درب ضد سرقت

تولید درب ضد سرقت

تولید درب ضد سرقت

تولید درب ضد سرقت یکی از سوال هایی است که برای شما عزیزانی که قصد خرید درب ضد سرقت را دارید، پیش بیاید. در مقالات گذشته به معرفی انواع درب ضد سرقت، معرفی انواع قفل ها و روکش ها و … پرداخته ایم تا شما هنگام خرید درب ضد سرقت مد نظر خود آشنایی کاملی داشته باشید.

در ادامه نیز تولید درب ضد سرقت را به صورت مرحله به مرحله و کامل شرح داده ایم. با مطالعه روش تولید درب ضد سرقت میتوانید به استحکام این درب ها و امنیتی که برای شما به ارمغان می‌آورند، مقاله را مطالعه کنید اگر سوال درباره تولید درب ضد سرقت، خرید و راهنمایی شرایط ان داشتید با کارشناسان فروش نمایندگی درب ضد سرقت، ایمان ویندور در تماس باشید تا با راهنمایی کامل سوالات شما را برطرف کنند.

خط تولید درب ضد سرقت

تولید درب ضد سرقت

به طور کلی درب ضد سرقت از بخش های مختلفی ساخته شده است، که هر کدام برای افزایش امنیت و کارایی بیشتر این درب ها پروسه سخت و زمان بری برای تولید دارند. بخش های مختلف شامل لایه های درونی، لایه های بیرونی، روکش ها، چارچوب و جعبه درب و … میشود.برای تولید درب ضد سرقت مواد، متریالی و دستگاه هایی که در چرخه تولید از آن ها استفاده میشوند عبارت اند از: کار با فولاد، جوشکاری فلزی، نقاشی، ساخت پانل های چوبی برای درب و مونتاژ نهایی.

تولید صفحه درب ضد سرقت

در تولید صفحه درب های ضد سرقت از پیشرفته ترین فناوری خمشی استفاده می شود. ابتدا ورق فولادی را خم می کنیم و یک پروفیل پیچیده u، شکل می دهیم که عملکرد قاب و پوست بیرونی پانل درب را در هم می آمیزد. سپس ما پروفایل ها را با ورقه جوش می دهیم، به این ترتیب یک قاب سفت و محکم ایجاد می کنیم. ممکن است سوال پیش بیاید که (فناوری خم فلزات (خمش) در پروسه تولید درب ضد سرقت چه فوایدی دارد؟) در ادامه لیستی از کمک هایی که این تکنولوژی در تولید درب ضد سرقت به کار میبرد نوشته ایم:

  • قفل را بیشتر از سطح دور کنید ، که باعث می شود هک و شکستن آن دشوار شود.
  • درب ضخیم تری با حداقل افزایش وزن ایجاد کنید ، که طول عمر آن افزایش می یابد.
  • 3 مدار آب بندی را در اطراف محیط نصب کنید که باعث بهبود عایق حرارت و صدا می شود.

تولید لایه بیرونی درب ضد سرقت

قاب درب ضد سرقت با سیستم مطمئن استحکامات عمودی و افقی تقویت شده است که در برابر فشار بدنی زیاد اعمال می شود. از قسمت بیرونی قفل توسط یک صفحه فلزی محافظت می شود و این باعث افزایش امنیت درب در مقابل سرقت می شود – ضخامت کل فولاد در منطقه اطراف قفل 3 میلی متر است هم چینن جعبه درب از پروفیل خم شده تولید میشود  که سفتی و سختی بالایی دارد و باعث می شود پنل درب را درون جعبه درب قرار دهید.

لولا هایی که ما در تولید درب ضد سرقت استفاده می کنیم با کارایی و کیفیت بالایی طراحی و ساخته شده است. آن ها برای وزن قابل توجه بیشتر از وزن درب طراحی شده اند، دو لولا تقویت شده در درب سنگین با عنصر قابل تنظیم نصب شده است. یک تکنولوژی خوبی که در مسیر درب ضد سرقت پیاده سازی شده است: کنترلر درون جعبه درب ساخته شده و کنترلر به شما امکان می دهد تا در کل دوره کار، سفتی مجاور درب را به جعبه درب تنظیم کنید. این کار عملکرد صحیح قفل ها و بسته شدن صاف درب را تضمین می کند.

تولید انواع روکش درب ضد سرقت

همان طور که از روی دسته بندی درب ها ضد سرقت نیز مشخص است روکش های مختلفی برای درب های ضد سرقت مثل فلز، MDF، PVC و … وجود دارد که در ادامه روش تولید هریک از این روکش ها را شرح داده ایم. روکش های درب ضد سرقت جز اولین مواردی است که باعث جذب مشتری میشود. هرجقدر کارایی درب ها و میزان تامین ایمنی بسیار اهمیت داشته باشد اما زیبایی و نوع طراحی درب هاست که به چشم می آید. روکش های مختلف به دو دوسته فلزی و چوبی تقسیم میشوند که هرکدام انواع مختلفی دارد که زیبایی و کاربرد خاص خودش را دارد.

تولید روکش فلز درب ضد سرقت:

دوام و قابلیت اطمینان به درهای ضد سرقت با روکش فلزی از طریق فولاد با کیفیت بالا و ساخت دقیق تمام عناصر حاصل می شود، هنگام تولید این روکش ها دقت در برش، مشت زدن و خم شدن تا 0،1 میلی متر است.

برای محافظت درب از خوردگی ما آخرین فناوری پوشش فسفات را به کار می بریم. اساس این فرآیند ایجاد لایه محافظ ویژه ای روی سطح فولاد است. نقاشی قطعات فلزی بلافاصله پس از پردازش انجام می شود. از روکش پودر پلیمری بر اساس پلی استر استفاده می کنیم که در برابر سایش، اشعه ماوراء بنفش و تغییرات دما مقاوم است. برای اطمینان از حداکثر محافظت از فولاد از اثرات جانبی، فولاد خط سطح درب را در قسمت بیرونی و همچنین در قسمت داخلی درب رنگ میکنیم.

همچنین برای لایه بیرونی از پوشش پلیمری فلز استفاده میکنیم این پوشش پلیمری در برابر خراش مقاوم است. به مراقبت خاصی احتیاج ندارد و درب را از خوردگی محافظت می کند. درب ورودی با سطح بیرونی فلزی مناسب برای آپارتمان ها و محوطه های فنی است زیرا این درب ها از میزان کافی سر و صدای و عایق گرما برخوردار هستند.

تولید روکش pvc درب ضد سرقت:

روکش PVC از ساختار چوب است که دربرابر خش مقاوم است و دارای طیف گسترده ای از رنگ است. به همین منظور بر روی بسیاری از درب ها از روکش پی وی سی استفاده میشود.

تولید ورکش MDF درب ضد سرقت:

تولید روکش ام دی اف
روکش MDF ضد آب که با SteelTex پوشانده شده است، SteelTex یک پوشش ضد وندالی است که از درب در برابر اشعه ماوراء بنفش محافظت می کند و در برابر رطوبت بالا مقاوم است. از آنجا که چنین درب در مقابل عوامل تهاجمی بیرونی بسیار مقاوم است، می توان درب آن را با روکش هایی مانند درب ورودی خانه نصب کرد.این کارخانه از لاک و رنگ بسیار بادوام تولید شده در ایتالیا استفاده می کند. تابلوهای MDF در آلمان ساخته شده و از نظر رطوبت مقاوم هستند. از اثرات جوی مقاومت بالایی می توان از پانل های رنگ شده به عنوان درب ورودی از خیابان به خانه استفاده کرد.

تولید سیستم امنیتی چند سطحی برای درب ضد سرقت:

مهندسین خط فولاد برای درب های ورودی یک سیستم امنیتی چند سطحی ایجاد کرده اند: مقاومت بالای ساخت و ساز با قابل اطمینان ترین سیستم قفل ترکیب شده است. نصب قفل در انواع مختلف، محافظت در برابر ضد سرقت را افزایش می دهد. میله های اضافی قفل نقاط قفل اضافی را ارائه می دهند. تکه های زره ​​پوش از فولاد سخت شده به طور مستقیم روی قفل نصب می شوند که باعث قفل شدن و خراب شدن قفل نمی شود.

لوازم جانبی قفل با کیفیت بالا توسط صدها اختراع ثبت شده از معتبرترین سازنده قفل ها ارائه شده است که گواهی هایی را می دهند که بالاترین کلاس ایمنی قفل ها را تأیید می کند.

سیستم قفل از محافظ قفل و قفل ساخته شده است که درها را از ورودی غیرمجاز محافظت می کند.
عایق گرما و سر و صدا ، محکم بودن هوا از درب کلیه درهای ورودی یا دو یا سه سیستم آب بندی خمیده با درزگیر صرفه جویی در انرژی ساخته شده توسط شرکت آلمانی شلگل وجود دارد. سیستم آب بندی با خصوصیات عایق صدا در سطح 45 دسی بل ، هدایت حرارتی کم 0/033 ولت بر میلی متر ، بیش از 20 سال عمر مفید در معرض دمای مختلف مشخص می شود.

از -60 درجه سانتیگراد تا + 70 ° C پنل درب و درب آن با پشم معدنی سازگار با محیط زیست عایق بندی شده است و درب جلو از خیابان به داخل خانه دارای سیستم عایق بندی چند لایه و عایق صوتی است ، مخصوصاً برای استفاده در فضای باز. دستیابی به سطح عایق صوتی 45 دسی بل را کاهش می دهد و باعث کاهش هدایت حرارتی به 0.85 W / mK می شود.

با روش تولید درب ضد سرقت آشنا شدید، اگر قصد خرید درب ضد سرقت و ا راهنمایی بیشتر جهت معرفی و شناخت این درب ها را دارید با نمایندگی درب ضد سرقت، ایمان ویندور در تماس باشید. تا را راهنمایی کامل و رفع سوالات شما بتوانید بهترین تصمیم را در خرید درب ضد سرقت خود بگیرید.

 

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *