درب ضد سرقت

لیست قیمت درب ضد سرقت

قیمت درب ضد سرقت

قیمت درب ضد سرقت یکی از عواملی است که هر خریداری هنگام سفارش یا خرید به آن توجه زیادی میکند، در واقع این موضوع صرفا هنگام خرید درب ضد سرقت نیست بلکه هزینه و قیمت یک معیار اصلی بررسی هرکالایی است.

برای هرنوع درب ضد سرقتی  با تنوع های مختلف قیمت های متفاوتی وجود دارد که این تفاوت قیمت وابسته به مسائل تاثیرگذار در هزینه ساخت برمیگردد. به عنوان مثال برای درب ضد سرقت عوامل مختلفی مانند ابعاد، جنس رویه، کارخانه سازنده و … تاثر گذار هستند که در ادامه به صورت دقیق تر تمامی عوامل تاثیرگذار در قیمت را بررسی کرده ایم.

عوامل تعیین کننده قیمت درب ضد سرقت

اگر به فروشگاه های اینترنتی درب ضد سرقت مثل ایمان ویندور سر بزنید بیش از 100 مدل تنوع درب مشاهده میکنید که هریک باتوجه به مشخصات مختلف قیمت های متفاوتی دارد. هنگام خرید مطالعه درباره علت های تفاوت قیمت درب ضد سرقت و بررسی مشخصات کامل آن ها به شما کمک میکند تا باتوجه به هزینه ای که میکنید اطلاعات کافی از درب خود داشته باشید.

کشور سازنده درب ضد سرقت

کشورهای سازنده درب ضد سرقت

عمده تولید کنندگان و سازندگان درب ضد سرقت در بازار ایران را شرکت های ترک، چینی و ایرانی تشکیل می دهند. درب ضد سرقت ترک که از درب های با کیفیت بازار به حساب می‌آید، دارای کیفیت و البته قیمت بالاتری است. باتوجه به همین قضیه وقتی اسم از محصولات ساخت ترکیه در مقابل ایران و چین می آید این توقع برای همه پیش می آید که جنس ترک به مراتب با کیفیت تر و گرون تر از انواع ایرانی و چینی است.

در واقع یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در هزینه درب ضد سرقت، کشور سازنده و برند آن است. درب ضد سرقت چینی و درب ضد سرقت ایرانی در رتبه های بعدی از نظر قیمت قرار دارند. البته این مسئله را باید در نظر گرفت که میان برندهای درب ضد سرقت ایرانی و چینی نیز، محصولات بسیار با کیفیتی یافت می‌شود.

برند شدن در عصر حاضر برابر است با ورود حجم بسیار زیادی اعتبار و پول. از عوامل موثر در برند شدن یک شرکت، محصولات و خدمات با کیفیت و درجه یک برای پاسخ گویی به نیاز مشتریان است. برندهای مطرح ترک، چینی و ایرانی درب ضد سرقت، مثل هر کسب و کار دیگری، برای مشتریان خود ارزش ویژه ای قائل هستند. این امر سبب می‌شود وقتی اسم یک برند پشت محصولی باشد، تا حد زیادی هزینه تمام شده آن برای مشتری متفاوت باشد.

انواع رویه درب ضد سرقت :

انواع رویه درب ضد سرقت

 

یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار که انواع درب های ضد سرقت را از یکدیگر متمایز می‌کند، نوع رویه درب ضد سرقت است. معمولا رویه درب های ضد سرقت، از چوب هایی با جنس های مختلف (گردو، راش، بلوط و …) ساخته می‌شوند. هریک از درب های ساخته شده با این چوب ها، باتوجه به میزان کم یابی، سختی، زیبایی و دیگر فاکتورهای هر چوب، در ساخت درب هزینه خاص به خود را ایجاد می کنند. همچنین در پروسه تعویض رویه درب ضد سرقت نیز این هزینه ها ممکن است افزایش یابد.

جدای از چوب های سلطنتی، در ساخت رویه های کارخانه ای نیز باتوجه به سختی تولید، متریال استفاده شده در آن ها و… هزینه های متفاوتی دارند. علاوه بر استفاده از رویه های چوبی (چه طبیعی چه کارخانه ای) مورد استفاده در درب های ضد سرقت، هر کدام از این درب ها رویه های فلزی نیز دارند. تولید رویه فلزی درب ضد سرقت، کاری پرهزینه و زمان بر است که همین امر موجب می‌شود که هزینه تمام شده درب های ضد سرقت فلزی بیشتر شود.

نوع قفل درب ضد سرقت:

هنگام صحبت از درب ضد سرقت اولین موضوعی که مورد توجه است و تمایز بسیار زیادی بین درب های ضد سرقت و درب های معمولی ایجاد میکند قفل ها هستند. تعداد و جنس قفل های درب ضد سرقت بسیار متفاوت با درب های معمولی هستند.

یکی از متریال مهم امینت درب های سکوریتی همین قفل ها هستند به همین علت اهمیت ویژه ای دارند. قفل های ضد سرقت مانند رویه ها و … برندها و انواع مختلفی دارند که هرکدام قیمت مختلفی دارد. باتوجه به این موضوعات تعداد و جنس قفل های درب ضد سرقت تاثیر زیادی در هزینه درب مد شما دارد.

تزئینات درب ضد سرقت:

عوامل گفته شده همگی مربوط به هزینه های ساخت درب ضد سرقت و متریال استفاده شده در ان ها بود اما گاهی زمان، هنر، نیرو انسانی قیمت درب ضد سرقت را رقم میزند. طراحی ها و منبت کاری های درب های ضد سرقت حاصل نتیجه هنر و زمان و انرژی منابع انسانی است که صد البته قیمت گذاشتنی نیست ولی خب برای برآورد قیمت درب ضد سرقت این موارد بررسی میشود و به شدت در اختلاف هزینه درب ها تاثیرگذار هستند.

گارانتی پس از خرید درب ضد سرقت

برخی از رویه ها و قفل های درب ضد سرقت دارای گارانتی های بلند هستند که ضمانت و گارانتی طولانی لازمه یک پشتوانه محکم نمایندگی است و از طرفی هزینه های خاص خودش را دارد به نوعی بیمه محسوب میشود به همین علت اجناس دارای ضمانت قیمت بیشتری دارند.

یراق آلات درب ضد سرقت

انواع یراق آلات درب ضد سرقت

انواع یراق آلات درب ضد سرقت مخصوصا قفل آن، که قفل مخصوص درب ضد سرقت است، تاثیر زیادی در امنیت این دربها دارند. در واقع می توان گفت بخشی از نام این درب ها به دلیل وجود قفل های امنیتی آنهاست و بدون این قفل ها، اصلا درب ضد سرقت معنایی ندارد.

قفل و لولای درب ضد سرقت یکی از عواملی است که می تواند قیمت آن را کاملا تحت تاثیر قرار دهد. در بازار فعلی ایران یراق آلات درب ضد سرقت ترک، دارای بالاترین کیفیت و البته بالاترین قیمت هستند. بسیاری از سازندگان درب های ضد سرقت ایرانی یا درب های ترک مونتاژ ایران، از قفل ضد سرقت ترک برای درب های خود استفاده می کنند. این قفل ها استانداردهای لازم را جهت امنیت کافی درب های ضد سرقت تامین می کنند. یکی از برندهای قفل ضد سرقت ترک، برند کالی (کاله) است که بسیاری از سازندگان از این نوع قفل برای درب های خود استفاده می کنند.

همچنین باید گفت که یراق آلات درب ضد سرقت چینی نیز در بازار به وفور یافت می شوند که البته کیفیت نمونه های ترک و ایرانی خود را ندارند.

به دلیل افزایش قیمت ارز، استفاده از یراق آلات درب ضد سرقت ایرانی و قفل و لولای ایرانی باعث کاهش قیمت تمام شده تولیدات شرکت ها برای مشتریان خواهد شد. البته سازندگان ایرانی به تازگی وارد این صنعت شده اند و هنوز نتوانسته اند مشتریان زیادی برای خود دست و پا کنند. اما توجه داشته باشید، در صورتی که می‌خواهید درب ضد سرقت ارزان بخرید، می توانید از یراق آلات ایرانی استفاده کنید تا قیمت درب های شما کاهش چشمگیری یابد.

قیمت درب ضد سرقت ترک

درب ضد سرقت دو قاب تسبیحی

در ابتدا مقاله درباره کشور سازنده و میزان تاثیر برند در محاسبه قیمت صحبت کردیم. درب های ضد سرقت ترک میان برندهای خود و در مقابل کشورهای اروپایی مانند ایتالیا در رقابت شدیدی هستند به همین منظور استفاده از مواد سازنده مختلف برای بالا بردن کیفیت باعث اختلاف قیمت درب های ضد سرقت ترک با بقیه میشود.

از طرفی درب ضد سرقت ترک مرغوب عایق صدا، رطوبت و حرارت هستند، در برابر برش و فشار مقاومند، در برابر وقوع حوادث غیرقابل پیش بینی همچون زلزله و آتش سوزی مستحکمند و همچنین دارای اسکلت فلزی قوی شامل دو لایه روکش فلزی می باشد که از جنس نورد سرد به ضخامت ۱.۵ میلی متر با رنگ و طرح چوب طبیعی است که ما بین ‌آنها لایه پلی اورتان فشرده تزریق شده است .
بالاترین قیمت بین درب های ضد سرقت را درب ضد سرقت ترک به خود اختصاص داده است. جهت اطلاع از قیمت درب ضد سرقت ترک اصل با کارشناسان فروش نمایندگی ایمان ویندور میتوانید تماس بگیرید.

قیمت درب ضد سرقت چینی

اولین نکته ای که بعد از شنیدن یک جنس تولید کشور چین به ذهن می آید، قیمت پایین و همچنین کیفیت پایین آن است. شاید این باور کاملا درست نباشد و در مورد محصولات مختلف تولید این کشور متفاوت باشد اما در مورد درب های ضد سرقت چینی صدق می کند. شاید قیمت درب ضد سرقت چینی پایین تر از نمونه های ایرانی باشد اما به همان نسبت باید انتظار کمتری از کیفیت آن داشته باشیم. تولیدات کشور چین با ارز یوآن به کشور وارد می شود و این ارز نیز دچار افزایش قیمت شده و در نتیجه قیمت درب ضد سرقت چینی نیز با افزایش چشمگیری همراه بوده است.

قیمت درب ضد سرقت ایرانی

درب های ایرانی به دو نوع مونتاژ ترک و تولید مختص ایران برمیگردد. شما عزیزان بايد توجه داشته باشید که اكثرا در مواردي كه  فروشندگان درب ها رابه عنوان درب ضد سرقت ترك معرفي مي کنند در واقع درب مونتاژ ایران است و نبايد درب ضد سرقت ايراني را بعنوان درب ضد سرقت تركيه ای با هزینه درب های ترک خریداری کنید.
قیمت درب های ایرانی طرح ترک بسیار مناسب تر از درب های تولیدی توسط کشور ترکیه است ، امروزه درب های ضد سرقت ایرانی با طرح ترک به دلیل زیبایی و شباهت به درب های ترک  بسیار فراگیر شده است. همچینین قیمت بسیار مناسب تری که به نسب درب های ضد سرقت ترک دارد و بسیار مقرون و به صرفه و اقتصادی هستند.

تمامی نکات لازم جهت آشنایی با روش های تعیین قیمت درب ضد سرقت گفتیم اما متاسفانه در حال حاضر باتوجه به نوسانات ارز و قیمت های بازار لیست دقیقی از قیمت ها را نمی‌توان بیان کرد زیرا ممکن است طرح و درب مد نظر شما نیاز به سفارش به کارخانه را داشته باشد. به همین دلیل اگر قصد خرید اینترنتی درب ضد سرقت را دارید برای اطلاع از قمیت ها باید با کارشناسان فروش ایمان ویندور در تماس باشید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *