درب ضد سرقت

معرفی درب ضد سرقت ایرانی

معرفی درب ضد سرقت ایرانی

معرفی درب ضد سرقت ایرانی در مقابل رقبایش کمک بزرگی است برای خرید درب ضد سرقت و مقایسه آن ها با یکدیگر.

طبق توضیحات کاملی که در مطلب انواع درب ضد سرقت داشتیم، درب ضد سرقت در بازار ایران به سه دسته ایرانی، ترکی و چین تقسیم میشود که در این مقاله قصد معرفی، شرایط فروش و قیمت درب ضد سرقت ایرانی را داریم. درب ضد سرقت چه ایرانی چه خارجی با هدف افزایش ایمنی و کاهش خطرات انسانی و طبیعی برای شما تهیه و تولید شده است.

پس هدف و منظور ساخت درب ضد سرقت یکی است اما تفاوت هایی بین اجناس مختلف ترک، ایرانی و چینی وجود دارد که در این مقاله توضیح کاملی درباره درب ضد سرقت ایرانی داده ایم.

مهم ترین نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که درب ضد سرقت ایرانی کالا اصلا بی کیفیتی نیست! چه بسا که برخی از قطعات درب های ضد سرقت ایرانی برای بهبود کیفیت وارداتی است و تولید ایران نیست. 

اگرچنانچه قصد خرید درب ضد سرقت ایرانی را دارید با نمایندگی درب ضد سرقت (ایمان ویندور) در تماس باشید.

معرفی درب ضد سرقت ایرانی

در ایران باتوجه به کمبود دستگاه های اصلی و مهم جهت تولید درب ضد سرقت گاهی اوقات متریال نیمه آماده برای تولید درب های ضد سرقت ایرانی به کشور صادر میشوند، یکی از این دستگاه ها کوره های داغی است که فلز لایه اول جهت ایمن سازی و ضد حریقی باید در آن تولید شود.

تولیدی های ایرانی نیز برای داشتن کیفیت بالای درب ضد سرقت ایرانی خود از قطعات خارجی استفاده میکنند پس باتوجه به این قضیه همان گارد معروفی که همه نسبت به کالا ایرانی دارند را نداشته باشید.با این وجود متاسفانه قدیم بعضی از تولیدی های این حوزه اقدام به ساخت درب ضد سرقت ایرانی کردند  که متاسافنه استفاده از متریال بی کیفیت در آن ها باعث شد تا ذهینت عام نسبت به درب ضد سرقت ایرانی بهم بریزد اما خوش بختانه رفته رفته باتوجه به بهبود ماشین آلات و بهبود متریال اولیه باعث شد تا کالا ایرانی همرده و مورد رقابت با جنس ترک و چینی خود باشد.

جدا از بحث استحکام و متریال درونی درب ضد سرقت ایرانی باید به ظاهر و نوع آن پرداخت. یکی از عوامل اصلی ظاهر درب ها رویه های آن ها هستند که معمولا چوبی و با طرح و مدل های مختلفی ارائه میشود. گردو، راش، بلوط و … درختانی هستند که در کشورما مرغوب و بسیار محکمند. پس میتوان برای رویه فلزی درب های ضد سرقت ادعایی جهت کیفیت بالا رویه ها و ظاهر آن داشت که تا چندین سال حفظ ظاهر مناسب خود را داشته باشد.

بهترین برند درب ضد سرقت ایرانی

برندهای معتبر درب ضد سرقت ایرانی به این صورت هستند که از ترکیه وارد ایران شده و توسط تولیدی ها و نمایندگی های درب ضد سرقت مونتاژ میشوند. رقابت تنگاتنگی بین برندهای ترک و مونتاژ کردن آن ها در ایران وجود دارد.

باتوجه به توضیحاتی که گفته شد در حال حاضد تولیدی مطلقی برای صفر تا صد مراحل تولید درب ضد سرقت ایرانی وجود ندارد به همین منظور به مونتاژ برندهای ترک پرداخته میشود.

درب ضد سرقت دارای انواع و اقسام مختلفی است. علاوه بر این برند های درب ضد سرقت ایرانی متفاوتی نیز در بازار وجود دارد. بنابراین خرید درب ضد سرقت و تشخیص اصل بودن آن تقریبا کار سختی است به همین منظور برای خرید درب ضد سرقت ایرانی با هر برندی حتما به نمایندگی فروش درب ضد سرقت مراجعه فرمایید تا با راهنمایی کامل خریدی مطمئن داشته باشید. بازرگانی ایمان نمایندگی درب ضد سرقت است که میتوانید برای خرید درب مد نظر خود با دفتر و مراکز فروش مجموعه ایمان تماس بگیرید.

لیست برندهای درب ضد سرقت ایرانی (مونتاز ترک):

معمولا نمایندگی های درب ضد سرقت در ایران اجازه مونتاژ و خرید و فروش این برندهای خوب ترک را دارند. سه برند زیر جز بهترین برندهای معروف درب ضد سرقت هستند که میتوان باخیال راحت امنیت خود را با ان ها تامین کرد.

ویژگی های درب ضد سرقت ایرانی

همان طور که گفته شد درب های ضد سرقت ایرانی مونتاژ شده برندهای ترک هستند به همین منظور از ویژگی های خاص و خوبی برخوردار هستند که میتوان با خرید هر یک از آن ها توقعات خود را نسبت به درب ضد سرقت برطرف کرد.

1- در داخل درب های ضد سرقت از یک ورق فلزی محکم استفاده می شود که مانع از هر نوع ورود و نفوذ سارقان میگردد .
2- بر خلاف درب های معمولی درب های ضد سرقت از یک نقطه به چهارچوب متصل نشده و با بهره گیری از قفل ها و ساختار گاو صندوق ها ، درب های ضد سرقت از چندین نقطه به چهارچوب متصل میشوند که این خود از ویژگی های منحصر به فرد درب های ضد سرقت میباشد .
3- درب های ضد سرقت دارای عایق صوتی میباشند .
4- نصب آسان درب های ضد سرقت باعث شده است که در انتهای عملیات ساخت و ساز اقدام به نصب درب های ضد سرقت شود که این خود باعث میشود کمترین آسیب به درب وارد شود .
5- ساختار درب های ضد سرقت به گونه ای میباشد که بعد از نصب در چهارچوب غیر قابل اهرم کردن می باشند .
6- در اطراف درب های ضد سرقت از یک نوار یا زه لاستیکی به منظور جلوگیری از ورود گرد و خاک و همچنین جلوگیری از ورود سرما و گرما و اتلاف انرژی استفاده شده است .
7- در ساخت درب های ضد سرقت از سنگ پشم نسوز هم برای جلوگیری از حریق استفاده میشود که عایق حرارت میباشد ساخت این درب ها به گونه ای باید باشد که با رعایت استاندارد های لازم در هنگام آتش سوزی مانع از ورود و کمک رسانی نیروهای امدادی نگردد .
8- قفل درب های ضد سرقت دارای 11 زبانه هستند که در سه جهت مختلف عمل می کنند .
9- ضخامت ورق به کار رفته در درب ضد سرقت بیش از یک میلی متر است که خود گویای امنیت و استحکام این نوع درب هاست
10- قفل های شب بند
11- دیر خراب شدن درب و ابزار یراق آن
12- نصب آسان
13- تنوع در ظاهر و زیبایی آن و همچنین رنگ بندی متنوع آماده
14- زنگ اضافی و دوربین چشمی که در داخل خود درب قرار گرفته است.
15- روکش های متنوع از جنس های مختلف
16- عایق اتلاف انرژی
17- تنوع بسیار زیاد قیمت با توجه به مواد استفاده شده در آن
18- جلوگیری از صدا یا کاهش دهنده صدا
19- ضد آب بودن
20- تنوع در ابعاد و ضخامت های آن

مقایسه درب ضد سرقت ایرانی و خارجی

ریشه پیدایش درب ضد سرقت برگرفته از کشورهای اروپایی خصوصا ایتالیا است، طبیعتا ایتالیا حرف اول را در تولید درب ضد سرقت در جهان را دارد ولی متاسفانه به دلایل تحریم ها و شرایط مختلف وارد کردن درب ضد سرقت اروپایی مقدور نیست. دربازار  ایران سه نوع درب ضد سرقت ایرانی، ترکی و چینی به فروش میرسد، درب ضد سرقت ایرانی در مقایسه با نوع ترک و چین کیفیت خوبی دارد چراکه تولیدات ایرانی با قطعات ترک ممکن است ساخته شده باشند.

قیمت درب ضد سرقت ایرانی

باتوجه به نوسانات مختلف ارز و اینکه درب های ایرانی مونتاز شده از درب هار خارجی هستند و یا از قطعات آن ها استفاده میکنند. متاسفانه مانند هر وسیله دیگری که به ارز وابسته است نمیتوان قیمت قطعی برای درب ها در نظر گرفت اما از نظر تفاوت با جنس ترک طبیعتا ارزان تر هستند. اما بازهم قیمت نهایی با توجه به رویه ، مدل ، تاریخ روز و زمان انبار جنس و … برمیگردد. برای همین برای اطلاع از شرایط فروش (قسطی- نقدی – میزان تخفیف) به مرکز فروش مراجعه کنید.

ایمان ویندور ،نمایندگی درب ضد سرقت ایرانی و خارجی در خدمت شماست تا با راهنمایی و قیمت مناسب در ضد سرقت خوبی را به شما پیشنهاد دهد. برای ارتباط با مشاورین ما تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *