پنجره دوجداره

تولید پنجره دوجداره( UPVC)

تولید پنجره دوجداره

همان طور که از محصولات ما مشخص است علاوه بر فروش اینترنتی درب ضد سرقت و خدمات آن، به فروش و تولید پنجره دوجداره نیز مشغول هستیم. امروزه به علت افزایش آلودگی های صوتی از طریق وسایل حمل و نقل و قرارگرفتن ساختمان ها در مسیرهای رفت و آمد برای حفظ آرامش و حریم شخصی استفاده از در و پنجره دوجداره برای هر ساختمانی ضروری و الزامی است.

گروه بازرگانی ایمان علاوه بر فروش و خدمات، به تولید پنجره دوجداره و فروش آنلاین آن ها با قیمت مناسب مشغول است.

برای آشنایی شما عزیزان با کیفیت کار در و پنجره های دوجداره لازم دونستیم تا شرایط کار، نحوه تولید پنجره دوجداره، شرایط ارائه آن ها و … را به شما نشان دهیم. همان طور که در مطالب قبلی با شرایط درب ضد سرقت و فروش آن توسط نمایندگی درب ضد سرقت (ایمان ویندور) آشنا شدید. در ادامه این مطالب با موضوعات مربوط به پنجره دوجداره آشنا خواهید شد.

اگر چنانچه تجربه خرید از ما را داشته اید و برای تمامی محصولات به ما اعتماد دارید برا مشاهده محصولات به صفحه اینستاگرام و محصولات ما مراجعه کنید و برامون نظر های خوب بذارین.

مراحل تولید پنجره دوجداره

همان طور که گفتیم بازرگانی ایمان تولید کننده در و پنجره دوجداره است، برای مشاهده شرایط، کیفیت و تنوع کار محصولات در ادامه مراحل تولید و نحوه ساخت در و پنجره آن را به طور کامل توضیح داده ایم.

طراحی نقشه برای تولید پنجره دوجداره

اولین مرحله تولید پنجره دوجداره، طراحی نقشه تولید درب و پنجره دوجداره است، که طراحی اولیه با در نظر گرفتن و دانش به ابعاد اندازه گیری شده برای ساختمان مد نظر با نرم افزار مخصوص طراحیِ در و پنجره دوجداره انجام میشود، نرم افزار خروجی از اطلاعات درست برای برش ها، زوار دوجداره، ابعاد شیشه، لیست میزان یراق و …  میدهد. و گزارش خروجی نرم افزار برای تولید پنجره دوجداره و کار بر روی مواد خام به بخش تولید داده میشود. 

اگر اطلاعات درست و دقیق به نرم افزار داده نشود اطلاعات غلطی به بخش تولید میرسد و از همان ابتدا کار به نادرستی پیش میرود و مواد اولیه، منابع انسانی و … هدر میشوند.

 آماده سازی مواد خام برای تولید پنجره دوجداره

بعد از مرحله طراحی و خروجی گرفتن از نرم افزار نوبت به برش پروفیل و زوار در و پنجره دوجداره است. قبل از برش و طراحی نوع و سری هر یک باید در هنگام قرارداد مشخص شود که انواع متنوعی دارد و کارشناس فروش در هنگام قرارداد تفاوت های هر یک را عنوان میکند، تفاوت عظیم هرکدام از آن ها در میزان کیفیت و کارای برای جلو گیری از ورود صدا و هدر رفتن انرژی در ساختمان است که به مراتب قیمت های متفاوتی دارد.

بعد از برش مواد اولیه با توجه به اندازه های خروجی گرفته از دستگاه، شیار آب برای هدایت آب به بیرون و سوراخ دستگیره برای یراق بندی روی پنجره UPVC ایجاد می شود، سپس در ادامه گالوانیزه تقویت شده با ضخامت 1.25 میلیمتر را در تمام طول پروفیل پنجره های دوجداره تسمه تقویت لولا برای استحکام یراق آلات، جایگذاری میکنیم و آن را با پیچ به بدنه پروفیل متصل می کنیم.

یکی از کارهای سخت و حساس این مرحله است که بعد برش کاری و گالوانیزه با استفاده از دستگاه جوش پلاستیک برای تولید پنجره دوجداره، اجزا به یکدیگر متصل میشوند. دستگاه های مورد استفاده در این مجموعه، دستگاه های چهار سر است که همزمان هر چهار گوشه پروفیل را جوش می دهد و موجب افزایش کیفی جوش و کیفیت نهایی پنجره UPVC می شود. هنگام  اتصال پروفیل ها ضایعاتی تولید میشود که دستگاه تمیزکن با که با دقت بالایی طراحی شده است بدون آسیب زدن به چارچوب اماده شده تمیز میکند.

در نهایت آخرین مرحله چهارچوب کامل PDM را در شیار پروفیل جایگذاری میکنیم. این لاستیک نقش عایق بندی و آب بندی پنجره دوجداره را بر عهده دارد و کیفیت جنس آن در عایق بندی بسیار موثر است. در نهایت تولید پنجره دوجداره به پایان میرسد.

دلایل تولید پنجره دوجداره و استفاده از آن

تولید پنجره دوجداره یکی از وسایل مورد نیاز ساخت ساختمان ها و برج هاست. با افزایش روز به روز صنعت ساخت ساز و پیشرفته شدن تمامی امکانات پنجره ها که جز نمای اصلی هر ساختمانی است باید به صورتی طراحی شود که جواب گوئه نیازهای ساختمانی باشد.

مهم ترین عاملی که نیاز به استفاده از در و پنجره دوجداره شده است تا ما و بقیه دست به تولید پنجره دوجداره بزنیم، حفظ انرژی و جلوگیری از هدر رفتن آن هاست. با استفاده از در و پنجره دوجداره میتوانید در حفظ گرما به منابع انرژی کمک کنید چراکه پروفیل های پنجره دوجداره طوری طراحی شده است که با عایق بندی محکم باعث از بین رفتن انرژی میشود.

علاوه بر این موضوع امنیت است، در سری بندی های مختلف کیفیت کار به قدری بالا میرود که امکان باز شدن و شکسته شدن شیشه های پنجره دوجداره برای سارقین غیر ممکن میشود، استفاده از نوع کالا در هنگام تولید پنجره های دوجداره در همان ابتدای قرارداد مشخص میشود.

موضوع آخری که چندین بار هم به آن اشاره شد و کلا پنجره و درهای دوجداره با اسم خود به همراه می آورند برای صدا و صوت است که عایق بندی خوب باعث رفع این مشکل میشود.

طبق مراحل توضیح داده شده بازرگانی ایمان، تولید پنجره دوجداره را با کیفیت بالا برای شما عزیزان انجام میدهد. برای اطلاع بیشتر و قیمت های مختلف و سفارش با ما در تماس باشید.

 

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *