درب ضد سرقت

مراحل نصب درب ضد سرقت ( به همراه ویدئو آموزشی)

نصب درب ضد سرقت

مراحل نصب درب ضد سرقت (مرحله به مرحله) یکی از سوالات مهمی است که پس از خرید درب ضد سرقت برای مشتریان عزیز و همین طور برای افرادی که در این زمینه مشغول به کار و فعالیت هستند، مطرح میشود. آموزش نصب درب ضد سرقت، آموزش جایگزینی درب چوبی با درب جدید و … جز مواردی است که باید حتما به خوبی و بدون خسارت به درب و دیوار انجام شود.

اگرچنانچه آشنایی کاملی با نصب درب ضد سرقت ندارید حتما برای استفاده از درب خود با متخصصین و افرادی که تجربه زیادی در این زمینه دارند تماس بگیرید. ایمان ویندور نمایندگی درب ضد سرقت در ایران است که در این مقاله با روش های مختلفی به همراه ویدئو آموزشی مراحل نضب یک درب ضد سرقت را آموزش داده است.

روش نصب درب ضد سرقت

نصب درب ضد سرقت روش های مختلف و نکات مهمی دارد که ابتدا به صورت خلاصه آن ها را عنوان کرده ایم و در ادامه به صورت مفصل درباره هر نکته و روشی توضیحات کاملی گفته ایم.

  • اولین نکته حائز اهمیتی که قبل از شروع مراحل سوار کردن درب بر روی چارچورب باید در نظر بگیرید: سایز درب نسبت به چارچوب است.
  • بعد از اندازه گیری های دقیق فریم درب را میتوانید سفارش دهید که معمولا فریم ها یک سانت بیشتر از طول و عرض درب ضد سرقت ساخته میشود.
  • نکته سومی که باید قبل از نصب درب ضد سرقت رعایت کنید، سایز جلوی درب است که باید از پشت آن بزرگتر باشد که به اصطلاح ابعاد چارچوب مشخص میشود و نسبت افزایش آن باید از عرض و طول برابر باشد مثلا از هرکدام 2 یا 3 سانت بزرگتر باشد.

طبق لیست زیر نصب درب ضد سرقت به چند روش مختلف انجام میشود:

  • نحوه نصب درب ضد سرقت در دیوارهای پارتیشنی
  • نصب درب ضد سرقت با جوشکاری
  • نصب درب ضد سرقت به روش بولت
  • نحوه نصب درب ضد سرقت  با پیچ گوشتی

روش نصب درب ضد سرقت در دیوار های پارتیشنی:

  • ابتدا قبل از نصب درب ضد سرقت ابعاد را با دقت اندازه گیری کنید و قاب مد نظر را با ضد زنگ عایق بندی کنید تا ماندگاری بیشتری داشته باشد.
  • بعد از اندازه گیری قاب، حتما قطر فریم ها را اندازه گیری کنید تا پس از نصب آن عجله و پیچ و تاب نداشته باشد
  • قاب انتظار را دقیق و کامل در محل تراز کنید
  • مرحله نصب قاب انتظار باید با احتیاط انجام شود تا از حرکت احتمالی در سایر مراحل ساختمان جلوگیری شود.
  • قاب انتظار باید به گونه ای نصب شود که لبه بالایی قاب با سطح کف نهایی برای دستگاه مماس باشد و در زیر یا پایین آن سقوط نکند.
  • بعد از اتمام کار بتن ریزی و گچ کاری و رنگ قاب انتظار می توانید ضد سرقت را نصب کنید.

مراحل نصب درب ضد سرقت به روش جوشکاری

 

مراحل نصب درب ضد سرقت به روش جوش کاری به روش زیر است که با دقت و مرحله به مرحله میتوانید آن ها را اجرا کنید.

  • ابتدا درب ضد سرقت را از بسته خود خارج کرده و عملکرد قفل و تسمه را تست کنید تا از سالم بودن آنها مطمئن شوید.
  •  از قسمت پشت درب (قسمتی که فاقد باله باشد) وارد قاب انتظار کنید و آن را خیلی دقیق تراز کنید (به زبان عامبانه جا بیندازید) و در را باز کنید تا که از عملکرد مناسب درب ضد سرقت مطمئن شوید
  • بر روی درب ضد سرقت به طور موقت سوراخ های تعبیه شده  سپس درب را از محل سوراخ ها در قسمت داخلی قاب انتطار با چند خال جوش به صورت موقت وصل کنید و بعد از اطمینان مجدد از تراز و محکم بودن درب موقتا نصب کنید.
  • در پایان کار ، پس از اینکه قاب درب را به طور کامل در قاب انتظار یا همان چارچوب قرار دادید ، پس از بررسی کامل محل درب نقاط مد نظر را جوش دهید.

طریقه نصب درب ضد سرقت به روش بولت

مراحل نصب درب ضد سرقت به روش رولت بولت به روش زیر است که با دقت و مرحله به مرحله میتوانید آن ها را اجرا کنید.

  • روش نصب غلتک بوت دیگر نیازی به جوشکاری و قاب انتظار ندارد. ما به دیوارهای بسیار محکم و متناسب با آن احتیاج داریم ، به عنوان مثال: دیوارهای بتونی، دیواره های آجری به طول 35 سانتی متر و یا در صورت استفاده از سفال های تیغه باید از لبه قاب با ملات و ماسه سیمانی 15 سانتی متر فاصله داشته باشید.
  •  اول از همه مطمئن شوبد که محل نصب صاف و مسطح است
  • سپس درب آن را از داخل بسته خارج کنید  و آن را در جای خود قرار دهید و بعد از چندین بار درب را باز و بسته کنید تا مطمئن شوید که لولا برای انجام آزمایش صحیح است و سوراخ مته بی خطر است.
  • پس از تراز کردن طرفین قاب درب را در محل خود تا انتهای نصب چک کنید و توسط دریل از محل سوراخ های تعبیه شده در چهارچوب مطمئن شوید و بعد دیوار را در همان جایگاهایی که سوراخ قاب قرار میگیرد سوراخ کنید.
  • بعد از سوراخ کردن دیوار ، حتما سطح درب ضد سرقت را بررسی کرده و رول بوت را درون دیوار بچسبانید. قبل از ضربه زدن به رول بوت ، محل سوراخ شده را با پیچ یا میله تمیز کنید و سپس رول چکمه را روی آن قرار دهید و قبل از بسته شدن ، یک روکش چکمه را با یک چکش در دیوار قرار دهید
  • در نهایت با یک ابزار مخصوص ببندید. رول را به صورت رول بوت کنید و نکته مهمی که باید در اینجا به خاطر بسپارید این است که پیچ ها باید بتدریج و همزمان بسته شوند تا سطح تسطیح درب خراب نشود.

آموزش نصب درب ضد سرقت با پیچ سرمته ای

  • ابتدا درب را از داخل بسته بندی به همان روشی که قبل از آن خارج شده است ، خارج کنید، آن را باز کنید و از امنیت قفل و سرپایی مطمئن شوید
  •  درب ضد سرقت را از قسمت پشتی واحد (قسمتی که فاقد باله باشد) در وضعیت نصب قرار داده و کاملاً تراز کنید و سری را باز و بسته کنید. فقط مطمئن شوید که تمام لبه های درب باید هم تراز شوند و آخرین مرحله از نصب درب ضد سرقت را ثابت کنید.
  •  پس از انجام مراحل قبلی ، اکنون زمان آن رسیده است که قاب درب را از فضاهای محصور شده به قاب بچرخانید و مانند روش قبلی، پیچ ها را باید به تدریج سفت کنید گام به گام تا تعادل برقرار شود و درب در محل مورد نظر جای بگیرد
    به این ترتیب درب ضد سرقت شما نصب شده است

طریقه نصب درب ضد سرقت ترک

درب ضد سرقت ترک

نمایندگی ایمان ویندور در فروشگاه آنلاین و فیزیکی خود فقط درب های ضد سرقت ترک و ایرانی را برای فروش دارد، با توجه به این نکته کارشناسان فروش و مسئولین بخش های مختلف در مجموعه ایمان ویندور قادر به پاسخگویی هر مشکل و سوال تخصصی در زمینه درب های ترکی و ایرانی هستند.

نحوه نصب درب ضد سرقت ترک نیز جز سوالات متداولی است که از طریق تماس تلفنی و مشاوره حضوری از کارشناسان ما پرسیده میشود. مراحل مختلف نصب درب ضد سرقت را به صورت کامل آموزش دادیم و روش های گفته شده مرتبط به تمامی درب ها است اما باتوجگه به اینکه تعداد لولا و ضخامت چوب درب های ترک بیشتر است، زمان و مهارت بیشتری برای نصب لازم دارند.

روش نصب درب ضد سرقت ترک به صورت خاص و متفاوتی انجام نمیشود این حساسیت و تفاوت صرفا به خاطر سوارکردن درست درب روی چارچوب و راه اندازی درست است.

هزینه نصب درب ضد سرقت

خب مرحله به مرحله با چهار روش مختلفِ نحوه نصب درب ضد سرقت را آموزش دیدید. اما در مجموع اگر حس کردید ممکن است به قاب انتظار، در یا دیوارها آسیبی برسانید و زیبایی اولیه را از آن ها بگیرید بهترین کار این است که با نصاب ها مختلف درب ضد سرقت تماس بگیرید تا بدون مشکل درب شما را در جایگاه اصلی متصل کنند.

حال سوال اولی که برای شما ممکن است پیش بیاید هزینه نصب درب ضد سرقت است که این مقوله هم کاملا نسبی است و نمیتوان دقیق هزینه را گفت ولی عواملی که تعیین کننده هزینه نصب درب شما  میشوند عبارت اند از : زمانی که نصاب میگذارد، میزان سختی کار، استفاده از وسایل، مسیر رفت و امد و ….
اما گاهی خود نمایندگی درب ضد سرقت خدمات ویژه ای از جمله نصب رایگان درب ضد سرقت را دارد به همین دلیل ممکن است هزینه ای برای شما نداشته باشد.

نصب درب ضد سرقت چقدر زمان میبرد؟

نصب درب ضد سرقت معمولا 2 تا 3 ساعت زمان میبرد. همان طور که گفته شده است سه نوع درب ضد سرقت (درب ضد سرقت ایرانی،درب ضد سرقت چینی و درب ضد سرقت ترک) برای خرید شما وجود دارد که با توجه به توضیحات گفته شد و روش های مختلف  نصب این دربهای ضد سرقت کار سختی نیست و در کمترین زمان میتوان آن ها را نصب کرد.

مرجع: سایت ایران دکور

5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهی در مورد “مراحل نصب درب ضد سرقت ( به همراه ویدئو آموزشی)

  1. ایمان گفت:

    بسیار عالی

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. ناشناس گفت:

    بسیار عالی و حرفه ای🌷🌼

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    1. ایمان ویندور گفت:

      ممنون از حسن نظر شما

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. مردای گفت:

    ویدئو رو دیدم خیلی خوب بود مرسی
    فقط برای مرحله اخر نصب ثابت در نفهمیدم رو چیه ممنون میشم راهنمایی کنین

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    1. قبل ار نصب خود درب نشون داده شد که چارچوب و لولا چطور گذاشته شد

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *