درب ضد سرقت

انواع درب ضد سرقت لوکس

انواع درب ضد سرقت لوکس

در سال های اخیر به دلیل افزایش هزینه ساختمان سازی، استفاده از بعضی متریال ها از جمله درب ضد سرقت لوکس ، توجیه پذیرتر شده است. این مسئله به این دلیل است که هم سازنده امکان فروش بنای خود با قیمت بالاتری را دارد، و هم انتظارات خریداران این ساختمان ها بالاتر رفته است.

در چنین شرایطی، سازندگان از عناصری زیبا همچون درب ضد سرقت لوکس در بنای خود استفاده می کنند تا بتوانند بر جلوه ی آن بیافزایند و در نگاه اول مشتری را جذب بنای خود کنند. درب های ضد سرقت لوکس به دلیل استفاده از چوب ها و یراق آلات لوکس و با کیفیت، یکپارچگی و هارمونی بیشتری با سایر اجزای لاکچری ساختمان دارند. در ادامه توضیحات مفصل تری را به شما ارائه می دهیم؛ با ایمان ویندور همراه باشید.

خصوصیات درب ضد سرقت لوکس

خصوصیات درب ضد سرقت لوکس

یراق آلات درب ضد سرقت لوکس

درب ضد سرقت لوکس همانطور که از نامش پیداست، به دلیل امکان هزینه کرد بیشتر در طراحی و ساخت آن، دارای متریال به مراتب با کیفیت تری است. همچنین امکان قرار دادن آپشن های بیشتر بر روی این درب ها، برای شرکت تولید کننده وجود داشته و توجیه اقتصادی منطقیی دارد.

رویه درب ضد سرقت لوکس معمولا از چوب های زیبا و با دوامی همچون گردو، بلوط و یا ماهون هندوراس تولید می شود. چوب ماهون هندوراس به دلیل سختی بسیار و مقاومت بالا در برابر عوامل خارجی، یک چوب مناسب برای تولید درب ضد سرقت لوکس به حساب می آید.

در درب ضد سرقت لوکس از یراق آلاتی همچون دستگیره آبکاری شده، قفل پستچی، چشمی لوکس، قفل مرکزی، 3 عدد لولا و… استفاده می شود. تمام این امکانات، علاوه بر افزایش جلوه بصری و لوکس تر شدن درب، به افزایش امنیت و دوام آن نیز کمک می کنند.

درب ضد سرقت لوکس برجسته

درب-ضد-سرقت-لوکس-برجسته

انواع درب ضد سرقت لوکس برجسته

یکی از وجه تمایزهای درب ضد سرقت لاکچری، برجسته بودن اجزای آن است. با افزایش واردات روکش های خراطی شده ی چوب گردو در سالیان اخیر، استفاده از آنها هم در ساخت درب ضد سرقت لوکس به شدت افزایش یافته. این چوب های خراطی شده، نمایی سلطنتی و زیبا به درب ضد سرقت می دهند و از بیننده دلربایی می کنند.

در برخی از انواع درب ضد سرقت لوکس برجسته، از چوب های آفریقایی و همچنین روکش های درجه یک آمریکایی و اروپایی که زیبایی و کیفیت بالایی دارند استفاده می شود.

درب ضد سرقت لوکس ایرانی

درب ضد سرقت لوکس ایرانی

انواع درب ضد سرقت لوکس ایرانی

به دلیل وجود تقاضا در بازار، تولید کنندگان داخلی نیز دست به کار شده اند و بخشی از تولیدات آنها به درب ضد سرقت لوکس اختصاص یافته. در بازار فعلی کشور، و با توجه به افزایش قیمت ارز، یکی از مزیت های درب ضد سرقت لوکس ایرانی، قیمت تمام شده پایین تر آن است.

شاید با خود بگویید درب ضد سرقت لوکس ایرانی کیفیت مدل های خارجی را ندارد. اما باید بگوییم برخی تولید کنندگان داخلی با اضافه کردن ماشین آلات کامپیوتری و برش های cnc دقیق به خط تولید خود، تا حد زیادی می توانند با نمونه های خارجی رقابت کنند.

 

درب ضد سرقت لوکس ترک

درب ضد سرقت لوکس ترک

انواع درب ضد سرقت لوکس ترک

 

اگر فعال صنعت ساختمان سازی باشید، احتمالا نام درب ضد سرقت لوکس ترک زیاد به گوشتان خورده. این درب ها جزو محصولات خوش نام بازار هستند زیرا از متریال درجه یک و یراق آلات و قفل هایی از برندهای معتبر همچون کاله استفاده می کنند. در ساخت درب ضد سرقت لوکس ترک به جزئیات بسیار توجه می شود تا جایی که اتصالات فارسی بر در گوشه های کار، بدون عیب و نقص بوده و عملکرد دقیق درب در طولانی مدت را تضمین می کند.

تولید کنندگان ترک درب های ضد سرقت، به این دلیل که سالهاست وارد این صنعت شده اند و در تلاش بوده اند با محصولات اروپایی رقابت داشته باشند، از نظر دقت در جزئیات بسیار حرفه‌ای اند. واحد های طراحی حرفه ای با ماشین آلات و تجهیزات مدرن و متخصصین کارکشته، باعث شده تا به دلیل تجربه بیشتر و سابقه بالاتر، دست برتری در میان تولیدات سایر کشورهای منطقه داشته باشند.

قیمت درب ضد سرقت لوکس

قیمت درب ضد سرقت لوکس به دلیل استفاده از یراق آلات آبکاری شده و رویه های سلطنتی گران قیمت، هزینه تمام شده بالاتری دارند. برخی از این درب ها دارای 4 الی 5 لایه زبانه ثابت و 14 زبانه متحرک هستند که تضمین کننده امنیت فوق العاده برای درب های ضد سرقت لوکس است. همچنین وجود ورق فولادی کامل در تمام سطح درب، به همراه عایق صوت و حرارت، باعث می شود قیمت درب ضد سرقت لوکس بالاتر از سایر درب ها باشد.

همچنین در برخی از این درب ها، دور لنگه درب از استیل ضد زنگ پوشیده شده تا بر زیبایی و استحکام کم و کلاف درب بیافزاید. در واقع وقتی قیمت و هزینه تمام شده درب های ضد سرقت لوکس در اولویت نباشد، امکان اضافه کردن هر آپشنی بر روی درب ها وجود خواهد داشت.

درب ضد سرقت چوبی لوکس

درب ضد سرقت لوکس چوبی

انواع درب ضد سرقت لوکس چوبی

با وجود پیشرفت تکنولوژی و ارائه‌ی انواع روکش و متریال جدید در صنعت ساخت درب های ضد سرقت، اما همچنان چوب و روکش طبیعی چوب چیز دیگریست. جلوه و احساس لوکس بودنی که یک درب ضد سرقت چوبی لوکس به انسان منتقل می کند، هرگز برابر با روکش های فراوری شده نیست.

هرچقدر هم که سبک های مدرن و عجیب و غریب طراحی روکش های جدید محبوب شده باشند، بازهم یک طراحی چوبی اصیل می تواند در عین سادگی فریبندگی خود را داشته باشد. البته نمی توان از همه انتظار داشت که یک درب ضد سرقت چوبی لوکس را انتخاب کنند زیرا سلیقه همه افراد مثل هم نیست و درب ضد سرقت لاکچری مشتریان سخت پسند و اصیل خود را دارد.

درب ضد سرقت سفید لوکس

درب ضد سرقت لوکس سفید

انواع درب ضد سرقت لوکس سفید

درب ضد سرقت سفید لوکس به دلیل رنگ خاص خود، جذابیت و جلوه ورودی ساختمان را دوچندان می کند. شاید شما هم وقتی نام درب ضد سرقت را می شنوید، ابتدا در ذهن خود یک سری درب با رنگ هایی در طیف قهوه ای را تداعی می کنید. همین مسئله باعث می شود که درب ضد سرقت سفید لوکس بسیار خاص تر از سایر درب ها به نظر آید.

در ساخت یک درب ضد سرقت سفید لوکس از چوب راش یا سایر چوب ها به همراه یک لایه رنگ پلی اورتان استفاده می شود. این مسئله به این دلیل است که رنگ عمده چوب ها در طیف قهوه ای قرار دارد و برای تغییر رنگ آنها به سفید، چاره ای جز استفاده از رنگ یا پوشش های رنگی نیست.

اما خیالتان از بابت دوام رنگ و پوشش آنها راحت باشد زیرا این پوشش ها عمدتا ضد آب، نسوز، ضد خش و قابل شستشو هستند و می توانید به راحتی سالها از آنها استفاده کنید.

لوکس ترین درب های ضد سرقت

لوکس ترین درب های ضد سرقت

در بخش پایانی این مطلب، چند نمونه از لوکس ترین درب های ضد سرقت را آورده ایم تا ببینید که خلاقیت و نوآوری در ساخت لوکس ترین درب های ضد سرقت، برای انسان محدود به هیچ چیز نیست.

 

شما همراهان عزیز ایمان ویندور می توانید برای خرید انواع درب های ضد سرقت لوکس و همچنین درب ضد سرقت معمولی، از طریق دکمه زیر به بخش محصولات سایت ایمان ویندور بروید و انواع درب ضد سرقت ایمان ویندور را مشاهده کنید. ممنون از اینکه با ما همراه بودید.

 

خرید انواع درب ضد سرقت

 

شماره موبایل ایمان ویندور

شماره ثابت ایمان ویندور

همچنین اگر ساختمان ساز هستید و یا به امور مربوط به ساختمان سازی علاقه دارید، می توانید با دنبال کردن صفحات ایمان ویندور در شبکه های اجتماعی از جدیدترین ایده ها و مطالب در این مورد با خیر شوید.

imanwindoor-instagram

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *