درب ضد سرقت

مدل های درب ضد سرقت

مدل درب ضد سرقت

باتوجه به این که درب ضد سرقت با هدف بهبود و افزایش امنیت ساخته شده، دلیل نمیشود که تولیدکنندگان فقط توانایی و هزینه خود را صرف متریال داخلی و کیفیت استقامت این درب ها کنند. زیبایی طرح روی درب، نحوه روکش کشی و رنگ، استفاده از یراق آلات مناسب و …. همه عواملی هستند تا یک تولید کننده برای افزایش فروش خود و ارائه مدل های درب ضد سرقت به بازار به کار گیرد.

درب ضد سرقت باتوجه به چندین عامل کارخانه و کشور سازنده، نوع روکش درب ضد سرقت، براساس نوع جنس ساختار بدنه و … دسته بندی میشود، تا الان طبق مقالات مختلف و نمونه های فروشگاه آنلاین ایمان ویندور دسته بندی های مختلف را مشاهده و مقایسه کرده اید.

یکی دیگر از دسته بندی های درب ضد سرقت مدل و نمونه های این محصول است. آشنایی با طرح ها و نمونه های درب ضد سرقت به شدت به شما در خرید اینترنتی درب ضد سرقت و ارتباط گرفتن با مسئولان فروش کمک میکند.

معرفی نمونه های درب ضد سرقت

اسم گذاری روی مدل های درب ضد سرقت توسط تولیدکنندگان و طراحان صورت میگیرد که به صورت مشترک در تمامی نمایندگی های درب ضد سرقت استفاده میشود. در ادامه مدل های برتر درب ضد سرقت را معرفی کرده‌ایم تا با اسم و نمونه های آن ها آشنا شوید.

 درب ضد سرقت ونوس

درب ضد سرقت ونوس

ونوس یکی از معروف ترین نمونه های درب ضد سرقت است که در ریز جزئیات به مدل های مختلفی تقسیم میشود. درب ضد سرقت ونوس با روکش ها و تنوع های مختلفی ساخته میشود. طرح ساختاری ونوس  معمولا روی درب ها چوبی پیاده سازی میشود و به صورت یک کادر مستطیل شکل برجسته در وسط درب ضد سرقت پیاده میشود.

نمونه اصلی ونوس به این صورت است که در وسط مستطیل معمولا مربع های ریزی با برش های CNC کشیده میشود. نمونه های دیگیر ونوس به صورتی است که درون مستطیل به جای مربع شیشه باشید یا به صورت ساده و بدون هیچ مربعی طراحی شود.

طرح ونوس بر روی تمامی سایز درب های یک لنگه، یک و نیم لنگه و دو لنگه پیاده میشود.

درب ضد سرقت سارای

درب ضد سرقت سارای شیشه خور

مدل درب ضد سرقت سارای به این صورت است که معمولا با برش CNC طرح آن روی درب های چوبی کشیده میشود. طرح مدل سارای مانند پنجره یا درب های قدیمی است. برخی از قسمت های طراحی را برای زیبایی بیشتر به صورت برجسته نیز میتوان درآورد.

دربرخی نمونه های مدل سارای به جای طراحی ستون وسط از شیشه های زیبا و امنیت شده استفاده میشود. درب ضد سرقت سارای مانند مدل ونوس در تمامی ابعاد یک لنگه، یک و نیم لنگه و دولنگه پیاده سازی میشود.

مدل درب ضد سرقت ستاره

درب ضد سرقت تک ستاره

مدل درب ضد سرقت ستاره به این شکل است که در وسط کادر درب یک مستطیل به صورت زواری پر از ستاره یا طرح های مشابه کشیده شده است. مدل درب ضد سرقت ستاره ای جز مدل های زیبا و به شدت پرطرفدار است که به صورت برجسته و برش CNC تولید میشود.

مدل های درب ضد سرقت لمینوکس

درب ضد سرقت لمینوکس A1

لمینوکس به درب های ضد سرقت مدرتی گفته میشود که بارزترین ویژگی از لحاظ ظاهری وجود خط های افقی بر روی لایه سطحی درب است. لمینوکس روکش مناسب با طرح های هندسی توسط برش CNC است. برخی از درب های لمینوکس توسط شیشه های های گلس طراحی شده اند که جز درب های ضد سرقت مدرن محسوب میشوند. درب های مدرن مجموعه ای از درب های ضد سرقت است که با با متریال و طرح های جدید و روز ساخته شده اند.

مدل درب ضد سرقت جناغی یا کمرگل

درب ضد سرقت کمرگل

جناغی یا کمرگل جز درب های برجسته و گران قیمت نمایندگی های مختلف هستند. انتخاب این نوع درب ها سلیقه ای است. مدل درب ضد سرقت کمرگل و جناغی به این صورت است که بین دو قابِ برجسته منبت شده بر روی لایه چوبی درب های ضد سرقت، قابی زیبا به صورت عمودی (جناغی) و یا به صورت افقی (کمرگل) طراحی شده است.

این دو مدل معمولا بر روی درب های یک لنگه پیاده میشوند اما بر روی درب های یک و نیم لنگه نیز طراحی میشود. درب های ضد سرقت جناغی و کمرگل در رنگ ها مختلف و رویه های مختلف چوبی به بازار عرضه میشود.

درب ضد سرقت دو یا سه قاب برجسته

درب ضد سرقت منبت

مدل درب ضد سرقت دو قاب یا سه قاب برجسته همان طور که از اسمش مشخص است بر روی درب های چوبی برجسته دو یا سه قاب برای زیبایی طراحی میشود. ممکن است داخل یا کادر قاب های روی لایه چوبی درب منبت کاری و یا ممکن هم است به صورت ساده تولید شده باشند.

به صورت کلی درب های برجسته جز درب های زیبا و گران قیمت نمایندگی های مختلف است که زحمت زیادی هم پای تولید آن ها کشیده میشود.

خرید مدل های مختلف درب ضد سرقت

با مدل های معروف و مختلف درب ضد سرقت آشنا شدید، مدل های مختلفی مانند مهر و ماه، محراب، نگین وسط دایره، ترمو، آجری، کاشی و … وجود دارند که هم مختص درب های فلزی و هم مختص درب های چوبی است.

درب های ضد سرقت ایرانی و ترک همگی از این مدل طرح های معروف برای تولید درب های ضد سرقت خود استفاده میکنند و نمونه های زیبایی به بازار عرضه میکنند.

اکثر مدل ها در ابعاد یک لنگه، یک و نیم لنگه و دو لنگه ساخته میشوند. اگر مدل خاصی را برای ابعاد غیر استاندارد خود پسندیدید کافی است با کارشناسان فروش نمایندگی های مختلف تماس بگیرید و مدل درب ضد سرقت مد نظر خود را سفارش دهید.

برای مشاهده نمونه های مختلف میتوانید به فروشگاه درب ضد سرقت، ایمان ویندور مراجعه کنید و با مشاهده نمونه های مختلف درب ضد سرقت خود را سفارش دهید.

 

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *