درب ضد سرقت

مشخصات و خرید درب ضد آب (ABS)

درب ضد آب

درب ضد آب (ABS) به نوعی جز درب های ضد سرقت قرار میگیرد. معمولا از درب های ضد آب برای استفاده از سرویس ها و اتاق های خاص امنیتی و … استفاده میشود.

در ادامه به معرفی کامل درب ضد آب، ویژگی های مختلف آن ها، قیمت گذاری درب ضد آب و کاربردهای استفاده از آن پرداخته شده است. سعی شده با توضیحات کامل تمامی سوالاتی که ممکن است برای شما درباره این درب ها پیش بیاید را پاسخ داده باشیم. در نهایت برای خرید درب ضد آب، راهنمایی جهت خرید ABS ها با کارشناسان نمایندگی درب ضد سرقت (ایمان ویندور) تماس بگیرید.

درب ضد آب (ABS) چیست؟

درب ضد آب یا همان ABS مخفف کلمه  Acrylonitrile botadiene styrene است. ای بی اس نوعی پلاستیک است که برای روکش درب های ضد آب توسط دستگاه های فشرده سازی پلاستیک و … ساخته شده است.

اگر بخواهیم جزئی تر بررسی کنیم، ABS یک پلیمر نفتی است که در صنایع مختلف از آن استفاده میشود چراکه تا دمای 200 درجه سانتی گراد مقاوت در برابر گرما و حرارت دارد. ورق های abs معمولا در طرح چرم و چوب هستند که قابل رنگ آمیزی با طرح و رنگ مد نظر مشتری است. ابعاد این ورق ها 212 در 92 سانتی متر است. روکش های ای بی اس خاصیت اصلی درب های ضد آب را ه آن ها میدهد، همان طور که از اسمش پیداست در ضد آب دربی است که در برابر رطوبت، آب و بخار آب مقاومت بالایی داشته باشد.

این مقاومت دقیقا به منظوز جلوگیری از پوسیدگی، عدم رشد باکتری و حشرات مختلف است. از درب های ضد آب معمولا برای سرویس بهداشتی، حمام، ورودی سونا و جکوزی و … استفاده میشود.

لایه ای بی اس بر روی لایه چوبی پرس میشود و تمامی این ویژگی های مختلف را برای درب های ضد آب به ارمغان می آورند. ضد اب بودن این درب ها باعث میشود تا آب به خارج از محیط و قسمت های دیگر ساختمان وارد نشود. لایه های داخلی درب ها که ممکن است با ای بی اس به طور کامل عایق بندی نشود با مانده ای به نام رزین پوشانده میشوند تا اندکی خروجی آب وجود نداشته باشد و تا حد 100 درصد ممکن در برابر رطوب و آسیب های احتمالی عایق بندی شده باشد.

درب ضد آب دارای محدودیت نوع طرح و ایجاد نقشه بر روی ظاهر آن است. برخلاف تمامی درب های ضد سرقت که قابلیت ایجاد طرح و نقش های مختلفی هستند درب ضد آب به دلیل لایه بیرونی و فشرده آن قابلیت تنوع زیاد طراحی را ندارد.

ساخت درب ضد آب

با ویژگی ها و معرفی درب ضد آب، مشخصات اصلی و عیوب آن آشنا شدید، دانش به روش ساخت و تولید درب ضد آب نیز به شما کمک میکند تا بتوانید تصمیم بگیرید برای چه مکان هایی نیاز به درب ضد آب دارید. به همین دلیل مراحل و روش ساخت تولید درب ضد آب را به صورت خلاصه عنوان کرده ایم.

مرحله اول که به صورت معمول تولید و ساخت خود پایه و ستون درب است که به صورت عادی با فریم چوبی و چند لایه نئوپان در لایههای داخلی و کناری ساخته شده است. سپس اسکلت ساخته شده را به صورت کامل با رزین ABS آغشته میکنند و در نهایت تمام سطوح و زوایا را با ورق ABS می پوشانند به طوریکه روکش ای بی اس به طور کامل باید به لایه قبلی خود بچسبد و قایل جدا شدن نباشد.

تعمیر درب ضد آب سرویس

برای تولید درب ضد آب از چهار چوب چوبی، ورق نئوپان یا ام دی اف، روکش ای اس بی که ضد خش و دارای قابلیت شست وشو و فیبر فشرده استفاده میشود. که تمامی این اجناس از جنس درجه یک و با کیفیت بالا تهیه میشود.

پس احتمال آسیب رسیدن و مشکل خوردن درب ضد آب بسیار کم است اما اگر به هر دلیلی مشکلی برای درب ضد آب شما پیش آمد برای تعمیر درب ضد آب خود ایتدا دلیل به وجود آمدن مشکل را بررسی کنید اگر احساس کردید به عدم کیفیت و نوع تولید ضعیف برمیگردد با نمایندگی درب خود تماس بگیرید تا مشکل را بررسی کنند.

چون درب ضد آب به خاطر روکشی که بر روی آن استفاده میشود باید دارای کیفیت بالایی باشد.

قیمت درب ضد آب سرویس بهداشتی

خب سوال مهمی که قبل از خرید هر محصول برای مشتری های ان پیش می آید بحث قیمت است. برای خرید درب ضد آب چندین عامل مهم هستند:

کیفیت، ضمانت و قیمت.

درباره شرایط تولید و کیفیت درب ضد آب توضیح کاملی داده شد از جمله نوع ساخت، مواد سازنده تولید این درب ها و کارایی کاملی که دارند. ضمانت ان ها نیز وابسته به نمایندگی ای است که از ان ها خرید خود را انجام میدهید. ایمان ویندور، نمایندگی درب ضد سرقت و ضد آب برای فروش درب های خود بین 1 تا 5 سال ضمانت رویه و قفل قرار داده است.

قیمت درب ضد آب و درب ضد سرقت  نیز متاسفانه وابسته به شرایط قیمت و اقتصاد جامعه است دقیقا به تاریخ امروز سوم تیر ماه سال 99 قیمت دلار رو به افزایش است و به 21 هزار تومن رسیده است بعضی از اجناس استفاده شده در تولید این درب ها خارجی هستند و ارتباطی کاملی با دلار دارند. به همین دلیل برای قیمت گذاری روی درب ضد آب و یا درب ضد سرقت به صورت واحد در حال حاضر متاسفانه امکان پذیر نیست به همین منظور برای اطلاع از قیمت ها و شرایط فروش درب ضد آب با نمایندگان فروش در ارتباط باشید.

درب ضد آب ارزان

به نظرتون اینکه میگن هیچ ارزانی بی حکمت نیست درسته؟ به نظر ما نه هیچ ارزانی ای صرفا دلیل بر بد کیفیتی و هیچ گرانی تضمین کیفیت بالا را نمیکند. نمایندگی ما سعی کرده در تمام مسیر و اطلاع رسانی های خود به صورت واضح توضیحات کاملی در اختیار شما عزیزان قرار دهد. به همین منظور درب ضد آب ارزان بستگی به نوع ساخت و مکان ساخت آن دارد.

به عنوان مثال شما دو نمونه از دو کارخانه متفاوت برای مقایسه در اختیار دارید. قیمت یکی از عوامل مقایسه است که پس از آن باید به دنبال دلیل اختلاف قیمت باشید در صورتیکه تمامی شرتایط مهم مثل ضمانت رویه، جنس، ابعاد، نوع متریال و … باشد خب طبیعتا خرید درب ضد آب ارزان تر یک تصمیم منطقی است.

اگر توضیحات کاملی در جهت نوع مقایسه اجناس مختلف و … نیاز داشتید میتوانید به کارشناسان ما در تماس باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *