درب ضد سرقت

معرفی دستگیره درب ضد سرقت + ویدئو آموزشی نصب دستگیره

دستگیره درب ضد سرقت

خرید درب ضد سرقت یکی از اقدامات لازم برای افزایش ایمنی محیط خانه و ساختمان است. پیش از این در مقالات گذشته درباره نوع خرید و بررسی درب ضد سرقت، معرفی انواع روکش های آن، شرایط خرید و … توضیحات کاملی را گفته ایم.

یکی دیگر از مواردی که هنگام خرید درب ضد سرقت یا تبدیل درب معمولی به یک درب خوب و مقاوم دربرابر دزدی و ورود متجاوزان باید بررسی کنید، انواع یراق آلات درب ضد سرقت و همچنین دستگیره درب ضد سرقت است. دستگیره درب به شدت مرتبط به قفل و محل قرار گیری آن روی درب بستگی دارد.

دستگیره درب جدا از بحث موارد امنیتی یکی از عواملی که به شدت در زیبایی و ساختار درب تاثیرگذار است، این مورد نه تنها برای درب ضد سرقت بلکه برای درب های معمولی نیز صدق میکند. باتوجه به اهمیت این موضوع در این مقاله به معرفی انواع دستگیره درب ضد سرقت و شرایط خرید و استفاده از آن را توضیح داده ایم.

انواع دستگیره درب ضد سرقت

دستگیره درب ضد سرقت مانند خود درب های ضد سرقت به چند صورتِ کشور سازنده، جنس دستگیره و نوع کارایی تقسیم بندی میشود. شما هنگامی که درب ضد سرقت مد نظر خود را انتخاب میکنید حق این را دارید که نوع قفل و دستگیره خود را مشخص کنید به همین دلیل نیاز است تا به طور کامل با انواع دستگیره درب ضد سرقت و شرایط قرارگیری آن ها روی درب ها آشنا شوید.

اگربخواهیم در ابتدا براساس کشور سازنده و معرفی بهترین برندهای دستگیره درب ضد سرقت صحبت کنیم به دو دسته ترک و ایرانی تقسیم میشوند که در ادامه توضیحات کاملی را درباره هریک از این کشورها مطرح کرده ایم.

دستگیره درب ضد سرقت ترک

مانند درب ضد سرقت ترک قفل و دستگیره های ترک از کیفیت بالاتری برخوردار هستند. ماندگاری رنگ، مقاومت در برابر ضربه، مقاومت دربرابر استفاده زیاد و … جز مواردی هستند که دستگیره های ترک به خوبی از آن ها بهره مند هستند.

دستگیره های درب ضد سرقت ترک به دو مدل معروف کاله و داف تقسیم میشوند که هر دو مدل جز برندهای معروف ترکی هستند و دارای کیفیت بسیار بالا و برابری هستند. اگر بحث امینت و ساختار قوی دستگیره درب ضد سرقت بسیار برای شما حائز اهمیت است پیشنهاد میکنیم حتما از دستگیره های ترک با برندهای معتبر کاله و داف استفاده کنید.

معمولا هنگام خرید درب ضد سرقت چه ترک چه ایرانی نوع قفل و دستگیره انتخاب شده برای این درب ها کاله یا داف ترک است که تنوع مختلفی برای انتخاب دارد. اما اگر شما میخواهید درب معمولی خود را ایمن تر کنید با انواع اجناس دستگیره درب ضد سرقت آشنا میشوید که توصیه ما انتخاب از بین نمونه های ترک است تا امنیتی نسبی را تضمین کند.

دستگیره درب ضد سرقت ایرانی

دستگیره های درب ضد سرقت ایرانی جز نمونه هایی هستند که از نظر کیفیت و کارایی احتمالا نسبت به نمونه های ترک اندکی پایین تر باشند اما در مجموع کیفیت و امنیت نسبی را برای خانه شما ایجاد میکند. دستگیره های ایرانی از تنوع بیشتر و قیمت مناسب تری برخوردار هستند به همین دلیل در ظاهر اولیه مورد پسند مشتریان و مخاطبان قرار میگیرد.

با انواع دستگیره های ترک و ایرانی، کیفیت و تفاوت آن ها آشنا شدید، در ادامه به بررسی انواع دستگیره های درب ضد سرقت بر اساس جنس و نوع کاربرد آن ها پرداخته ایم. تا هنگام خرید و انتخاب اطلاعات کاملی داشته باشید.

دستگیره در به دو مدل دوتکه و ثابت تقسیم میشود که تمامی برندها و نمونه ها از هر رنگ و جنس هر دو مدل ثابت و دوتکه را دارند.

دستگیره در ثابت

دستگیره درب ضد سرقت ثابت

دستگیره درب ثابت معمولا برای در ورودی مجتمع آپارتمانی و در اصلی ساختمان به کار می رود. مدل های جدید دستگیره در ساختمان از نوع ثابت به صورت دو پیچ طراحی شده است که از سمت داخل با پیچ روی در ثابت می‌شود و از سمت بیرون نمی توان آن را باز کرد.این دستگیره ها در طرح های کلاسیک و هنری ساخته شده است و بیشتر برای تجلل و مدل های سلطنتی طور از آن ها استفاده میشود.

دستگیره دو تکه

دستگیره درب ضد سرقت دوتکه

این نوع دستگیره به صورتی طراحی شده است که دسته و قفل، جدا بر روی در نصب می شوند. معمولا دستگیره های سمت بیرون ثابت است و دستگیره سمت داخل با زبانه قفل در ارتباط است. این نوع دستگیره ها را می توان بر روی انواع در نصب کرد. مدل های جدید دستگیره در ساختمان از نوع دو تکه در طرح های متفاوت و لوکس ساخته شده اند و زیبایی فراوانی را برای خانه شما به ارمغان می آورند.

دستگیره درب ضد سرقت توپی

دستگیره درب ضد سرقت توپی

این نوع دستگیره مناسب درهای ورودی آپارتمان است که از دستگیره های ثابت استفاده می شود به نوعی دستگیره های توپی بیشتر به صورت ثابت تولید میشوند.این نوع دستگیره در صرفا به منظور تزیین نصب می شود و کاربرد دیگری ندارد. مدل های جدید دستگیره توپی درب ساختمان در انواع مختلف فلزی، سرامیکی و شیشه ای طراحی شده است و که به شدت با ادغام روکش های زیبا درب های ضد سرقت زیبایی درب شما را دوچندان میکند.

نوع دیگری از مدل های جدید دستگیره در ساختمان به شکل توپی نیز وجود دارد که قفل درون دستگیره گرد قرار دارد و می توان از سمت خارج و داخل در را با کلید قفل کرد.این نوع دستگیره ها امنیت بالایی دارند.

دستگیره درب ضد سرقت الکترونیکی

دستگیره درب ضد سرقت الکترونیکی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و طرح های هوشمندسازی منازل و ساختمان ها دستگیره های الکترونیکی و مدرن مورد استفاده قرار گرفته اند. دستگیره های دیجیتالی مدرن هم از لحاظ زیبایی و هم از لحاظ امینتی به شدت تاثیر فراوانی بر روی درب ضد سرقت شما دارد.

دستگیره های الکترونیکی انواع مختلفی مانند کارتی، انگشتی، کد و … دارد که هرکدام به نوبه خودش امنیت زیادی به همراه دارد. معمولا در این نوع دستگیره ها نشانگرهای صوتی و تصویری طراحی شده که در زمان قفل شدن در فعال می شوند. مزیت این نوع دستگیره ها امنیت بالا و ضد سرقت بودن آن است. این نوع دستگیره در طوری طراحی شده است که وارد کردن یک رمز یکسان  در آن بیش از دوبار امکان پذیر نیست و همین امر سبب افزایش امنیت میشود.

دستگیره درب روزت

دستگیره درب ضد سرقت روزت

دستگیره های درب ضد سرقت روزت معوملا به صورت دو تکه ارائه میشوند به طوریکه دسته و قفل جداگانه بر روی درب نصب میشوندو ظاهری مدرن دارند. این نوع دستگیره ها بر روی انواع درب ها قابل نصب هستند و امروزه با  طرح های دستگیره دو تکه روزت جدید و مدرن ساخته شده است. برای مثال مدل های بلند و مینیمال که بر روی درهای چوبی نصب می شوند جز دستگیره های مدرن روزت محسوب میشوند.

دستگیره درب ضد سرقت پلاک

دستگیره درب ضد سرقت پلاک

دستگیره درب ضد سرقت پلاک یکی دیگر از انواع دستگیره های درب ضد سرقت است، مدل پلاک جز مدل های قدیمی و پرطرفداری است که بر روی انواع درب ضد سرقت نصب میشوند. از زمانی که درب های آپارتمامی و ضد سرقت به بازار آمده اند دستگیره های پلاکی نیز عرضه شده است امروزه طرح های جدید و مدرنی نیز به بازار آمده است که با جنس های متفاوت و رنگ های مختلف تولید میشوند تا با تمامی درب های ضد سرقت همخوانی و هماهنگی داشته باشد.

دستگیره سلطنتی درب ضد سرقت

دستگیره درب ضد سرقت سلطنتی

دستگیره های سلطنتی نوع خاصی نیستند به این صورت که هر یک از نمونه های گفته شده میتواند دستگیره های سلطنتی، ساده و مدرن داشته باشد. دستگیره های سلطنتی سلیقه ای هستند و معمولا با توجه به دکور و معماری ساختمان و نوع درب ضد سرقت انتخاب میشود، به عنوان مثال درب های ضد سرقت برجسته و منبت کاری شده نیازمند دستگیره های سلطنتی نیز هستند و برای ورودی ساختمان استفاده میشوند.

جنس دستگیره درب ضد سرقت

دستگیره های درب ضد سرقت در نمونه های مختلفی که توضیحات آن را به صورت کامل گفتیم ساخته و به بازار ارائه میشوند. دستگیره ها با جنس های مختلفی متناسب برای هر جایگاهی ساخته میشوند. به عنوان مثال دستگیره های مناسب برای درب های سرویس بهداشتی، درب های شیشه ای، اتاق خواب و … از جنس کریستال (فلزی بر پایه برنج) ساخته میشود.

دیگر نمونه های دستگیره ها از جنس فولاد، برنج خالص، مس، آلیاژهای مختلف و … برای درب های ورودی و درب های ضد سرقت در رنگ های مختلف مسی، سیاه، برنجی، نقره ای، رزگلد و … ساخته میشود.

نصب دستگیره درب ضد سرقت

هنگامی که درب ضد سرقت با دستگیره دل خواه خود را خریداری میکنید، نمایندگی درب ضد سرقتی که از آن خرید خود را انجام داده اید قبل از ارسال درب مد نظر شما دستگیره را بر روی درب نصب میکند و دغدغه یا آموزش خاصی شما نسبت به این قضیه نیاز ندارید. اما اگر دستگیره و قفل مناسبی برای درب معمولی خود تهیه کرده اید تا درب معمولی خود را به درب ضد سرقت تبدیل کنید نیاز به آموزش جهت نصب دستگیره ضد سرقت خود را دارید.

آموزش و نحوه نصب دستگیره و قفل درب ضد سرقت

شما می توانید برای آشنایی با طریقه نصب دستگیره درب ضد سرقت و همچنین قفل آن، ویدئو زیر را مشاهده کرده و از آن استفاده کنید.

 

نمایندگی درب ضد سرقت، ایمان ویندور این امکان را برای مشتریان خود به وجود آورده تا با انتخاب خود از بین نمونه های زیادی دستگیره درب خود را انتخاب کنند. حتی اگر خرید اینترنتی درب ضد سرقت روش شما باشد میتوانید با تماس به مشاورین فروش نوع دستگیره خود را انتخاب کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهی در مورد “معرفی دستگیره درب ضد سرقت + ویدئو آموزشی نصب دستگیره

  1. مهدی مرمزی گفت:

    سلام فروش دستگیره توپی به صورت تکی دارید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    1. درود بر شما
      دستگیره به صورت تک هم موجود هستش

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. زهره علی زاده گفت:

    سلام فروش پیچ ضد سرقت دستگیره مگو را دارید؟؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. زهره علی زاده گفت:

    سلام پیچ ضد سرقت دستگیره مگو را دارید؟؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    1. سلام
      دستگیره مگو چه مدلی منظورتون هست؟
      اگه عکس دارین ارسال کنید تا بهتر بتونیم راهنماییتون کنیم

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *