درب ضد سرقت

قبل از خرید درب ضد سرقت باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

نکات مهم قبل از خرید درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت در ابعاد و مدل های مختلف برای هر نوع شرایطی تولید شده اند. کشورهای خارجی با توجه به سبک معماری خاص خودشون و استفاده از محیط های باز نوع درب های مختلفی نیاز دارند که مانع ورود حشرات نیز شوند. درب های ضد سرقت در سبک های مختلف این امکان را دارند که هنگام باز کردن لایه ای برای مانع ورود حشرات به منزل داشته باشند.

با این وجود  برنامه ریزی های زیادی باید در انتخاب بهترین درب ضد سرقت که متناسب با نیازهای شما باشد انجام دهید. در اینجا مواردی وجود دارد که باید هنگام خرید درب ضد سرقت در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

چرا باید درب ضد سرقت بخرم؟

اولین کاری که قبل از خرید درب ضد سرقت باید انجام دهید این است که بدانید برای چه چیزی به آنها احتیاج دارید. اگر فقط نیاز دارید حشرات و خزنده ها را در خارج از خانه نگه دارید، یک توری امنیتی سبک هم نیاز شما را برطرف میکند. با این حال  اگر در منطقه ای هستید که دارای درجه ای از نگرانی های امنیتی است و یا اتاق و انباری دارید که باید به شدت از ان محافظت شود، ممکن است مجبور شوید به دنبال درب های سخت تر مانند درب های فلزی سخت بروید.

اگر قصد دارید ساختمان مسکونی و یا تجاری خود را ایمن کنید باید به دنبال یک درب ضد سرقت مطمئن و خوب برای ورودی های مختلف لابی، درب ورودی ساختمان و … بگردید پس حتما اول نیاز خود را بررسی کنید و از پاسخ به این سوال که چرا نیاز به درب ضد سرقت دارید، مطمئن شوید سپس با مشاوره و بررسی از طریق نمایندگی درب ضد سرقت میتوانید خرید خود را انجام دهید.

میزان هزینه خرید درب ضد سرقت

میزان بودجه اولیه و هزینه ای که برای درب ضد سرقت خود میخواهید انجام دهید را باید در ابتدا مشخص کنید تا هنگام مشورت و بررسی درب های مختلف شوکه نشوید 😀 چون به شدت تفاوت قیمت بین درب های ضد سرقت از لحاظ نوع جنس به کار رفته و ویژگی های مختلف وجود دارد.

درب های ضد سرقت با آلومینیوم های سبک معمولاً با قیمتی حدود 1 الی 3 میلیون تومان به فروش میرسند. درب های ضد سرقت با فولاد های سنگین ممکن است برای فروش به 10 میلیون تومان نیز برسند. دریافت درب های با کیفیت بیشتر از درب های استاندارد برای شما هزینه خواهد داشت بنابراین باید برای آن نیز آماده شوید. این دلیل است که  محدوده قیمت درب های ضد سرقت  مورد نظر شما از طرف خریدار پرسیده میشود و باید امادگی برای اعلام ان داشته باشید تا باتوجه به آن بهترین راهنمایی را انجام دهند. در این صورت در صورت گران شدن درب بیشتر از آنچه پیش از این انتظار داشتید می توانید از نظر مالی آماده باشید.

الویت بندی شرایط قبل از خرید درب ضد سرقت

نکات مهم قبل از خرید درب ضد سرقت

این یکی از زمینه های اختلاف نظر است که هنگام خرید درب ضد سرقت بین مشتریان پیش می اید . قبل از خرید باید بین زیبایی و ظاهر درب با میزان امنیت آن الویت بندی برای خودتان بگذارید. مواقعی وجود دارد که درب های ضد سرقت از امنیت بالایی برخوردار هستند اما از نظر زیبایی نمره کمتری دارند. همچنین مواقعی وجود دارد که کاملاً برعکس است.

برای مثال درهای امنیتی زیبایی از جنس آلومینیوم وجود دارد که بسیار جذاب به نظر می رسند اما به راحتی در آنها شکسته می شود. اگر برای خودتان اولویت بندی کنید  به شما در تصمیم گیری کمک می کند تا بین سبک ظاهر و میزان کارکرد اهمیت بیشتری کسب کنید.

ضمانت های درب ضد سرقت

از جمله موارد بسیاری که هنگام خرید درب های ضد سرقت باید در نظر بگیرید این است که چه چیزی باعث تضمین درها می شود. آیا شرکت می تواند بخاطر کیفیت خود از این موضوع استفاده کند؟ آیا آنها استانداردهای امنیتی را رعایت می کنند؟ آیا از خوردگی در امان هستند؟ آیا ضد آتش هستند؟ آیا از ضمانتی که شرکت ارائه می دهد راضی هستید؟ این مواردی است که شما باید قبل از اینکه تصمیم بگیرید درب ضد سرقت را بخرید از آنها بپرسید و تمام شرایط و میزان زمان گارانتی ای که برای هر قطعه از درب را برای شما درب نظر گرفته اند را بپذیرند.

ایمان ویندور با توجه به کیفیت بالای محصولات خود به طور میانگین بین محصولات خود از بین 3تا 5 سال گارانتی گذاشته است.

میزان اعتبار نمایندگی فروش درب ضد سرقت

اگر نمایندگی ای که با آن سر و کار دارید از اعتبار خوبی برخوردار است در مورد ضمانت ها و در واقع به طور کلی مشکلات زیادی نخواهید داشت. یک شرکت عالی به شما کمک می کند تا درب ضد سرقت دقیقی را که به آن نیاز دارید پیدا کنید. این درها به صورت اختصاصی متناسب با خانه و اولویت های شما خواهد بود. این شرکت اصرار بر نوعی از درها نخواهد داشت که سود بیشتری به آنها می دهد. در عوض ، تمام ورودی شما را می گیرد ، به شما گزینه هایی می دهد و به تصمیم نهایی شما احترام می گذارد.

یک نمایندگی درب ضد سرقت عالی با درب های ضد سرقت که سبک و عملکرد را با هم مخلوط می کند ، طیف گسترده ای از انتخاب را به شما ارائه می دهد. از برنامه ریزی تا نصب و حتی تعمیر احتمالی در آینده برای شما وجود خواهد داشت. اطمینان حاصل کنید که تحقیق خود را انجام داده و قبل از اینکه برای کدام شرکت درهای امنیتی را تهیه کند ، مراجعه کنید.

ایمان ویندور درب های ضد سرقت با کیفیت بالا را برای شما پیشنهاد می کند:

اکنون که می دانید هنگام خرید درب ضد سرقت مواردی را باید در نظر بگیرید ، چرا درب های بازرگانی ایمان را امتحان نمی کنید؟ ما یک فروشگاه اینترنتی و حضوری برای درب های امنیتی ، صفحه نمایش پرواز ، سایبان ، پرده ، و قفل پنجره های دوجداره  و محافظ هستیم. ما درب های  خود را با بالاترین استانداردها می سازیم و بهترین انتخاب را برای هر خانه یا محل کار می کنیم. برای گزینه های مقرون به صرفه که سبک یا عملکرد قربانی را ندارند اکنون با ما تماس بگیرید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *