درب ضد سرقت

نکات مهم ایمنی که با وجود درب ضد سرقت باید رعایت کنید

نکات ایمنی درب ضد سرقت

سالانه طبق آمار های به دست آمده خشونت و درگیری های زیادی بین سارقان و صاحبان خانه رخ داده است که این آمار درگیری ها بابت ورود نا به هنگام سارقان به منزل شما است. برای اینکه جزی از این آمار نباشید حتما برای حفط امنیت خود درب ضد سرقت برای محل سکونت و محل کار خود تهیه کنید.

در ادامه نکات مهم ایمنی که باید برای حفط امنیت خود رعایت کنید را نوشته ایم تا بتوانید بهترین شرایط را برای خانه و کاشانه خود فراهم کنید.

استفاده از درب ضد سرقت و پیشگیری از سرقت

پیشگیری از مزاحمت ، کلید حفظ امنیت شما و خانواده است. با خرید درب ضد سرقت دسترسی مجرمان به خانه شما دشوارتر است ، بنابراین احتمال اینکه برای دزدی به خانه شما سربزنند خیلی کم است

در اکثر مواقع متجاوزان برای دزدی از یک خانه امنیت آن و شرایط ورود و خروج خود را بررسی میکنند اگر وضعیت ایمنی خانه شما کامل باشد و از درب ضد سرقت و پنجره دوجداره استفاده کرده باشید هنگام بررسی منزل شما کار خود را سخت میبیند و احتمال دستگیری و به نتیجه نرسیدن آن زیاد است به همین دلیل به خانه شما تجاوز نمیکنند.

بستن تمامی قفل ها

موضوع بسیار مهم و اساسی است و در واقع یک حس مشترک است. با این حال گاهی بازهم سرقت رخ میدهد زیرا مردم فراموش می کنند که اقدامات احتیاطی ساده مانند قفل درها را انجام دهند. قبل از اینکه شبانه به رختخواب بروید یا خانه را برای روز ترک کنید چند دقیقه طول میکشد تا از درها و پنجره ها مطمئن شوید به خصوص در گاراژ چراکه یکی از مناطق ورود سارقان گاراژ هست به همین دلیل به صورت کامل قفل درب ها را بررسی کنید.

روشن گذاشتن مناطق ورود برای سارقان

برخی از مالکان خانه از اهمیت روشنایی برای امنیت منزل غافلند ، اما می دانند که مجرمان ترجیح می دهند در تاریکی فعالیت کنند ، زیرا هدف آنها هرگز کشف نمی شود. اگر خانه ای کاملاً روشن و بخصوص حیاط خلوت و گوشه و کنار داشته باشید ، خانه شما را به هدف کمتری برای سارقین تبدیل می کند.

ایمن سازی درب ها و پنجره ها

قفل و پیچ و مهره را بر روی پنجره ها و درهای خود از جمله درهای گاراژ خود تنظیم کنید تا امنیت خانه شما بهبود یابد. اگر در محلی زندگی می کنید که ممکن است سرقت های خانگی شایع باشد ، در نظر گرفتن داشتن درب ضد سرقت و پنجره های امنیتی  ممکن است عملی و ضروری باشد. پس برای خرید درب ضد سرقت خود از نمایندگی درب ضد سرقت خیلی زود اقدام کنید.

نصب سیستم هشدار

امروزه گزینه های زیادی برای سیستم های هشدار امنیتی وجود دارد که متناسب با هر بودجه ای هستند. بنابراین ، اگر هزینه شما را از این امر در خانه جلوگیری کرده است ، زمان آن فرا رسیده است که بخواهید برای خرید این فناوری استفاده کنید. شما از آنچه در فروشگاه ها پیدا خواهید کرد تعجب کرده اید. علاوه بر این ، شما هرگز نمی توانید برای امنیت خانواده خود قیمتی بگذارید.

برای محافظت از خود لازم نیست یک قلعه خانه داشته باشید. شما فقط باید موانعی را تنظیم کنید تا مجرمان در تلاش برای حمله به اموال شما زحمت نداشته باشند. یکی از آن ها که بهش اشاره شد خرید درب ضد سرقت است.

افزایش آگاهی جهت حفط ایمنی

  • آگاهی از وقایع اطراف شما به جلوگیری از مزاحمان کمک می کند زیرا پاسخ شما به این وضعیت به همان اندازه پیشگیری بسیار مهم است. متجاوزان بر آگاهی موقعیتی تکیه می کنند ، اما می توانید همین مهارت را برای استفاده در برابر آنها سنگین کنید
  • با آگاهی از محیط خود می توانید به راحتی متوجه شوید چه زمانی چهره ای عجیب در محله شما کمین می کند یا وقتی چیزی در اطراف خانه یا گاراژ شما عجیب و غیر معمول به نظر می رسد. با پیاده روی های منظم با جامعه خود آشنا شوید تا بتوانید الگوهای نیز یاد بگیرید و با اتومبیل هایی که همسایگان خود رانندگی می کنید آشنا شوید.
  • تا حد امکان مراقب برنامه خود باشید. آیا در همان زمان از خانه خارج شده اید و تقریباً به خانه آمده اید؟ آیا الگویی دارید که مجرمان به راحتی می توانند آن را ببینند؟ سعی کنید مسائل را در روال خود تغییر دهید تا احتمال آسیب پذیری کمتر شود. اگر سگ یا جگ خود را در زمان مشخص قدم می زنید ، به همان برنامه نچسبید و روالهای خود را کمی تغییر دهید.
  • بعضی اوقات سارقین می توانند افراد آشنا برای شما باشند. آنها می توانند تمیز کننده فرش هایی باشند که چند هفته پیش استخدام کرده اید یا فرد تحویل دهنده ای که در یخچال جدید آشپزخانه شما چرخ می کند.
  • همیشه وقتی این افراد به خانه شما می آیند حضور داشته باشید و هرگز اجازه ندهید آنها بیشتر از آنچه لازم دارند در کمین باشند. زمان تحویل و خدمات را به منزل خود در طول روز و زمانی که شخص دیگری در خانه دارید همراه داشته باشید.
  • همچنین از وسایل نقلیه ساختمانی یا خدماتی که مکرراً در محله شما هستند آگاه باشید. کامیون ها معمولاً نام و شماره شرکت را در آن دارند ، بنابراین این جزئیات را یادداشت کنید ، زیرا ممکن است در آینده مفید باشد. اگر چیزی عجیب و غریب دیدید از تماس با پلیس نترسید.

تمام این موارد گفته شد تا در این دوره ناامن به شدت به محیط خود و امنیت آن حساس باشید اگر هنوز درب و پنجره شما ایمنی اولیه را ندارد میتوانید برای خرید درب ضد سرقت به بازرگانی ایمان اعتماد کنید و خرید خود را انجام دهید.

اگر در مورد بهبود امنیت خانه خود به کمک نیاز دارید ، برای مشاوره با ما در تماس باشید ما یک نمایندگی معتبر هستیم که سالها تجربه در کنار بسیاری از مالکان خانه به دنبال بهترین گزینه های امنیتی برای خانه خود هستیم. ما خوشحال می شویم که به شما کمک کنیم!

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *