درب ضد سرقت

معرفی درب ضد سرقت فلزی (قیمت به همراه شرایط خرید)

معرفی درب ضد سرقت فلزی

درب ضد سرقت فلزی جز زیرشاخه های درب ضد سرقت محسوب میشود که از امنیت استحکام بالایی برخوردار است. درب های ضد سرقت باتوجه به نوع جنس، کاربرد های مختلف، کشور سازنده، روکش و …تقسیم بندی میشوند، درب ضد سرقت فلزی همان طور که  از اسمش مشخص است از جنس فلز است که با نوع جنس اولین مشخصه خودش را عنوان کرده است.

به عنوان مثال اگر بخواهیم درب های ضد سرقت را از نظر جنس تقسیم بندی کنیم درب ضد سرقت فلزی، درب ضد سرقت چوبی و … داریم.

درب ضد سرقت خود نیز باتوجه به ویژگی های مختلف و شرایط و امکانات خاص تقسیم بندی میشوند که برای خرید باید به طور کامل با ویژگی ها و شرایط مختلف درب های ضد سرقت فلزی آشنا شوید. به همین دلیل در ادامه معرفی کاملی از شرایط خرید درب های ضد سرقت فلزی، کاربرد آن ها، قیمت و تنوع جنس و رنگ نوشته ایم تا برای خرید درب ضد سرقت اطلاعات کاملی داشته باشید.

مشخصات درب ضد سرقت فلزی

از درب های ضد سرقت فلزی برای موقعیت های مختلف استفاده میشود برای همین ممکن است ابعاد و نوع فلز به کار رفته در آن ها متفاوت باشد، به عنوان مثال اگر بخواهیم از درب ضد سرقت فلزی برای ورودی ساختمان استفاده کنیم با مشخصات زیر میتوان استفاده کرد:

  •  ابعاد پشت تا پشت چهار چوب 105 * 205 سانتیمتر
  • ضخامت درب  7 سانتیمتر
  • ضخامت ورق چهار چوب 1.5 سانتیمتر
  • اندازه کفی چارچوب 14 سانتی متر
  • دارای 8 عدد کلید کاله ترک

اما اگر هدفتون خرید درب ضد سرقت فلزی یا آهنی برای ورودی پارکینگ یا حیاط باشد باید مشخصات کاملا متفاوت و با توجه به حجم و فضای چارچوب، درب ضد سرقت فلزی خود را تهیه کنید.

ویژگی های ساختاری درب های ضد سرقت فلزی به این صورت است که ماده پر کننده بین دو ورقه رویه درب شامل هانی کامب، فوم پلی اورتان و مش فولادی میشود و آستانه درب های ضد سرقت فلزی از نوع استیل ضد زنگ نیز هستند و شامل امکانات شب بند، چشمی با زاویه دید بالا، زنگ اخبار، دستگیره و یراق آلات کامل قفل مرکزی، لایه پلیمری درزگیر، کلیدهای کارگری، مسافرتی و اصلی هستند. و به طور کلی آلیاژی از فولاد، استیل، برنج و برنز ترکیبی مناسب برای درب های ضد سرقت فلزی به وجود آورده است.

روکش های مختلفی برای درب های ضد سرقت ساخته شده که هر سه کشور ایران، ترک و چین از آن استفاده میکنند مانند روکش های پی وی سی PVC، سی ان سی CNC و فلزی که بدنه و ساختار هر سه درب تقریبا یکسان است و  معمولا درب های ضد سرقت با روکش فلزی ساخته کشور چین هستند که نسبت به اجناس ایرانی و ترک از کیفیت پایین تری برخوردارند.

خرید درب ضد سرقت

معرفی درب ضد سرقت فلزی

باتوجه به توضیحات کاملی که در خصوص مشخصات درب ضد سرقت فلزی گفته شد برای خرید درب ضد سرقت ابتدا باید به این نکته توجه کنید که برای چه محیطی میخواهید درب ضد سرقت فلزی تهیه کنید. عوامل مهمی در انتخاب شما وجود دارند که ویژگی های انتخابی و شرایط شما رو تحت الشعاع قرار میدهد.

اگر قصد خرید درب ضد سرقت فلزی برای انبار، پارکنیگ و یا زمینی دارید که خارج از شهر است باید به نوع استحکام و جنس فلزی که در ساخت درب مد نظر شما به کار رفته، دقت زیادی داشته باشید. چراکه برای محیط هایی که امنیت زیادی ندارند مقاومت درب در برابر ضربه، آتش سوزی و … اهمیت ویژه ای دارد به همین دلیل در ابتدا باید بدانید که برای کجا و با چه ویژگی هایی قصد خرید درب ضد سرقت فلزی را دارید.

همین طور اگر قصد خرید برای آپارتمان و یا واحد های مسکونی و یا تجاری را دارید باید به عواملی مانند نوع عایق بندی، میزان عایق بندی، لایه های به کار رفته در ساخت درب ضد سرقت فلزی و … توجه داشته باشید. وجود قفل های زیاد، قفل پستچی، چشمی و … جز عوامل مهمی هستند که هنگام خرید درب ضد سرقت باید به آن ها توجه کنید.

به طور کلی برای خرید درب ضد سرقت فلزی باید به چند نکته زیر توجه کنید:

  • ابتدا برای کجا میخواهم درب بخرم؟
  • چه ویژگی های خاصی درب ضد سرقت من باید داشته باشد؟
  • باتوجه به شرایط چه عواملی برای امنیت من مهم تر هستند؟
  • و …

قیمت درب ضد سرقت فلزی

درب های ضد سرقت فلزی باتوجه به ویژگی های خاص خودشون امکانات خاصی هم دارند و برای تولید آن ها از اجناس و مصالح خاص و هزینه بر استفاده میکنند، به عنوان مثال اگر برای عایق بندی قوی قصد خرید درب فلزی داشته باشید نمونه هایی که کارشناسان فروشِ نمایندگی درب ضد سرقت به شما ارائه میدهند دارای عایق بندی قوی تری هستند و به نسبت از لایه های ورقه ای فولاد بیشتری در آن ها استفاده شده است.

حتی ممکن است برای انبار و یا محل خاصی درب ضد سرقت فلزی ضد حریق بخواهید که برای ایجاد خاصیت ضد حریقی به درب ها فلزی از آلیاژ ها و مواد خاصی استفاده میشود. به همین نسبت مثال ها و نمونه های دیگری برای تفاوت بین درب های ضد سرقت وجود دارد.

باتوجه به شرایط گفته شده قیمت درب ضد سرقت به طور قطع و کامل غیر قابل محاسبه است که به چند دلیل مهم برمیگردد.

  • ابتدا اینکه نوسانات قیمتی به شدت بالاست و تلورانس ثابتی روی قیمت بازار و ارز وجود ندارد.
  • دوم اینکه اگر خود درب وارداتی باشد که هزینه کامل آن به ارز وابسته است و اگر ایرانی به علت اینکه بعضی ار اجناس خارجی هستند و برای تولید کیفیت خوب و بالا تولید کنندگان و یا مونتاژ کنندگان آن ها نیاز به این مصالح دارند در نهایت با تغییرات ارزی قیمت کامل درب تولیدی ایران نیز تغییر میکند.
  • و در نهایت امکانات و مشخصات هر درب باعث قیمت های متفاوتی میشوند.

اما ایمان ویندور، نمایندگی درب ضد سرقت با رعایت شرایط اقتصادی با قیمت مناسب و شرایط فروش ویژه در خدمت شما عزیزان است.

برای اطلاع از قیمت درب ضد سرقت فلزی و شرایط فروش آن ها با ایمان ویندور در تماس باشید و میتوانید با ورود به بخش فروشگاه نمونه های درب ضد سرقت فلزی و یا درب ضد سرقت با روکش فلز را مشاهده نمایید.

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *