درب ضد سرقت

کلید کارگری درب ضد سرقت چیست ؟ تعداد کلیدهای درب ضد سرقت چندتاست ؟

کلید کارگری چیست ؟ درب ضد سرقت چند کلید دارد ؟

کلید کارگری درب ضد سرقت یکی از راه حل های امنیتی برای خانه های نوساز یا در حال نوسازی و تعمیرات است. قفل کارگری کمک می کند تا خیال مالک جدید ساختمان از بابت امنیت بیشتر راحت شود و در هزینه کرد برای مغزی قفل نیز صرفه جویی شود. در ادامه با ایمان ویندور همراه باشید تا اطلاعات تکمیلی را به شما ارائه دهیم.

کلید کارگری یک راه حل برای نگرانی های مالکین جدید ساختمان های نوساز یا ساختمان هایی است که قفل درب ضد سرقت آنها برای انجام تعمیرات تعویض شده است. وقتی مالک به خانه جدید نقل مکان می کند نگران است که آیا فرد دیگری کلید خانه را دارد یا نه. اگر فرد دیگری کلید خانه شما را داشته باشد، حتی اگر درب خانه شما از نوع ضد سرقت هم باشد، بازهم فایده ندارد و می تواند وارد خانه شما شود.

کلید کارگری چیست

کلید کارگری چیست ؟

در بیشتر مدل های درب ضد سرقت از کلیدهای کارگری برای امنیت بیشتر تا هنگام تحویل به مالک استفاده می شود. قفل های درب ضد سرقت با کلید های (AB KEY) (AB lock) عرضه می شوند که حرف A نشان دهنده کلیدهای کارگری و حرف B نشان دهنده کلیدهای اصلی هستند. البته در بعضی درب ها نیز 3 نوع کلید وجود دارد که به قفل ها و کلیدهای ABC معروف هستند. کلید کارگری درب ضد سرقت، یک کلید یکبار مصرف است؛ اما نه واقعا یکبار مصرف.

در واقع در زمانی که ساختمان در حال ساخت، تعمیرات یا فروش است، برای رفت و آمد راحت کارگرها، عوامل اجرایی ساختمان یا بنگاه املاک، این کلید به آنها داده می شود تا موقتا از آن استفاده کنند. کلید کارگری درب ضد سرقت تا زمانی کار می کند که کلیدهای اصلی درب وارد قفل نشده باشند. وقتی که کلیدهای اصلی وارد قفل شوند، دیگر کلید های کارگری کار نخواهند کرد و از رده خارج می شوند. به این صورت دیگر نیاز نخواهد بود تا قفل و مغزی قفل به صورت کلی تعویض شده و بلا استفاده شود.

کاربرد و عملکرد کلید کارگری درب ضد سرقت چیست

کاربرد و عملکرد کلید کارگری

با وارد شدن کلیدهای اصلی درب ضد سرقت به مغزی قفل کارگری و سیلندر قفل، تغییراتی در زبانه های قفل ایجاد می شود که باعث می شود دیگر کلید کارگری کار نکند.

درب ضد سرقت چند کلید دارد ؟

درب ضد سرقت چند کلید دارد ؟

تعداد کلیدهای درب ضد سرقت ساخت کشورهای مختلف با یکدیگر متفاوت است. برای مثال درب ضد سرقت ترک دارای 8 عدد کلید کامپیوتری است که شامل 5 عدد کلید اصلی و 3 عدد کلید کارگری است. از طرفی درب ضد سرقت چینی دارای 7 کلید کامپیوتری است که 5 کلید به عنوان کلید اصلی و 2 عدد کلید کارگری است. در برخی درب ها نیز 8 کلید وجود دارد که 5 کلید اصلی، 2 کلید کارگری و 1 کلید با کاربری دیگر وجود دارد.  البته برخی قفل ها نیز دارای تعداد بیشتری کلید هستند و حتی تعداد کلید های اصلی آنها به 10 عدد نیز می رسد که کاربری های خاص خود را دارند.

 

خوشبختانه همه درب های ضد سرقت ایمان ویندور دارای کلید کارگری بوده و از این خاطر می تواند خیالتان راحت باشد. ایمان ویندور یک نمایندگی درب ضد سرقت معتبر در ایران است که می توانید از میان بیش از 100 مدل درب ضد سرقت به خرید بپردازید. برای این کار کافیست روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید انواع درب ضد سرقت

 

همچنین می توانید برای اطلاع از قیمت ها و هماهنگی به صورت تلفنی با شماره های زیر تماس بگیرید. برای دیدن آخرین مطالب و ایده ها در مورد درب ضد سرقت می توانید ایمان ویندور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

 

شماره موبایل ایمان ویندور

شماره ثابت ایمان ویندور

imanwindoor-instagram

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *