درب ضد سرقت

انواع قفل درب ضد سرقت

شناخت انواع قفل درب ضد سرقت به اندازه شناخت خود درب های ضد سرقت اهمیتی زیادی دارد. به همین منظور باتوجه به شیوع بیماری کرونا و شرایط پیش آمده خرید اینترنتی هر محصولی عاقلانه ترین کار ممکن است، منتها باید شناخت کافی از محصولات داشته باشید تا بتوانید با خیال آسوده و مطمئن خرید کنید. گروه ایمان ویندور ، نمایندگی درب ضد سرقت برای آشنایی شما عزیزان با تمامی محصولات و نکات مهم آن ها علاوه بر توضیح هر محصول به معرفی کامل درب ضد سرقت، انواع آن و بخش های مهم این درب ها پرداخته است. در مطالب قبلی توضیحات کاملی درباره چوب ها، اجزا اصلی یک درب و انواع درب ضد سرقت صحبت شد. در این مطلب به معرفی انواع قفل درب ضد سرقت پرداخته ایم.

با مطالعه مطالب که جزئیات کامل و اجزا درب ضد سرقت را مشخص میکند، میتوانید شناخت لازم و کافی به دست آورید و با خیال راحت خرید اینترنتی درب ضد سرقت خود را انجام دهید.

معرفی انواع قفل درب ضد سرقت

انواع قفل درب ضد سرقت

همان طور که در بررسی انواع درب ضد سرقت گفته شد تقسیم بندی درب های ضد سرقت به چند روش انجام میشود که یکی از آن ها انواع قفل درب ضد سرقت است. قطعا میدانید که قفل های درب ضد سرقت یکی از عوامل اصلی یک درب خوب و کارآمد است، چراکه ماهیت درب ضد سرقت ایجاد امنیت و حفظ ایمنی ساختمان در برابر سارقان و … است پس برای داشتن یک درب مطمئن و باکیفیت حتما باید از قفل های مطمئن و با کیفیت استفاده کرد.

قبل از آشنایی با خود قفل ها باید در ابتدای خرید اینترنتی درب ضد سرقت خود به این توجه کنید که چه تعداد لولا، چه تعداد قفل و … در درب مد نظر شما به کار رفته است و سپس به بررسی جنس آن بپردازید. ابتدا دو نمونه از انواع قفل درب ضد سرقت که بسیار معروف، محبوب و به شدت پرکاربرد هستند را معرفی کرده ایم.

معرفی قفل درب ضد سرقت کاله ترکیه

قفل کاله ترک

همان طور که گفته شد کیفیت قفل های درب ضد سرقت یکی از عوامل مهمی است که باعث افزایش کیفیت و امنیت درب ضد سرقت میشود. قفل درب ضد سرقت کاله ترکیه جز با کفیت ترین و مرغوب ترین از انواع قفل های درب ضد سرقت است. دلیل کیفیت بالای این قفل ها استفاده از آلیاژ و مواد اولیه محکم و خوب است. حتی وقتی مشتریان عزیز برای تعویض قفل درب های معمولی خود با نمایندگی درب ضد سرقت ایمان ویندور تماس میگیرند، پیشنهاد ما به آن ها قفل درب ضد سرقت کاله ترکیه است.

ساختار درب ضد سرقت به اینگونه است که داخل آن از عایق بندی و ورق های فلزی استفاده میشود تا امنیت درب را افزایش دهد در میان این شیارها و ورق های فلزی لولاهای قفل جای میگیرند که هنگام قفل کردن مغزی قفل ها در چارچوب های درب جای میگیرند.

انواع قفل ضد سرقت کاله به چند مدل اتوماتیک و ساده تقسیم میشود که مدل قفل درب ضد سرقت اتوماتیک کاله یکی از محصولات قدیمی و با کیفیت شرکت کاله کلید ترکیه می باشد. مشخصات ظاهری این محصول از نظر ابعاد و شکل ظاهری کاملا استاندارد بوده و هیچ تفاوتی با قفل ضد سرقت معمولی ندارد وجه تمایز این قفل نسبت به قفل ضد سرقت معمولی خاصیت قفل شدن اتوماتیک هنگام بسته شدن درب میباشد .در ضمن این قفل ضد سرقت به هیچ عنوان با کارت تلفن و اشیائ مشابه قابل باز شدن نیست.

جنس داخلی قفل درب ضد سرقت کاله از فولادهای محکم و الیاف فلزی بسیار مرغوب است که امنیت درب را بسیار بالا میبرد. و باعث کیفیت عالی درب هایی میشود که از این نوع قفل  در آن ها استفاده شده است. در نهایت اگر درب مد نظر شما دارای انواع قفل درب ضد سرقت کاله ترکیه است مطمئن باشید که درب مد نظر شما از لحاظ قفل به شدت با کیفیت است.

اکثر درب های ضد سرقت مجموعه ایمان ویندور دارای قفل های کاله ترکیه با 7 سال ضمانت تعویض هستند با خیال راحت میتوانید از مجموعه خرید اینترنتی داشه باشید. برای اطلاع از شرایط و انواع قفل درب ضد سرقت با ما تماس بگیرید.

معرفی قفل درب ضد سرقت داف ترکیه

یکی دیگر از انواع قفل های درب ضد سرقت، قفل داف ترکیه است که از نظر کیفیت و امنیت در رده قفل کاله ترکیه است و با آن رقابت میکند. قفل درب ضد سرقت داف در بین قفل های مطرح قرار دارد و در تولیدی های درب ضد سرقت مورد استفاده قرار می گیرد  و تنها در جزئیات و مغزی قفل تفاوت دارند، قفل درب ضد سرقت داف ترکیه از نظر آلیاژ به کار رفته در آن و نوع مغزی خوبش مورد تایید قرار گرفته است. قفل داف از انواع قفل درب ضد سرقت است که هنگام تعویض قفل های معمولی به مشتریان عزیز پیشنهاد میشود، اگر مشتری بین انتخاب قفل کاله و داف بخواهد یکی را برگزیند از نظر کیفیتی انقدر به یکدیگر نزدیک هستند که انتخاب نهایی را بر اساس طرح و سلیقه باید انجام دهد.

قفل درب ضد سرقت داف ترکیه برای سلیقه های مختلف و هماهنگی با طراحی و معماری درب های ضد سرقت ساخته شده است، پس از این نظر نگرانی نداشته باشید میتوانید با طرح و رنگ دلخواه قفلی خوب و با کیفیت برای درب ضد سرقت خود انتخاب کنید.

حتما قبل از خرید اینترنتی درب ضد سرقت با مشاور خرید خود صحبت کنید و با بررسی تمام نمونه ها و جزئیات محصول مد نظر خود را بخرید. برای اطلاع از قیمت ها و شرایط فروش با نمایندگی فروش اینترنتی درب ضد سرقت تماس بگیرید.

ویژگی های قفل درب ضد سرقت

با میزان اهمیت و مهم ترین قفل های درب ضد سرقت آشنا و میزان تاثیر قفل های درب ضد سرقت بر روی کیفیت و امینت درب ها را متوجه شدید. حالا نوبت به بررسی ویژگی های مختلف انواع قفل های درب ضد سرقت رسیده است. ویژگی هایی که در ادامه گفته ایم صرفا مختص دو نوع قفل درب ضد سرقت داف و کاله نیست، بلکه ویژگی هایی است که ممکن است هر قفلی داشته باشد.

در واقع ویژگی های قفل های درب ضد سرقت را عنوان کرده ایم تا با شناخت بیشتری نسبت به امکانات درب ضد سرقت و قفل های آن به خرید بپردازید.

قفل پستچی و چشمی برای درب ضد سرقت

قفل پستچی درب ضد سرقت

قفل پستچی در واقع همان قفل های زنجیره ای است که پشت درب نصب میشود و به اندازه محدودی در را میتوانید باز کنید، البته میزان محکمی و امنیت این قفل ها باز به جنس آن برمیگردد که با ضربه محکم نیز مقاوم باشد و امنیت منزل و محیط شما را حفظ کند. قفل های پستچی برای منازلی که در ساعات زیادی بچه ها و بانوان تنها هستند بسیار لازم است.

معمولا اکثر درب های معمولی دارای قفل چشمی هستند چه برسد به درب های ضد سرقت که هنگام طراحی اولیه جایگاه آن ها مشخص میشود، قفل های چشمی مانند قفل های پستچی جز واجبات برای حفظ امنیت هر خانه ای است، آرایشگاه ها، ساختمان هایی که نظارت خاصی بر روی درب پارکینگ نیست و … حتما درب اصلی آپارتمان باید دارای قفل چشمی باشد.

قفل های دیجیتال درب ضد سرقت

قفل های درب ضد سرقت میتوانند کلیدی، هوشمند به اثر انگشت و هوشمند به کارت باشند. تا کنون درباره مشخصات قفل های کلیدی توضیحاتی داده ایم اما اگر درب ضد سرقت خود را از نوع هوشمند و مناسب با یک اسمارت هوم انتخاب میکنید باید با قابلیت های انواع قفل های دیجیتالی درب ضد سرقت آشنا باشید.

درب های دیجیتالی کارت خان و اثر انگشتی دارای بخش خاصی است که با کارت مخصوص و اثر انگشت تعیین شده خود باز میشود در غیر این صورت اگر به سیستم دزدگیر خانه وصل باشد باعث روشن شدن دزدگیرها میشود.

قفل دیجیتالی درب ضد سرقت

مهمترین قابلیت‌های قفل‌های دیجیتال درب ضد سرقت :
  • بر روی انواع درب‌های ضدسرقت فلزی، چوبی و … به سادگی نصب می‌شوند.
  • به سیستم ضد هک پیشرفته مجهز هستند.
  • به حافظه پشتیبان مجهز هستند.
  • به فناوری ریموت کنترل مجهز هستند.
  • نصب آسان بر روی انواع درب ضد سرقت دارند.
  • امکان ارتباط با کامپیوتر و گوشی‌های هوشمند را دارند.
  • دارای سنسور ضد سرقت هستند.
  • دارای سنسور ضد حریق هستند.
  • دارای سنسور ضد شوک هستند.

تعویض قفل های درب ضد سرقت

معرفی قفل درب ضد سرقت

گاهی ممکن است برا اثر اتفاقات انسانی و طبیعی میزان کیفیت قفل های درب ضد سرقت شما کاهش پیدا کند و یا حتی برا اثر سالیان زیاد فرسوده شود به همین منظور بهترین کار تعویض قفل درب ضد سرقت به جای تعویض خود درب ضد سرقت است. در قفل درب ضد سرقت دو مغزی به کار می رود که بخش بالا را شب بند و بخش پایینی را مغزی ساده معرفی میکنند. برای تعویض مغزی قفل درب ضد سرقت در قسمت شب بند، ابتدا پیچ ها را باز کرده و پوکی همراه با کاسه رزت را خارج می کنیم سپس رزت را از قسمت پشت درب ضد سرقت خارج کرده و به قسمت مغزی قفل می رسیم. بعد از این مرحله پیچ مغری بر روی قفل درب ضد سرقت را باز میکنیم و مغزی را خارج میکنیم، باید دقت کنید که در قسمت شب بند، مغزی از داخل خارج می شود پس برای تعویض مغزی درب، ابتدا کاسه و پوکی را در داخل قفل ضد سرقت بی اندازید و رزت پیچ ها را ببندید.

مغزی قفل های درب ضد سرقت در مقابل اسید مقاومت دارد به همین دلیل قیمت آن مقداری بالا است، دقت کنید که معمولا به خاطر قیمت بالای آن، در مغزی قفل های درب ضد سرقت از آن استفاده نمیکنند و در صورت نیاز میتوانید آن را درخواست دهید.

قفل و مغزی درب ضد سرقت تفاوت چندانی با درب معمولی ندارد و تنها تفاوت آن در تعداد زبانه های آن است که همین امر سبب شده است تا مغزی قفل درب ضد سرقت همانند درب های معمولی قابل تعویض و تعمیر باشد،این کار کاملا تخصصی بوده و باید توسط افراد خبره انجام شود.

تفاوت اصلی بین درب ضد سرقت و درب معمولی علاوه بر قفلی که در درب های ضد سرقت نصب می شود و درب های ضد سرقت را از معمولی متمایز کرده است، وجود کلاف فلزی دور لنگه و شبکه فلزی داخلی آن است كه باعث پايين آمدن اهرم درب مي شود و نکته مهم این که بیشتر سرقتی که از منازل انجام می شود به وسیله اهرم کردن درب صورت می گیرد که درب های ضد سرقت با ساختار و قفلی که دارند امنیت منازل را بسیار بالا می برند و به این موضوع توجه کنید که تعمیر قفل درب ضد سرقت و تعویض مغزی آن در صورت ایراد ممکن است و جای هیچگونه نگرانی نيست.

خب با انواع قفل درب ضد سرقت آشنا شدید و ویژگی ها  و نحوه تعویض آن ها را شناختید. اگر دربی را انتخاب کردید حتما به این موارد دقت کنید. خیالتان راحت باشد که درهای ضد سرقت ایمان ویندور دارای ضمانت و کیفیت بالا هستند، در هر صورت برای راهنمایی، اطلاع از قیمت ها و خرید اینترنتی درب ضد سرقت خود با ما تماس بگیرید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *