درب ضد سرقت

نمایندگی درب ضد سرقت – شرایط اخذ نمایندگی

نمایندگی درب ضد سرقت

نمایندگی درب ضد سرقت مرکز فروش معتبر درب و پنجره در ایران است. نمایندگان فروش درب ضد سرقت ممکن است مونتاژ کننده، تولید کننده و یا وارد کننده درب ضد سرقت باشند برای اینکه با شرایط و خدمات نمایندگی های درب ضد سرقت آشنا شوید مقاله زیر برای شما آماده شده است.

ایمان ویندور سالیانی است که مشغول به فروش اینترنتی و حضوری درب ضد سرقت در سراسر ایران است. ما این افتخار را داریم تا به عنوان نمایندگی درب ضد سرقت در ایران در خدمت شما عزیزان باشیم. حتما همه شما واقف هستید که ثبت شرکت به عنوان نمایندگی دارای شرایطی سخت است. گروه ایمان ویندور با توجه به ارائه خدمات باکیفیت و کار با اجناس درجه یک توانسته به عنوان نمایندگی درب ضد سرقت در خدمت شما عزیزان باشد.

اگر بخش محصولات سایت را مشاهده کنید تمامی محصولات با تنوع رنگ، جنس چوب، مدل و … هستند، به همین منظور اگر قصد خرید درب ضد سرقت را دارید میتوانید در میان صدها مدل با دستی باز انتخاب کنید و برای اطلاعات بیشتر و خرید محصول مورد نظر خود با ما تماس بگیرید و یا به پیج اینستاگرام ما سر بزنید.

نمایندگی درب ضد سرقت (ایمان ویندور) قیمت مناسب و متعادلی که برای محصولات درجه یک خود در نظر گرفته است  و از طرفی اگر بخواهید برای مجتمعی و یا هر ساختمانی خرید کلی انجام دهید قیمت ها قابل مذاکره است و تخفیف خوبی برای خرید کلی در نظر گرفته‌ایم. همان طور که در توضیحات و مشخصات هر محصول عنوان شده است اکثر اجناس ما خصوصا درب های ضد سرقت دارای ضمانت رویه و قفل به مدت سه تا هفت سال هستند.

شرایط اخذ نمایندگی درب ضد سرقت

اخذ نمایندگی درب ضد سرقت مانند تمام کار های دیگر که برای گرفتن مدرک مورد نظر باید مراحل و پروسه خاص خودش را طی کند، نیاز به گذراندن مراحل مختلف دارد. جدا از مراحل اداری و داشتن شرایط کامل جهت گرفتن نمایندگی فروش درب ضد سرقت (security door) شرایط ویژه ای برای نمایندگان تعریف شده است که باید حتما آن ها را پذیرفته و بهش عمل کنند.

  1. نماینده درب ضد سرقت باید در اولین فرصت و قبل از اخذ سفارش، اطلاعات خود را ائم از موجودی و قیمت ها به روز نماید.
  2.  سفارشات درب ضد سرقت و قیمت ها ، تحویل درب کارخانه بوده و هرگونه مسئولیت حمل و نحوه ارسال و هزینه آن بر عهده نماینده است.
  3. نمایندگی درب ضد سرقت باید بعد از فروش کالا به مشتری بلافاصله فرم سفارش مربوط به قرارداد را تکمیل و به کارخانه ارسال کند تا نسبت به ساخت سریع سفارشات اقدام گردد و در فاصله تولید و ارسال سفارشات، مبلغ سفارشات را به صورت نقد، در وجه کارخانه پرداخت کند . لازم به ذکر است ارسال سفارشات منوط به اعلام وصول حسابداری کارخانه مبنی بر دریافت اسناد مالی سفارش می باشد.
  4. از بابت تضمین تولید سفارشات، یک فقره چک ضمانت توسط نماینده در وجه کارخانه صادر و نماینده درب ضد سرقت طی این قرارداد به کارخانه اختیارات لازم را می دهد که در صورت بروز هر گونه مشکل در حساب های فی ما بین و بدهکاری نماینده مسترد نماید و نماینده حق هرگونه اعتراض را شرط و از خود سلب و ساقط نمود.
  5. نماینده حق فسخ یک طرفه این قرارداد را پس از امضا و اعطا نمایندگی نخواهد داشت و هرگونه فسخ منوط به اخذ تسویه حساب توسط نماینده از کارخانه می باشد.
  6. نماینده فروش درب ضد سرقت باید امکانات پخش محصولات از قبیل پرسنل، انبار، وسائل نقلیه، تلفن و فکس جهت توزیع و سایر موارد مورد نیاز را داشته باشد.
  7. عدم پرداخت به موقع وجه چک های صادره و عدم انجام به موقع تعهدات کاری از طرف نمایندگی درب ضد سرقت به ترتیب براساس وجه باقیمانده، مشمول جریمه، دیرکرد، فسخ قرارداد و کارکرد نقدی می گردد.
  8. نماینده حق فروش محصولات را خارج از محدوده تعیین شده ندارد مگربا اطلاع و توافق کارخانه.
  9. نماینده حق فروش و یا دریافت نمایندگی از سایر کارخانه های همکار در ردیف محصولات ارائه شده در این کارخانه را ندارد.
  10. نماینده حق تحمیل کالای دیگر را همراه با کالاهای کارخانه به خریدار ندارد. کرایه حمل و هزینه های تخلیه و توزیع، مالیات، بیمه و سایر هزینه های پیش بینی نشده در محل نمایندگی به عهده نماینده است.
  11. نماینده بدون اطلاع کارخانه حق واگذاری تمام یا قسمتی از نمایندگی خود را به غیر ندارد.

ویژگی های نمایندگی درب ضد سرقت

بعد از اخذ و دریافت مدرک نمایندگی معتبر درب ضد سرقت باید جدا از اینکه طبق شرایط و قرارداد عمل کرد محصولات از کیفیت و قیمت خوبی برخودار باشند.

ایمان ویندور به عنوان نمایندگی درب ضد سرقت فروش محصولاتی را به عهده گرفته است که از اجناس معتبر و مختلف هستند. به عنوان مثال اکثر درهای ما از جنس بلوط محلی، گردو، راش و … است که با توجه به تفاوت های آن ها که در مقاله تفاوت جنس چوب معرفی شده است میتوانید نوع، طرح و سایز درب دلخواه خود را انتخاب کنید و پس از آن جنس چوب مد نظر خود را برای درب ضد سرقت خود نیز انتخاب کنید.

امروزه باتوجه به شرایط مختلف، ایمنی یک خانه حرف اول را میزند به همین منظور خرید درب ضد سرقت برای درب ورودی با تکنولوژی پیشرفته از نمایندگی درب ضد سرقت یک امری مهم شده است. پس اگر هنوز درب خانه خود را ایمن نکرده اید با مجموعه ما تماس بگیرید و خیلی راحت به صورت آنلاین درب ضد سرقت خود را از نمایندگی فروش درب ضد سرقت سفارش دهید.

نمایندگی درب ضد سرقت ترک

درب ضد سرقت ترک یکی از درب های برتر از نظر کیفیت عایق بندی گرما، صدا، سرما و … است. بی شک جز بهترین درب ضد سرقت های در بازار درب ضد سرقت ترک است که توسط کشور ترکیه تولید و در ایران به فروش میرسد. جدا از کیفیت بالا روکش و جنس خود درب قفل های معتبر و با کیفیتی نیز دارد.

نمایندگی درب ضد سرقت ترک در ایران (ایمان ویندور) این افتخار را دارد تا با فروش اجناس درجه یک ترک به صورت انلاین و حضوری در خدمت شما عزیزان باشد. نمایندگی های معتبری در ایران جهت فروش درب ضد سرقت ترک هستند برای اطمینان از صحت محصولات آن ها حتما شرایط فروش و اعتبار نمایندگیشان را چک کنید.

سوالات متداول درباره نمایندگی درب ضد سرقت

آیا می توانید درهای جلو معمولی را به درهای امنیتی تبدیل کنید؟

بیشتر درب های ساختمان ها معمولی هستند و به صورت درهای امنیتی طراحی نشده اند ، اما مطمئناً کارهایی وجود دارد که می توان آنها را محکم تر و ایمن تر کرد، مثل نصب زره درب با صفحه تقویت شده. همچنین برای محافظت بیشتر می توانید درهای فلزی امنیتی را به دربهای جلو اضافه کنید. برای دیجیتالی کردن درهای معمولی به صفحه نمایش تقویت شده مانند صفحه های Crimsafe نیاز است.

آیا داشتن پنجره در کنار درب، ایمنی به همراه دارد؟

بستگی به مکان آنها دارد. ایده خوبی نیست که پنجره های آسیب پذیر را درست کنار مکانیسم درب خود قرار دهید به راحتی پنجره ها را بشکنند تا به داخل برسند. اگر درهای فلزی در جلوی پنجره خود دارید، در این صورت مشکلی نیست از پنجره کنار درب ورودی استفاده کنید زیرا متجاوزان نمیتوانند از فلزهای آن ها عبور کنند.

چگونه می توان درب کشویی تراس خود را ایمن تر کرد؟

قفل های کشویی، میله های امنیتی، درب و حسگرهای تماسی همه مواردی است که می توانید برای ایجاد امنیت برای تراس خود استفاده کنید. اضافه کردن پوشش های ساده به  روی درب های شیشه ای کشویی شما میتواند در وهله اول خانه شما را بدون ایمنی نشان دهد، برای اطلاعات بیشتر در مورد امنیت تراس خود که ویو را نیز حفط کنید با ما تماس بگیرید.

راهنمای خرید آنلاین از نمایندگی درب ضد سرقت

درب ضد سرقت یکی از مهمترین تجهیزاتی است که برای حفظ امنیت خانه میتوان از آن استفاده کرد، چراکه حفظ امنیت و آرامش خانه جز مهم ترین دغدغه ها محسوب میشود. درب ضد سرقت بیانگر کارایی و عملکرد خودش هست. همان طور که در مطالب معرفی این محصول عنوان شده است، درب ضد سرقت از فولاد برای مقاومت دربرابر ضربه و بلایای طبیعی مثل آتش سوزی ساخته شده است. باتوجه به تمامی این توضیحات اگر هنوز درب مد نظر خود را تهیه نکرده اید همین حالا اقدام کنید.

اگر تصمیم به خرید درب ضد سرقت دارید حتما به نمایندگی درب ضد سرقت مراجعه کنید، شاید امکان مراجعه و خرید حضوری در این شرایط کرونا و … را ندارید در صورتیکه باید محصول خود را تهیه کنید، ایمان ویندور تمام شرایط را فراهم کرده است تا شما در هرکجای ایران که هستید بتوانید به صورت اینترنتی و آنلاین خرید خود را انجام دهید، برای آشنایی کامل با تمامی درب های ضد سرقت به صفحات محصولات و یا بلاگ ما مراجعه کنید تا بتوانید تفاوت و کارایی تمامی محصولات درب ضد سرقت را ببینید. سپس با خیال راحت برای خرید یک جنس درجه یک با یک قیمت مناسب با نمایندگی درب ضد سرقت در ایران تماس بگیرید.

لیست نمایندگان درب ضد سرقت

نمایندگی های زیاد درب ضد سرقت در ایران هستند که در شهر های مختلف فعالیت های خودشون رو جهت تولید و فروش درب ضد سرقت در انواع مختلف ارائه میدهند و شعبه های مختلف مرکزی در شهر های مختلف دارند.

ایمان ویندور نیز نمایندگی فروش درب ضد سرقت در ایران است که مرکز اصلی و دفتر اصلی این مجموعه در شهر دزفول واقع در بولوار فتح المبین نبش خیابان صابرین است. دفاتر فروش دیگری نیز در شهر های دیگر است ولی ارسال درب ها از خود دزفول صورت میگیرد چراکه تولیدی و کارخانه آن جا قرار دارد.

برای ارتباط با دفاتر فروش و مرکزی نمایندگی ایمان ویندور ببا ما تماس بگیرید.

خدمات پس از فروش نمایندگی درب ضد سرقت

باتوجه به قیمت های مختلف و هزینه های زیادی که برای درب ضد سرقت و یا درب های داخلی میشود یکی از امکاناتی که شما خریداران عزیز را تشویق به خرید میکند داشتن ضمانت و گارانتی های مختلف کالا مد نظرتون هست که کاملا طبیعی است.

گارانتی و ضمانت یک محصول باعث دلگرمی و خاطرجمعی جهت خرید آن میشود، ایمان ویندور (نمایندگی درب ضد سرقت) باتوجه به شرایط و امکاناتی که دارد برای درب های مختلف با رویه های آن بین 3 تا 7 سال ضمانت رویه و قفل را برای شما عزیزان در نظر گرفته است. جدا از اینکه حس اطمینان را به شما میدهد این تعداد سال ضمانت نشانگر کالای مرغوبی است که مجموعه ایمان برای فروش به شما ارائه میدهد.

برای خرید از نمایندگی ما تردید نکنید چراکه اعتماد شما سرمایه ماست. ضمانت بالا روی محصولات، خدمات پس از فروش و کیفیت بالا را در نمایندگی درب ضد سرقت ایمان ویندور تجربه کنید چراکه مونتاژ کننده درب های ترک و تولید کننده درب های ایرانی با کیفیت بالا صورت میگیرد.

4.8/5 - (20 امتیاز)

دیدگاهی در مورد “نمایندگی درب ضد سرقت – شرایط اخذ نمایندگی

  1. ستوده گفت:

    شعبه نمایندگی درب ضد سرقت شما کجاست؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    1. ایمان بازرگانی گفت:

      سلام شعبه اصلی ما دزفول است ولی فروش اینترنتی هم داریم

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    2. نادر شادمهر گفت:

      ارومیه شهر نقده خواهان اخذ نمایندگی از محصولات شما هستم

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      1. درود بر شما
        میتونین تماس بگیرین از طریق ارتباط با ما

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. لیلا گفت:

    سلام. تماس بگیریم تلفنی قیمت درب ضد سرقت می دید؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    1. ایمان بازرگانی گفت:

      سلام بله درخدمتتون هستیم بفرمایید علاوه بر قیمت توضیحات کامل درب ضد سرقت و راهنمایی ویژه رو تلفنی هم میدیم خدمتتون

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. علی گفت:

    با سلام
    درب های داخلی و ضد سرقتتون قفل هم داره یا اون فروشش جداست ؟ ?

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    1. ایمان بازرگانی گفت:

      سلام قفل های با کیفیت و اصل ترک بر روی خود درب ها هستند اگر بخواین میتونین فقط نوعش رو تغییر بدین.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  4. درویش گفت:

    سلام
    قیمت ها در نمایندگی و مغازه های سطح شهر برای یک دونه در ضد سرقت فرق داره ؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    1. ایمان بازرگانی گفت:

      سلام بله برای اطلاع از قیمت ها با خود نمایندگی درب ضد سرقت تماس بگیرید تا خرید با قیمت مناسب داشته باشید
      شماره های مختلف در ایکون تماس روی صفحه

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  5. سمانه گفت:

    سلام
    ارسال ب سراسر ایران دارید؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    1. ایمان بازرگانی گفت:

      سلام بله کافی سفارشتون رو درخواست بدید نمایندگی فروش اینترنتی درب ضد سرقت هستیم

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  6. عارفه گفت:

    سلام بسیار سایت خوبی دارین متشکرم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    1. ایمان بازرگانی گفت:

      سلام ممنون از حسن نظر شما

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  7. محمداستادی گفت:

    درخواست اخذنمایندگی درشهرستان رادارم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    1. سلام
      میتونید با شماره تلفن ها تماس بگیرین و شرایط رو دریافت کنید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  8. روح الله شریفی گفت:

    اخذ نمایندگی

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    1. سلام بر شما
      لطفا با شماره های تماس ارتباط بگیرین جهت راهنمایی

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  9. صادق نقی زاده گفت:

    آیا در ساری نمایندگی دارین؟
    اگر ندارین میشه نمایندگی اخذ کرد؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    1. ایمان گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      جهت اخذ نمایندگی میتونین به شماره روبیکت و یا واتساپ مشخصات خودتون رو ارسال کنید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *