کوچه سوم سمت چپ سالن اول سمت راست

تلفن کارخانه : 56452092- 021

فکس: 56453008

مدیر فروش : 09123216425

مدیر تولید : 09127395517

درب ضد سرقت دریس

شرکت تولید کننده درب ضد سرقت

شرکت چوب صنعت دُريس با هدف نوآوری در تولید محصولات متنوع و قابل رقابت با شرکت های تولیدی مشابه جهت تامین نیازهای مشتریان در زمینه تولید انواع درب ضد سرقت، درب های چوبی و کابینت در سال 1381 تاسیس گردید، تا بتواند در تلاقی تجربه و تخصص کنار هم خلاقیت و نوآوری نوین را با ارائه محصولات جدید در این صنعت به شما مشتریان گرامی عرضه نماید. چوب صنعت دُریس هم اکنون با ارائه مدل های متنوع درب های ضد سرقت، همانند درب های ضد سرقت ترکیه ای، ضد سرقت ایرانی و چینی، درب های چوبی، درب لابی، درب های داخلی و کابینت به یکی از قطب های کشور در این زمینه تبدیل شده است.

آدرس:
شماره تماس:
شماره تماس: 

درب ضد سرقت سبلان درب

شرکت تولید کننده درب ضد سرقت

همان طور که می دانید مجموعه سبلان درب مهر یکی از بزرگترین تولیدکنندگان درب های ساختمانی در ایران می باشد. در سال های اخیر به دلیل کیفیت بالای محصولات و همچنین اطمینان و لطف مشتریان، حجم سفارش ها به دفتر مرکزی سبلان درب افزایش چشم گیری را نشان داده است.

آنچه که همواره برای این مجموعه ارزشمند می باشد رعایت حقوق مصرف کنندگان و خدمات رسانی هرچه سریع تر و باکیفیت تر به ایشان بوده است. لذا تصمیم نهایی مجموعه بر آن شد تا در تمامی استان های کشور نمایندگی های فعال و متعهد را جهت اطمینان از سرعت عمل در رسیدگی به سفارش مشتری جذب نماید.

لازمه همکاری با مجموعه سبلان درب مهر به عنوان نماینده، اثبات تعهد، خوش نامی، مسئولیت پذیری و مشتری مداری می باشد. فاکتورهایی که مجموعه به هیچ عنوان از هیچ یک از آن ها چشم پوشی نکرده و نخواهد کرد.

آدرس: تهران، فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، جنب مخابرات آیت الله کاشانی پلاک 192، ط5، واحد 14 شرکت سبلان درب

تلفن: 44074786 – 021

آتار درب سلماس

شرکت تولید کننده درب ضد سرقت

بطور کلی ساخت و فروش درب ضد سرقت که محصول ایرانی باشد بین 10 تا 30 روز زمان تولید نیاز دارد. مشتریانی که در خرید درب ضد سرقت عجله دارند می توانند از محصولات دپو کارخانه سفارش درب ضد سرقت خود را انجام دهند که در این صورت شامل زمان بر بودن مراحل تولید نمی شوند. با توجه به تنوع محصولات و فروش درب ضد سرقت بطور کلی دربها به تولید درب های ضد سرقت با روکش های چوب طبیعی اعم از چوب راش ، گردو و ملچ تقسیم بندی می شود. درب های ضد سرقت روکش فلزی و روکش پی وی سی نیز از دیگر محصولات فروش است که مناسب محیط های مرطوب شمال و جنوب ایران هم می باشند. این امکان وجود دارد که خرید و فروش درب ضد سرقت نه تنها به صورت عمده بلکه بصورت تکی و جز نیز انجام بشود و کارخانه آماده سفارش گیری از مشتریان عزیز می باشد

آدرس: تهران ، بلوار میرداماد ، بعداز میدان مادر ، نبش کوچه آزیتا ، ساختمان کامیار ، طبقه 1 ، واحد 5
شماره تماس : 021-26402300

درب ضد سرقت راشا

شرکت تولید کننده درب ضد سرقت

درب ضد سرقت ایرانیان

مشخصات تولیدی ایرانیان:

  • فروش تکی و عمده درب ضد سرقت
  • شروع قیمت از ۶۹۵ هزار تومان به بالا
  • تمامی مراحل تولید درب ضد سرقت در شرکت ایرانیان درب انجام می شود.
  • قابلیت تولید ۱۰۰۰۰۰ لنگه درب ضد سرقت در سال
  • جذب نمایندگی فعال از سراسر کشور
  • فروش انواع درب های ضد سرقت و تحویل سریع

: ۰۲۱۵۶۸۶۹۶۳۶

: ۰۹۱۲۰۳۶۸۰۲۶

: تهران – رباط کریم – نصیر شهر- بلوار ولایت ( جاده قرمز) – کوچه اول – ایرانیان درب

درب ضد سرقت روماک

شرکت روماک دارای تجربه و کارنامه ی درخشانی در تولید درب های تمام چوب و روکش چوب، کابینت و کمد می باشد. برخورداری از کارخانه ی مجهز به ماشین آلات منطبق با استانداردهای جهانی، استفاده از متریال با کیفیت، نیروی انسانی متخصص، بهره مندی از دو طبقه شوروم دائمی، سفارشی سازی و زمان بندی و برنامه ریزی منظم از جمله ویژگی های برجسته شرکت روماک در جهت کسب رضایت مندی مشتریان می باشد.

استفاده از جدیدترین ماشین آلات نجاری مطابق با بروزترین استانداردهای دنیا شرکت روماک را توانمند ساخته است که علاوه بر ساخت محصولات با کیفیت،روند تولیدی با سرعت نیز داشته باشد. کیفیت محصولات علاوه بر شیوه های تولید و ابزار آلات خاص تحت تاثیر مواد اولیه با کیفیت هم می باشد از این رو شرکت روماک همواره در انتخاب مواد اولیه بیشترین دقت را به خرج می دهد و فقط محصولات روکش چوب و تمام چوب تولید می نماید.

آدرس: ایران، تهران، 1993753165، خیابان شیخ بهایی شمالی، خیابان امدادغربی، کوچه موسوی، شماره یک

تلفن (خط 1): 88613629 (9821+)
تلفن (خط 2): 88613873 (9821+)

درب ضد سرقت خان

گروه صنعتی خان سالیانی است در زمینه درب ضد سرقت و قفل ضد سرقت در استان تهران مشغول فعالیت است، آنچه در این مجموعه حائز اهمیت است استفاده از تجهیرات بروز و مدرن است.

اکنون گروه صنعتی خان با دریافت گواهینامه های مختلف با کیفیتی بالا مشعول تولید درب ضد سرقت است. گروه صنعتی خان با بهره مندی از مدیریتی فعال و پویا وب ا بهره گیری از توان علمی متخصصین جوان و با تجربه در صنعت درب سازی و قفل سازی کشور و با بهره مندی از پرسنل متعهد و کوشا تلاش کرده تا ضمن اشتغال و کارافرینی برای جوانان رضایت مشتریان خود را جلب کند.

آدرس: شهریار- جاده کهنزبه ویره (آدران) روبروی کشتارگاه قائم- شهرک صنعتی جوانزاد- خیابان بوستان چهارم – گروه صنعتی خان
تلفن: 02165320130

درب ضد سرقت چوکادرب

شرکت تولید کننده درب ضد سرقت

 شرکت چوکادرب به شماره ثبت 33853 از سال 1385 فعالیت خود را در زمینه واردات و توزیع درب های ضد سرقت با نام تجاری Quintex آغاز نمود . این شرکت با ارائه طرحهای متنوع و نو همچنین دقت نظر بر روی کیفیت محصولات و گارانتی آن و ارائه خدمات پس از فروش در راستای رضایتمندی مشتریان عزیز خود گام برداشت . شرکت چوکادرب در سال 1391 و با هدف اشتغال زایی و جلوگیری از خروج ارز از کشور عزیزمان و در راستای شعار تولید ملی افتخار ملی و با تکیه بر تجارب ارزنده و با مطالعات و بررسی های دقیق و با کمک نیروها و متخصصان جوان کشورمان اقدام به تأسیس کارخانه تولید درب ضد سرقت در منطقه صنعتی شیراز نمود . مدیریت این مجموعه صنعتی در راستای استراتژی توسعه بازار و رضایتمندی مشتریان برنامه ریزی دقیق خود را جهت سرمایه گداری با هدف ارتقاء کیفی و کمی محصولات خود آغاز نموده است . بدین ترتیب منظور استفاده از تکنولوژی روز دنیا به همراه کادر پرسنلی مجرب و مهندسین کارآزموده و استفاده از بهترین مواد اولیه در دستور کار قرار گرفته است

آدرس دفتر فروش کارخانه : شیراز –  چهار راه ریشمک – مجتمع امیر کبیر تجاری  208و101 – چوکادرب

کارخانه : فارس – شیراز – منطقه صنعتی گویم

تلفن : 07138388242

درب ضد سرقت سنا

سنادرب

سنادرب نیز جز شرکت های خوبی است که فروشگاه اینترنتی درب ضد سرقت دارد  به گفته خودشان:

درب های ضد سرقت که چند سالی است در کشور ما توسعه پیدا کرده است و توجه پیمانکاران زیادی را به خود جلب کرده و نقش بسیار مهم در امنیت و آسایش دارند.  استفاده از طراحی های زیبا و مدرن بر روی این مدل درب‌ ضد سرقت نیز می تواند نقش به سزایی را در زیباتر شدن خانه شما نیز داشته باشند.

مسئله مهمی که ممکن است ذهن شما را مشغول کند این است که ، درب ضد سرقت چوبی یا فلزی بهتر است؟ استفاده از این جنس‌ها در میزان امنیت درب‌های ضد سرقت چه نقشی دارد؟  بهترین جنس درب ضد سرقت چیست؟ همین طور جنس درب ضد سرقت ، در قیمت درب ضد سرقت نیر تاثیر بسزایی دارد.

آدرس:تهران ، ستارخان ، روبروی اداره مخابرات ، پلاک 255

درب ضد سرقت سینا

شرکت تولید کننده درب ضد سرقت

در سال 1387 در صنعت چوب شروع به کار نمود. محل استقرار شرکت واقع شهرک رجایی جنوبی ، 20متری سوم شرقی ، کارخانه درب ضد سرقت سینا  بوده و به عنوان یکی از شرکتهای پیشرو در صنعت تولید درب های ضد سرقت در طول یک دهه اخیر با تلاش و پشتکار و با ارائه گسترده درب های ضد سرقت و داخلی و همچنین درب های ضد حریق پس از فروش در بازار صنعت تولید درب  ، خود را به جایگاه خاص در بازار ایران رسانده است. هم اکنون محصولات تولیدی ما به سه دسته اصلی تقسیم می شوند

کارخانه : آذربایجان شرقی – تبریز – شهرک رجایی جنوبی – 20متری سوم شرقی – کارخانه درب ضد سرقت سینا

 04134217219 – 04134217220

درب ضد سرقت آشیان آرای

شرکت تولید کننده درب ضد سرقت

شرکت اشیان آرای شرق از سال ۸۶ با هدف تولید و واردات محصولات متنوع ساختمانی از قبیل درب ضد سرقت ، درب ضد حریق ، درب آسانسور، درب های اتاقی ، صنایع چوبی و فینگرجوینت و سیستم های امنیتی و با چشم انداز ارتقاء تولید ملی و جلب رضایت مشتری پا به عرصه تجارت وتولید نهاد و در تلاش است تا با برندهای خارجی در کیفیت ، دقت و به روزبودن تکنولوژی رقابت نماید .

 این شرکت هم اکنون به عنوان اولین تولیدکننده درب ضد سرقت فلزی و چوب های فینگر جوینت در ایران و همچنین تولید و واردات درب ضد سرقت و طرح ترک و ترکیه ای فعالیت می نماید . ac

درب ضد سرقت به سبک جدید اولین بار در سال ۱۳۸۵ وارد ایران شد و شرکت آشیان آرای شرق یکی از اولین واردکنندگان درب ضد سرقت به ایران بود .

آدرس:تهران ، بلوار میرداماد ، خیابان شمس تبریزی جنوبی ، کوچه رامین ، پلاک 16 ، واحد 2 

درب ضد سرقت ایستادُر

شرکت تولید کننده درب ضد سرقت

ایستادُر، فعالیت خود را در سال 1382 با تولید درب و پنجره های UPVC تحت برند ایده آل آغاز نمود.
نگاه کار آفرینی مؤسسین ایده آل، پس از چند سال فعالیت در این گروه صنعتی سبب شکل گیری ایده ایجاد یک مجموعه حرفه ای و تخصصی به منظور تولید درب های ضد سرقت، این ايده ناب جهت توليد و فروش درب های ضدسرقت در قالب مجموعه ایستادُر صنعت پارسیان تبلور يافت.
مؤسسین ایستادُر با رویکرد بهره گیری از توان تیمی کارشناسان متخصص در حوزه صنعت و با هدف ایجاد سازمانی یاد گیرنده و دانش محور با هدایت آقای مهندس کریمی پایه ریزی شد و آغاز به فعالیت نمود.
پس از چندین سال تولید موفق و اثر بخش بنیان گذاران ایستادُر، دیدگاه های توسعه ای سهامداران این مجموعه منجر به توسعه فعاليت و ایجاد بخش های مستقل در قالب سالن های مجزای تولید و به تبع آن گسترش فضای کارخانه ای و جذب نیرو گردید.
هم اکنون با گذشت دو دهه تجربه کارآفرینی، مجموعه ایستادُر در شهرک صنعتی لیا واقع در شهر قزوین در مساحتی بالغ بر 10.000 مترمربع با 7.000 متر مربع فضای سرپوشیده، دارای سالن های تولید مجزا و بخش های مختلف مهندسی و با به کارگیری 200 نیروی متخصص و کارشناسان آموزش دیده به عنوان یکی از نام های مطرح و دارای اعتبار تجاری در بازار داخلی از منظر نگرش دانش محور و سیستمی و همچنين دارا بودن نشان گواهینامه استاندارد بین المللی مدیریت کیفیت (ISO 9001) به جهت ارائه محصولاتی با کیفیتی قابل قبول و خدمات پس از فروش در خدمت شما هموطنان گرامی می باشد.

آدرس: تهران خیابان آیت الله کاشانی تقاطع اتوبان ستاری پلاک 434 فروشگاه ایستادر
شماره تماس: 47253 – 021

درب ضد سرقت پارس جنوب

 

درب ضد سرقت سوداد

شرکت تولید کننده درب ضد سرقت

  • درب ضد سرقت سوداد
  • نسل جدیدتولیدات داخلی با قیمت مناسب
  • از سراسر ایران عاملیت فروش پذیرفته میشود.
  • 09354636484 – 09193716634

درب ضد سرقت معتقد

کارخانه درب معتقد در سال 1351 با هدف تولید انبوه درب های پیش ساخته،در استان آذربایجان شرقی در زمینی به مساحت 5000 متر مربع و 3500 متر سالن سرپوشیده در شهرستان تبریز راه اندازی و افتتاح گردید.
موسس این کارخانه بر اساس تجربه و دانشی که در زمینه،تولید درب های پیش ساخته داشت از ابتدا، برنامه های خود را مبتنی بر ایجاد کارخانه ای کاملاً تخصصی و حرفه ای قرار دادند. تاکنون با تولید محصولات قابل رقابت با کارخانه های معظم درب و پنجره، ایجاد زیرساخت منحصر به فرد مبتنی بر تکنولوژی روز، ارائه خدمات نموده است.
مدیران و کارکنان این کارخانه همواره شاخص ترین عوامل موفقیت،در این صنعت را که شامل تکنولوژی محصول و بازار می باشند به دقت مورد توجه قرار داده و مشتری مداری و توجه به بهبود پایدار،در وضعیت محصولات را سرلوحه وظایف خود قلمداد کرده اند و همواره استفاده مستمر از کارکنان فنی و کارشناسان،را که از پارامترهای اساسی حضور موفق و موثر در بازار منطقه است به طور جدی دنبال می نمایند.
در سال 1375 با اخذ پروانه بهره برداری،به شماره 518938 از اداره کل صنایع و تعریف بازار شمال غرب کشور به عنوان هدف و تجهیز ماشین آلات و سالن های تولید به ظرفیت،تولید سالانه 9500 عدد درب MDF و HDF  در انواع و طرح های مختلف و با چارچوب های فلزی دست یافتیم.

دفتر تهران : اتوبان همت ، خیابان سردار جنگل – ساختمان آسمان سردار    ( تلفن : 44627692 – 021   فکس : 44609205-021)

دفتر فروش تهران 1:رسالت غرب به شرق( لاین جنوبی)- بعد از استاد حسن بنای جنوبی- بین کوچه احمدی و همایی- پلاک ۱۰۴۶- مغازه درب معتقد         ( تلفن : 22303071 – 021 )

دفتر فروش تهران 2 : خیابان آیت الله کاشانی – روبروی پمپ بنزین – جنب کارگزاری بیمه تامین اجتماعی – پلاک 132   ( تلفن : 44005154 – 021)

دفتر تبریز : میدان بسیج ، نرسیده به شهرک مرزداران پلاک 20     ( تلفن : 36379259 – 041 )

کارخانه 1 ( درب داخلی ) : جاده تبریز – صوفیان ، جنب سه راهی مایان    ( تلفن : 32899071 – 041    فکس : 32871601 – 041)

کارخانه 2 ( درب ضد سرقت ) : جاده تبریز – صوفیان ، شهرک سرمایه گذاری خارجی ، خیابان اروپا جنب سه راهی

جمع بندی:

با لیست شرکت های تولید کننده درب ضد سرقت آشنا شدید. مشخصات هریک به همراه آدرس و شماره تماس و موقعیت های مختلفی که کارخانه این شرکت ها واقع شده است. اگر قصد خرید درب ضد سرقت را دارید برای مشاهده نمونه کارهای مختلف میتوانید به وب سایت هریک مراجعه کنید و یا برای خرید درب ضد سرقت از ایمان ویندور به صفحه فروشگاه مراجعه کنید.

فروشگاه درب ضد سرقت

4.4/5 - (8 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *