درب ضد سرقت

معرفی انواع درب ضد سرقت ارزان در بازار ایران

انواع درب ضد سرقت ارزان قیمت

درب ضد سرقت ارزان در این روزها بیشتر از هر زمان دیگری خواهان پیدا کرده. به دلیل افزایش قیمت در عمده‌ی کالاهای موجود در بازار ایران، که دلیل افزایش قیمت ارز و تورم بوده است، درب های ضد سرقت هم بسیار گران تر از قبل شده اند. شاید بپرسید این افزایش قیمت درب ضد سرقت ناشی از چه چیزی است؟ باید بگوییم که این افزایش، در تک تک اجزای این درب ها تاثیر مستقیم گذاشته است.

برای مثال لوازمی چون رویه، یراق آلات، بدنه فلزی (پروفیل های فولادی و ورق فلزی داخلی و بیرونی) و همچنین قاب فلزی اصلی درب، همه و همه افزایش قیمت داشته اند. این افزایش قیمت در بعضی یراق آلات وارداتی این درب ها به مراتب بیشتر بوده است تا جایی که تا چند برابر گران تر شده اند. این مسئله باعث شده تا مردم بیش تر از پیش متقاضی درب ضد سرقت ارزان باشند. در درب ضد سرقت ارزان سعی شده با کاهش هزینه ها، قیمت تمام شده این درب ها کاهش یابد.

تفاوت درب ضد سرقت ارزان با سایر درب ها در چیست؟

تفاوت-درب-ضد-سرقت-ارزان-و-معمولی

شاید بپرسید تفاوت درب های ضد سرقت ارزان قیمت با سایر درب های ضد سرقت در چه چیزی است؟ آیا این درب ها کارایی درب های گران تر را از نظر امنیت دارند؟ کم بودن قیمت درب های ضد سرقت ارزان، لزوما به معنای بی کیفیت بودن یا بی امنیت بودن آنها نیست! در ساخت درب ضد سرقت ارزان قیمت، سعی می شود تا اجزایی که بیشتر جنبه زیبایی دارند را حذف کرده و به جای آنها از متریالی استفاده شود که در عین کارایی، زیبایی قابل قبولی هم داشته باشند.

بعضی تولید کنندگان در تولید درب ضد سرقت ارزان، با کاهش ضخامت ورق فولادی به کار رفته در آن، سعی در پایین آوردن قیمت درب دارند و این مسئله گاهی باعث کاهش مقاومت و ایمنی این درب ها می شود. در هنگام انتخاب این درب ها باید به مشخصات و ضخامت ورق فولادی آنها و تجهیزات ایمنی‌شان کاملا دقت کنید.

درب ضد سرقت ارزان با قیمت پایین

درب ضد سرقت ارزان

در درب ضد سرقت ارزان قیمت، پایین نگه داشتن قیمت تمام شده، اولویت و مسئله اصلی در هنگام طراحی و ساخت است. برای کاهش قیمت درب های ضد سرقت ارزان، روش های مختلفی وجود دارد. یکی از روش های کاهش قیمت تمام شده، استفاده از چهارچوب فلزی بدون روکوب چوبی است.

روش دیگر کاهش هزینه ساخت درب ضد سرقت ارزان قیمت، استفاده از یراق آلات ارزان تر است. البته این به معنای بی کیفیت بودن این لوازم نیست. به هر حال در بازار می توان انواع یراق آلات با قیمت های مختلف و کیفیت های قابل قبول را پیدا کرد. تزئیانات به کار رفته در درب ها و جنس رویه درب ضد سرقت نیز از دیگر مواردی است که باعث تاثیر مستقیم در قیمت درب های ضد سرقت می شود.

درب ضد سرقت ارزان چینی

درب ضد سرقت ارزان چینی

درب ضد سرقت چینی ارزان قیمت در سال های اخیر یکی از گزینه های اصلی خریداران بوده است. اما ما خرید درب ضد سرقت ارزان قیمت چینی را به دلیل استفاده از مصالح با کیفیت پایین به شما پیشنهاد نمی کنیم. وزن این درب ها یک نشانه مهم در کیفیت پایین آنهاست. ورق یا صفحه فولادی به کار رفته در این درب ها، مقاومت کافی در برابر ضربه و فشار خارجی را ندارد. کیفیت درب ضد سرقت چینی ارزان به حدی کم است که شاید حتی نتوان آنها را در دسته درب های ضد سرقت جای داد.

درب ضد سرقت ارزان ایرانی

درب ضد سرقت ارزان ایرانی

درب ضد سرقت ایرانی ارزان قیمت نسبت به نمونه های چینی خود، دارای کیفیت به مراتب بالاتری است. در این درب ها عمدتا از لوازم و یراق آلات ساخت داخل کشور استفاده شده و این باعث می شود تا قیمت تمام شده درب ضد سرقت ایرانی ارزان درآید. یک مزیت بزرگ ساخت این درب ها در داخل کشور، حذف هزینه هایی همچون گمرک و ترخیص کالاست که باعث می شود قیمت به شدت کاهش یابد.

همچنین اگر بخواهیم منصف باشیم، کیفیت تولیدات داخل کشور به مراتب بیشتر از کیفیت تولیدات کشور چین است. تمام اینها دلایلی است که خرید درب ضد سرقت ارزان قیمت ایرانی را توجیه پذیر می کند. درب ضد سرقت فلزی ایرانی یکی از موارد پرفروشی است که می توانید به عنوان یک گزینه در سبد خرید خود قرار دهید.

روش تشخیص اصالت درب ضد سرقت ارزان

تشخیص کیفیت درب ضد سرقت ارزان

شاید در برخی موارد، کاهش قیمت به کاهش کیفیت منجر شود و در واقع کارایی و کیفیت فدای قیمت می شوند. برای اینکه در هنگام خرید درب ضد سرقت ارزان دچار این خطا نشوید، بهتر است قبل از خرید، در مورد فروشنده این نوع درب اطلاعات تکمیلی را تهیه کنید. اگر برایتان امکان پذیر است، در اینترنت تحقیق مفصلی در مورد این درب های ضد سرقت ارزان قیمت به عمل آورید تا ببینید که آیا مشخصاتی که فروشگاه به شما ارائه می دهد، با مشخصات ذکر شده در سایر فروشگاه ها همخوانی دارد یا نه.

برخی فروشندگان امکان نمایش محتویات داخل این درب ها را با یک نمونه نمایشی فراهم کرده اند. عکس های این محصولات نیز معمولا در اینترنت موجود است و می توانید از آن هم کمک بگیرید. فاکتور وزن هم می تواند یک روش شناسایی مناسب برای سنجش کیفیت درب ضد سرقت ارزان باشد تا از وجود ورق فولادی ضخیم و مناسب در آنها مطمئن شوید.

تهیه درب ضد سرقت ارزان در شهرهای مختلف

تهیه درب ضد سرقت ارزان در تهران، تبریز، مشهد، شیراز، کرج، اهواز یا اصفهان، با هم فرقی نمی کند. زیرا به دلیل اینترنتی شدن کسب و کارها و امکان سفارش و خرید از راه دور، این مشکل و مسئله حل شده است. حالا می توان برای خرید انواع احتیاجات خود، از طریق اینترنت اقدام به خرید انواع کالا کرد.

شما می توانید از هر کجای ایران که هستید، اقدام به خرید اینترنتی درب ضد سرقت ایمان ویندور کنید و درب مورد نظر خود را در اسرع وقت تحویل بگیرید.

 

خرید انواع درب ضد سرقت

 

شماره موبایل ایمان ویندور

شماره ثابت ایمان ویندور

همچنین اگر ساختمان ساز هستید و یا به امور مربوط به ساختمان سازی علاقه دارید، می توانید با دنبال کردن صفحات ایمان ویندور در شبکه های اجتماعی از جدیدترین ایده ها و مطالب در این مورد با خیر شوید.

imanwindoor-instagram

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *