درب ضد سرقت

معرفی درب ضد سرقت ترک اصل – قیمت درب ضد سرقت ترکیه

درب ضد سرقت ترک

[vc_row][vc_column][vc_empty_space woodmart_hide_large=”0″ woodmart_hide_medium=”0″ woodmart_hide_small=”0″ woodmart_hide_extra_small=”0″][vc_column_text text_larger=”no”]

درب ضد سرقت ترک اصل جز درب های با کیفیتی است که در بازار ایران به فروش میرسد، همان طور که در مقاله های گذشته جهت معرفی درب های ضد سرقت گفتیم، درب های ضد سرقت از نظر موقعیت جغرافیایی به سه کشور ایران، چین و ترک تقسیم میشوند.

درب ضد سرقت ترک از نظر موجودیت و کارایی مانند تمامی درب های ضد سرقت است که هدف تولید آن ها بهبود شرایط امنیتی ساختمان است. همان طور که گفته شده است درب ضد سرقت به منظور جلوگیری از بلایای طبیعی و انسانی ساخته شده است که باتوجه به این توضیحات درب ضد سرقت ترک از کیفیت بالاتری نسبت به دومدل دیگر درب ضد سرقت ایرانی و درب ضد سرقت چینی برخوردار است.

باتوجه به کیفیت خوب درب ضد سرقت ترک و استفاده از متریال خوب در ساخت این درب، آمار فروش و طرفداران این مدل در ایران بیش از دو مدل ایرانی وچینی است. در این مقاله قصد معرفی درب ضد سرقت ترک اصل به همراه شرایط فروش و معرفی برندهای معتبرش را داریم.

اگر قصد آشنایی و خرید درب ضد سرقت ترک اصل را دارید موارد گفته شده را حتما مطالعه کنید و یا برای راهنمای و خرید درب ضد سرقت مد نظر با ما از طریق تماس تلفنی و اینستاگرام در ارتباط باشید.

مشخصات درب ضد سرقت ترکیه

تمامی اجناس از لحاظ فنی، ظاهری و کاربردی دارای ویژگی ها و مشخصات خاص خودشان هستند که در ادامه به معرفی و عنوان تک تک این موارد پرداخته ایم، با مطالعه آن ها این درب ها را با رقبایشان مقایسه کنید.

باتوجه به اینکه درب ضد سرقت ترکیه کیفیت بالایی دارد، طبیعی است که مشخصات فنی و ظاهری خوب و چشم گیری نسبت به دو مدل دیگر خود داشته باشد.

مشخصات فنی درب ضد سرقت ترک اصل

  • درب ضد سرقت ترکیه دارای 4 عدد لولا است.
  • قابلیت ریگلاژ دارد.
  • سیستم قفل درب های ضد سرقت دارای 8 زبانه متحرک همزمان است.
  • سیستم قفل بندی این درب ها از دو جهت مختلف حرکت می‌کنند که باعث امنیت بیشتر درب های ضد سرقت میشوند.
  • درب های ترکی دارای 8 عدد کلید کامپیوتری هستند.
  • درب های ضد سرقت ترک با دو اندازه استانداراد 210*110 و 217*180 تولید میشوند.
  • درب های ضد سرقت ترک دارای ۶ عدد پیم ثابت لولاست.
  • درب ضد سرقت ترک دارای قفل سرایداری و روز بند می باشد.
  • دور تا دور لنگه درب آلومینیوم وکیوم شده است.
  • ساختار داخلی درب ها از ورق فولادی یکپارچه با پل های استحکام دهنده ساخته شده است.
  • در ساخت این درب ها از نوار دزدگیر دور تا دور لنگه یا چهارچوب جهت عایق صدا، گرد و غبار استفاده شده است.
  • چارچوب این درب ها دارای ضخامت ۱۷ سانتی متر بوده و قطر ورق آن ها نیز ۱٫۴ میلی متر است.
  • برخی درب های ترک ورقه فولادی با قطر 1.4 میلیمتر دارند. همچنین برخی درب های ترک به جای یک ورقه فولادی، دو ورق فولادی در درون خود دارند که استحکام آنها را بیشتر می کند.
  • لولای در ضد ترک، از داخل کاملا قابل مشاهده است و نیز قابلیت باز شدن 180 درجه را دارا می باشد.

مشخصات ظاهری درب ضد سرقت ترک

  • بر روی چهارچوب درب ضد سرقت ترک با کاور مخصوص همرنگ درب پوشیده شده است
  • بر روی درب ضد سرقت ترکیه از روکش های درجه یک استفاده شده است
  • کلیه‌ یراق‌آلات در بضد سرقت ترک از مارک کاله و داف با ۵ سال گارانتی استفاده میشوند که هر دو این برند خود ترک هستند و کیفیت بالایی دارند.
  • رویه درب ضد سرقت از ام دی اف به ضخامت ۸ الی ۱۰ میلی ‌متر است که روکش های پی وی سی یا چوب طبیعی با طرح های متنوع بر روی ان ها کشیده میشود.
  • پاشنه این درها از جنس ورق استیل ضدزنگ است.
  • ساختار داخلی درب ضد سرقت از ورق استیل یکپارچه با پل های استحکام دهنده تشکیل شده است.

مشخصات کاربردی درب ضد سرقت ترک

مشخصات تمامی درب های ضد سرقت از نظر کاربرد یکی هستند و همه با هدف افزایش ایمنی ساختمان در مقابل مسائل انسانی و طبیعی ساخته شده اند. مشخصات فنی و ظاهری درب ضد سرقت ترک باعث میشوند تا این درب ها درمقابل ضربه، سرقت از طریق باز کردن لولا ها و قفل ها، سیل و … ایمن باشند.

در کنار این مشخصات خود ساخته درب های ضد سرقت ترک، میتوان به صورت ویژه و سفارشی بر روی درب های مد نظر شما آپشن های دیگر را راه اندازی کرد، به عنوان مثال قفل کارتی یا با تکنولوژی اثر انگشت، افزایش تعداد لولاهای قفل درب، سفارشی سازی ابعاد درب مد نظر شما و …

بر روی درب های ضد سرقت ترک اکثرا قفل پستچی و چشمی به صورت خودکار نصب شده است که باعث بهبود ایمنی میشود.

قیمت درب ضد سرقت ترک اصل

یکی از مسائلی که هنگام خرید درب ضد سرقت چه ترک چه ایران و چین باید به آن توجه کرد قیمت درب ضد سرقت است. متاسفانه شرایط در حال حاضر به صورتی است که نمیتوان قیمت قطعی روی اجناس گذاشت چراکه نوسانات ارزی باعث شده است تا مواد اصلی تولید محصولات مختلف قیمت های مختلفی داشته باشند به همین منظور قیمت درب ضد سرقت ترک نیز به این صورت است قیمت ثابت و تعیین شده ای در این دوره ندارند.

اما چند نکته که درباره درب ضد سرقت ترک باید بدانید این است که وقتی چند نمونه کار را قیمت میکنید و تفاوت فاحشی بین آن ها دیده میشود به خاطر تفاوت های مختلفی است که با یکدیگر دارند. نوع کاور و پوششی که بر روی درب ضد سرقت نصب شده است، تعداد قفل و جنس قفل، سایز و آپشن های اضافی باعث میشوند تا بین درب های ضد سرقت تفاوت قیمت بارزی مشاهده شود.

برند نیز جز مواردی است که در قیمت درب ضد سرقت ترکیه تاثیرگذار است به این صورت که شرکت های متعددی در کشور ترکیه در حال ساخت درب ضد سرقت ترک هستند و با یکدیگر رقابت دارند و بعضی برندها کیفیت بالاتر و متمایزی را نصیب اجناس خود کرده اند به همین دلیل برند نیز جز شاخصه های اختلاف قیمت درب ضد سرقت ترک است.

در حال حاضر نیز باتوجه به قیمت های ارزی مختلف و اینکه جنس مدنظر ما ترک است بازه قیمت درب های ضد سرقت ترک دو میلیون پانصد هزار تومان تا شش میلیون تومان است که میتوانید از نمایندگی درب ضد سرقت ترک در ایران آن را تهیه کنید.

معرفی برندهای درب ضد سرقت ترک

همان طور که گفته شد برندهای مختلفی در ترکیه به تولید درب ضد سرقت و ارائه آن ها به بازار پرداخته اند که از نظر ارائه اجناس با کیفیت بالا و قیمت مناسب با یکدیگر رقابت میکنند، در ادامه این قسمت میخواهیم برندهای مختلفی که در ترکه در حوزه درب ضد سرقت ترک با یکدیگر رقابت میکنند را به شما معرفی کنیم اگرچنانچه بین انتخاب هریک از برندها شک داشتید و یا سوالی در خصوص کیفیت آن ها داشتید که پاسخ را در بین توضیحات داده شده پیدا نکردید میتوانید با کارشناسان فروش ایمان ویندور تماس بگیرید.

درب ضد سرقت ترک سور (Sur)

درب ضد سرقت اصل ترک برند سور

اگر برای خرید درب ضد سرقت ترک به نمایندگی ها مراکز فروش معتبر مراجعه کنید حتما اسم برند سور را خواهید شنید. برند سور یک برند معتبر ترک است که اکثر نمایندگی های درب ضد سرقت ترک در ایران به فروش محصولات این برند مشغول هستند. در سال 2005 اولین درب ضد سرقت با قابلیت ضد اتش سوزی توسط مجموعه سور . با گ.اهی بین اللملی  chiltren ساخته شد همچنین شرکت سور ترکیه برای اولین بار درب امنیتی با روکش آلومینیومی برای مصرف کنندگان معرفی کرده است. در سال 2006 شرکت درب ضد سرقت  سور ترکیه به عنوان یک شرکت پیشرو در ترکیه با سرمایه گذاری بسیار زیادی در زمینه تحقیق و توسعه و تعداد زیادی از طراحان شاغل، اولین شرکتی در جهان است که تولید درب امنیتی شیشه ای را انجام داده است.

همچنین در سال 2013 مجموعه تولیدی سور به عنوان یک شرکت بی نظیر با توجه به سیستم های امنیتی خود ، محصولی خلاقانه جدید را به خط تولید خود اضافه کرده و اولین درب امنیتی سه گانه امنیتی سه گانه را در جهان تولید کرده است.

درب های ضد سرقت شرکت سور sur رویه ای از جنس ام دی اف دارند و روکش‌های این درها PVC یا چوب طبیعی است که می توان از بین طرح‌های متنوع شرکت آنها را انتخاب کرد. اندازه درب های محصول این شرکت به صورت پشت‌تا‌پشت چهارچوب 113 در 210 است که بعد از نصب کردن کاور این اندازه به 116 در 212 افزایش می یابد

ایمان ویندور نمایندگی درب ضد سرقت سور ترکیه است برای اطلاعات بیشتر میتوایند با ما در تماس باشید.

شرکت درب ضد سرت ترک اعتبار (Itibar)

برندهای مختلفی در خصوص درب ضد سرقت ترک در ترکیه به ساخت و فروش درب ضد سرقت مشغول هستند شرکت اعتبار یکی از این شرکت های معتیری است که نمایندگی های زیادی در ترکیه و کشور های مختلفی که به آن ها صادر میکنند دارند این شرکت معتبر از سال 2005 میلادی فعالیت خود را در جهت تولید و فروش آغاز کرده است.

شرکت اعتبار صادرات مختلفی به کشورهای اروپایی، آفریقا و کشورهای خاورمیانه دارد.

شرکت اعتبار برای کیفیت محصولات خود و رقابت با آن ها از تجهیزات و دانش به روزی برای طراحی و تولید درب های ضد سرقت خود استفاده میکند در واقع رقابت سنگینی بین برندهای ترک هست و اگر کیفیت کار بالا نباشد شرکت ها حرفی در رقابت برای گفتن ندارند.

یکی از امیتاز های خوب شرکت اعتبار ترکیه داشتن استاندارد یا TSE  که کامل آن (Turkish Standard Europe) بر روی تمامی محصولات است. داشتن امتیاز استاندارد کشوری بر روی محصولات این اطمینان را به مخاطب میدهد که خرید مطمئن و با کیفیتی را انجام داده اند.

ایمان ویندور نمایندگی درب ضد سرقت ترکیه در ایران است برای اطلاعات بیشتر میتوانید با ما در تماس باشید و نمونه های مختلف را در بخش فروشگاه ما دنبال کنید.

درب ضد سرقت ترک برند ایفور(Efor)

معرفی درب ضد سرقت ترک ایفور

یکی دیگر از شرکت های معتبری که در ترکیه به ساخت درب ضد سرقت و فروش آنها مشغول است شرکت یا برند ایفور است که حدودا 20 سال تجربه و سابقه در زمینه تولید و فروش درب ضد سرقت دارد.این شرکت با مساحت 3500 مترمربع توانسته است محصولات زیاد و با کیفیت خوبی را تولید کند که حدودا 40 درصد از تمامی محصولات درب ضد سرقت ترک، درب ضد حریق ترک و …. را صادر کند. شرکت معتبر ایفور نیز مانند اعتبار از تجهیرات و امکانات مدرن و به روزی در جهت تولید محصولات خود استفاده میکند.

درب ضد سرقت ترک برندی تونا احثاب ( Tuna Ahsap)

شرکت تونا احثاب یکی از شرکت های معتبر ترک است که 35 سال سابقه در زمینه ساخت فراورده های چوبی آغاز کرده است. چون این شرکت به صورت تخصصی در زمینه درب ضد سرقت فعالیتی ندارد به همین منظور جز شرکت های خاص تولید درب ضد سرقت محسوب نمیشود. اما کیفیت کار بالایی در تولیدات خود دارد.

به گفته خود نمایندگان کارخانه تونا احثاب ترکیه به منظور تحویل ماهرانه، از نظر زیبایی، ایمنی و کیفیت بالا با خرید مشتریان رو به رو شده است و این شرکت توانسته بخش تولید خود را افزایش دهد و با استنفاده از دستگاه های شن و ماسه و فشار همچنین در سال 2008 فعالیت خود را در بخش تولید درب داخلی نیز آغاز کرده است.

این شرکت با افزایش واردات خود به بسیاری از کشورهای غربی و قاره شرقی در بازارهای داخلی و خارجی از جمله عربستان سعودی ، عراق ، ایران ، لبنان ، مصر ، تونس ، اردن و نیجریه توانسته شرایط کارخانه و برند خودش را رشد دهد یکی از دلایل پیشرفت برند تونا احثاب داشتن گواهینامه TSE ترکیه نیز هست.

درب ضد سرقت اونور (Unver)

کارخانه درب ضد سرقت ” اونور ” در سال ۱۹۸۹ میلادی در شهرک صنعتی شهر کایسری ترکیه و در محلی با مساحت ۵۵۰۰ متر مربع دارای ۳۰۰۰ متر مربع فضای سربسته تاسیس شده است ماشین آلات و تجهیزات این شرکت ا مشارکت متخصصینی از کشور آلمان ساخته شده است و تحت نظارت و تسلط مهندسین ما قرار دارد.

مراحل کار در این شرکت به این صورت است که جهت خواسته های مصرف کنندگان توانایی تولید بزرگ ترین درب ها در عین ظرافت و زیبایی را داردف  قسمت تولید رویه (نجاری) ا با هنر دست  قابلیت تولید تمامی طرح های چوبی را دارد .  قسمت نجاری مجهز به ماشین های سی ان سی ساخت کشور ایتالیا با پیشرفته ترین امکانات میباشد.  مراحل بسته بندی در جهت حفظ کیفیت با حساسیت بالا طبق استانداردهای جهانی تحت کنترل متخصصین قرار دارد.

شرکت درب ضد سرقت ترک انوز در ۸۱ سال سابقه کاری خود ۱۲۰ دفتر فروش ایجاد کرده که دسترسی و ارائه خدمات برای مصرف کنندگان آسان تر بوده و همچنان نیز در حال افزایش شعبه است که جهت اطلاع از شرایط  فروش مصحولات این کارخانه میتوانید با ایمان ویندور نمایندگی درب ضد سرقت ترک تماس بگیرید.

درب ضد سرقت ترکیه مونتاژ ایران

جدا از اینکه از ترکیه درب های مختلفی به ایران صادر میشوند بعضی از تولید کنندگان ایرانی، مونتاژ کننده درب ضد سرقت ترک در ایران هستند به این صورت که با شرایط و محصولات درجه یک با امتیاز برند و با کیفیت نسبی همان درب را در ایران با قطعات ترک مونتاژ میکنند.

تولیدکنندگان ایرانی به تدریج به این نتیجه رسیدند که  با توجه به تولید فولاد باکیفیت در داخل کشور، بهتر است چارچوب درب های ضد سرقت را در داخل کشور تولید کنند و نیازی به وارد کردن این بخش از درب ندارند و کافی است روکش، قفل و لولای آن را از کشور ترکیه وارد کنند و سپس درب را در داخل کشور مونتاژ کنند.

چهار چوب فلزی این درها در داخل ایران تولید می شود و با توجه به کیفیت خوب فولاد ایران، از کیفیت مناسبی برخوردار هستند.

قفل و لولای این درب ها از کشور ترکیه وارد می شود و کیفیتی برابر با مدل های ترک دارند. در بازار فعلی ایران قفل و لولاها بیشتر از شرکت کاله (کالی) هستند که با توجه به کیفیت مناسب آنها 5 تا 7 سال گارانتی دارند.

رویه درب های مونتاژ ایران به طور مستقیم از ترکیه وارد و در ایران نصب می شود. این قسمت یکی از تفاوت های مهم درب های ایرانی و مونتاژ ترک است، چرا که در مورد درب های ایرانی گاهی cncدرها در داخل کشور انجام می شود و تنها خود رویه بدون طرح از خارج وارد می شود اما در مورد درب های ترک مونتاژ ایران، رویه به طور آماده وارد و بر روی درب نصب می شود. که معمولا با کیفیت خوبی نیز میتوانند درب های ضد سرقت متنوعی به بازار ارائه کنند.

خب با ویژگی های درب ضد سرقت ترکیه، برندهای مختلف شرایط مونتاژ و … آشنا شدید در صورتیکه قصد آشنایی بیشتر و خرید درب ضد سرقت ترک اصل را دارید با نمایندگی ایمان ویندور تماس بگیرید تا بتوانید با راهنمایی کامل خریدی مطمئن انجام دهید.

سوالات متدوال درباره درب ضد سرقت ترک:

قیمت درب ضد سرقت سور ترکیه چقدر است؟
باتوجه به شرایط فعلی ارز و واردات و صادرات متاسفانه نمیتوان قیمت قطعی برای درب ضد سرقت ترک در برندهای مختلف گفت اما نمایندگی ایمان ویندور با بهترین قیمت و شرایط فروش ویژه در خدمت شما عزیزان است.

ابعاد درب ضد سرقت ترک چقدر است؟

ابعاد درب ضد سرقت ترک معمولا به صورت استاندارد برای درب های ورودی 217 در 117 سانتی متر است که البته در صورت نیاز سفارشی با ابعاد متفاوت ساخته میشود به مراتب ابعاد درب های لابی و دو لنگه و … متفاوت است.

بورس درب ضد سرقت ترک در تهران چگونه است؟

این تصور ممکن است پیش آمده باشد که بورس درب ضد سرقت تهران و یا شهر های مختلف دیگر در کدام خیابان قرار دارد و …اما در واقع درب ضد سرقت اینگونه نیست و در شرکت ها به صورت سفارشی انتخاب و تولید میشوند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

4.2/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *